|
Lokale verkiezingen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ Zetski |
| Bij ik dachten ze eerst dat ik al geweest was, maar het was mijn identieke tweelingbroer die een halfuur vroeger is gaan stemmen.Die vrouw zo aan dien bureau: zeg manneke ge kunt toch normaal gezien maar 1 keer stemmen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen. :nervous:
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester :whip: |
|
|
| Push2005 |
Voor de Westvlamingen die overzichtjes willen zien: www.westvlaamskartel.be :p
Vrtnieuws.net ligt plat door het hoge aantal pageviews.
In beernem idd 6/6 geteld; 59.1% van de stemmen; jawadde :)
In Brugge nog nieks geteld, mijn ma is ook voorzitster van zo'n kantoor (ze had vanochtend haar instructies pas doornomen) :D |
|
|
| Devilex |
| Hier in Erpe-Mere CD&V weer schoon gewonnen ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60% :eyes: |
Net hetzelfde verhaal hier in Waregem. |
|
|
| Sh!fty |
| 'k Moest voor de eerste keer na de stembus vandaag en kben er al tussenuit geglipt :o |
|
|
| Progrez |
| Fijne dag vandaag. Ik kijk al uit naar volgend jaar. |
|
|
| Eagle` |
| Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke |
|
|
| Devilex |
| VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht... |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Devilex
VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht... |
:haha: |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen. :nervous:
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester :whip: |
Anders emigreren man, 6 jaar VB, dan gaat uw gemeente zowieso kapot :nervous:
Mijn situatie in hove
Hove Beweegt: 26,5%
CD&V: 23,6%
Ph7:19,8
VLD-Vivant: 12,7
Vlaams Kartel: 12,3
N-VA:5,1%
Hopelijk gaat hove beweegt samen met cd&v, kwestie dat cd&v op federaal vlak ook wat te zeggen heeft, altijd handig. Soit nu hopen dat hove niet te veel gaat bewegen, want er kan hier nogal geprutst worden. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke |
Feit :crazy:
Mij irriteert het als ze zeggen dat VB verloren heeft. "+0,5% in antwerpen is een nederlaag voor het VB" Eh, wtf? :wtf: |
|
|
|
|