return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Lokale verkiezingen (pg. 8)
View this Thread in Original format
DJ Zetski
Bij ik dachten ze eerst dat ik al geweest was, maar het was mijn identieke tweelingbroer die een halfuur vroeger is gaan stemmen.Die vrouw zo aan dien bureau: zeg manneke ge kunt toch normaal gezien maar 1 keer stemmen :)
Jasperovitsj
man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen. :nervous:
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester :whip:
Push2005
Voor de Westvlamingen die overzichtjes willen zien: www.westvlaamskartel.be :p
Vrtnieuws.net ligt plat door het hoge aantal pageviews.

In beernem idd 6/6 geteld; 59.1% van de stemmen; jawadde :)

In Brugge nog nieks geteld, mijn ma is ook voorzitster van zo'n kantoor (ze had vanochtend haar instructies pas doornomen) :D
Devilex
Hier in Erpe-Mere CD&V weer schoon gewonnen ;)
BZRK
quote:
Originally posted by Config
In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60% :eyes:


Net hetzelfde verhaal hier in Waregem.
Sh!fty
'k Moest voor de eerste keer na de stembus vandaag en kben er al tussenuit geglipt :o
Progrez
Fijne dag vandaag. Ik kijk al uit naar volgend jaar.
Eagle`
Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke
Devilex
VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht...
DJ Sid
quote:
Originally posted by Devilex
VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht...

:haha:

Transfusion
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen. :nervous:
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester :whip:

Anders emigreren man, 6 jaar VB, dan gaat uw gemeente zowieso kapot :nervous:

Mijn situatie in hove

Hove Beweegt: 26,5%
CD&V: 23,6%
Ph7:19,8
VLD-Vivant: 12,7
Vlaams Kartel: 12,3
N-VA:5,1%

Hopelijk gaat hove beweegt samen met cd&v, kwestie dat cd&v op federaal vlak ook wat te zeggen heeft, altijd handig. Soit nu hopen dat hove niet te veel gaat bewegen, want er kan hier nogal geprutst worden.
Tiger777
quote:
Originally posted by Eagle`
Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke

Feit :crazy:

Mij irriteert het als ze zeggen dat VB verloren heeft. "+0,5% in antwerpen is een nederlaag voor het VB" Eh, wtf? :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement