return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Lokale verkiezingen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bertn
in antwerpen wordt het zowiezo interessant morgen:)
Estuera
Goe bezig :rolleyes: Stem anders ff een nazi partij aan de top, zal goed zijn voor de muziek scene , of wat dacht ge dat dat gaat geven zo'n stelletje onverdraagzame fascisten aan de macht?

Ik vind het triestig dat zelfs hier op beta , waar het meerendeel toch verstandige mensen zijn zo op deze partij gestemd word

:(
Bertn
quote:
Originally posted by Estuera
Goe bezig :rolleyes: Stem anders ff een nazi partij aan de top, zal goed zijn voor de muziek scene , of wat dacht ge dat dat gaat geven zo'n stelletje onverdraagzame fascisten aan de macht?

Ik vind het triestig dat zelfs hier op beta , waar het meerendeel toch verstandige mensen zijn zo op deze partij gestemd word

:(



+1 voor de boodschap, al is het niet allemaal even genuanceerd uitgelegd:)
eieregooie
En het ergste is dat de meeste VB stemmers niet eens VOOR VB zijn, maar gewoon ontevreden over het huidige bestel...

Blanco zeg ik, blanco :p
Real
Die 6 stemmen voor het Vlaams Belang zijn allemaal van dubbelaccounts van Toni_D2.
eieregooie
quote:
Originally posted by Bertn
+1 voor de boodschap, al is het niet allemaal even genuanceerd uitgelegd:)

Naja, ongenuanceerd...

Mensen die zonder schroom kreten als "Vol is vol" en "Eigen volk eerst" uitslaan zijn gewoon regelrechte racisten.
Push2005
quote:
Originally posted by Estuera
Goe bezig :rolleyes: Stem anders ff een nazi partij aan de top, zal goed zijn voor de muziek scene , of wat dacht ge dat dat gaat geven zo'n stelletje onverdraagzame fascisten aan de macht?

Ik vind het triestig dat zelfs hier op beta , waar het meerendeel toch verstandige mensen zijn zo op deze partij gestemd word

:(


1) VB is geen Nazi partij; das een onnozel links verwijt
2) Stemmen op VB heeft ergens wel met intelligentie te maken, maar mensen die in grootsteden wonen en erop stemmen kan ik best nog begrijpen
3) Meer vlaamse muziek op de radio = Meer M.I.K.E & Estuera op de radio :toothless

Ik ben geen VB liefhebber maar die verwijten zijn er wel wat over... Dat is de typische stem die je wel meermaals hoort; het Vlaams Belang bestrijdt je beter met rationele argumenten :)

Ik hoop trouwens VAN HARTE op een doorbreking van het cordon om eindelijk eens hun kunnen te zien. Lokaal is lang zo erg niet als Vlaams of federaal en als ze het verprutsen zal de partij smelten als sneeuw voor de zon en krijgen we weer een normaal politiek landschap... In oostenrijk is Extreem rechts ook bestreden door ze in de meerderheid op te nemen.

quote:
Originally posted by eieregooie
Mensen die zonder schroom kreten als "Vol is vol" en "Eigen volk eerst" uitslaan zijn gewoon regelrechte racisten.


Oneens! De top van VB is racistisch ja, maar die slogans doen er niets toe. Fortuyn zei immers ook altijd dat Nederland vol zat :)
Estuera
quote:
Originally posted by Bertn
+1 voor de boodschap, al is het niet allemaal even genuanceerd uitgelegd:)


Duidelijke taal is in dit geval nodig ;) Sinds de vorige verkiengen erger ik me dood aan dat de media hen als een gewone partij behandeld...
Het zijn gewoon nazi's, ge moet amper zoeken om te te vinden hoe 'aangebrand' de meeste partij kopstukken daar zijn.
eieregooie
quote:
Originally posted by Push2005
In oostenrijk is Extreem rechts ook bestreden door ze in de meerderheid op te nemen.

lol, in Nederland ook, met een beetje hulp van een huurmoordenaar dan... Maar die hele puinhoop had niet nodig geweest als het volk gewoon een beetje z'n verstand had gebruikt.
eieregooie
quote:
Originally posted by Push2005
Oneens! De top van VB is racistisch ja, maar die slogans doen er niets toe. Fortuyn zei immers ook altijd dat Nederland vol zat :)

Dat mensen niet nadenken over wat ze (na)roepen wil niet zeggen dat die kreten geen inhoud hebben. Dat is juist het punt, mensen denken niet na.

En Fortuyn was ook een racist ja... Ook al probeerde hij het te verdoezelen door te zeggen dat nederland "druk" is...

edit: trouwens, je geeft het zelf al aan... de top van VB is rasistisch... nuff said... De top is namelijk wel waar het volk naar kijkt en op stemt...

Config
VB zal alleszins nooit mijn voorkeurstem krijgen..
Volgens mij zijn 80% van de proteststemmen stemmen die naar VB gaan.. als die mensen eens blanco zouden gaan stemmen zou het VB ook al minder stemmen halen. Op het VB stemmen omdat je een drastische verandering wilt gaat echt niets uithalen.. bovendien zijn sommige programmapunten nog altijd ferm erover hoor :/
en tis idd wel jammer dat het VB hier blijkbaar zoveel stemmen haalt :rolleyes:
Push2005
quote:
Originally posted by eieregooie
En Fortuyn was ook een racist ja... Ook al probeerde hij het te verdoezelen door te zeggen dat nederland "druk" is...


Dat is jouw socialistische visie dan :p
Fortuyn is niets vergeleken met wat dewinter is... Een deftige invulling van centrumrechts zoals Fortuyn deed kunnen we hier ook wel gebruiken. Jammer dat een of andere debiel een kogel door z'n hoofd heeft gejaagd... Ik ben alleszinds blij dat Groen! hier geen enkele stem krijgt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement