|
Lokale verkiezingen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
communisme streeft voor zover ik weer geen idealen na die volgens de huidige democratie strafbaar zijn... |
In theorie niet...
Democratische principes schenden ze niet, wel Europese richtlijnen en bijgevolg is ook al een deel van het communistisch ideaal gelukkig onmogelijk geworden :) |
|
|
| Devilex |
| Het geld om de zaken die ze beloven te kunnen realiseren moet van ergens komen é. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter? |
Hysterische ouders wiens kind verkeersslachtoffer was :p |
|
|
| Devilex |
| Moet daar tegenwoordig de cafébaas niet voor opdraaien? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
wel Europese richtlijnen en bijgevolg is ook al een deel van het communistisch ideaal gelukkig onmogelijk geworden :) |
Zoals wat? (ja, ik ben oprecht geinteresseerd)
En wie bedoel je met "ze"? Die groen partij, of in het algemeen mensen die er communistische idealen op nahouden? Want het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je die idealen denkt te gaan nastreven...
Communisme is wat dat betreft namelijk een veel ruimer begrip dan het racisme waar ik VB van beticht. Nationalisme is op zich ook niet veel mis mee... maar de manier waarop VB dat tot uitvoer wil brengen wel. |
|
|
| Bertn |
| laten we aub niet al te veel offtopic gaan, en het hebben over communisme versus nationalisme en zo:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zoals wat? (ja, ik ben oprecht geinteresseerd)
En wie bedoel je met "ze"? Die groen partij, of in het algemeen mensen die er communistische idealen op nahouden? Want het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je die idealen denkt te gaan nastreven...
Communisme is wat dat betreft namelijk een veel ruimer begrip dan het racisme waar ik VB van beticht. Nationalisme is op zich ook niet veel mis mee... maar de manier waarop VB dat tot uitvoer wil brengen wel. |
De vrijemarkteconomie is europees vastgelegd, ook de economische ruimtes enzo... Daar staan communisten niet voor. Ik haal nu maar aan wat me te binnen schiet, er bestaan ongetwijfeld wel documenten over :)
En met "ze" verwees ik dus naar communistische idealisten, ja :)
Je hebt wel volledig gelijk dat het een ruimer te interpreteren begrip is dan racisme. Maar persoonlijk vind ik dat je vandaag de dag zo rap voor racist wordt beticht, dat vind ik een beetje jammer... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
laten we aub niet al te veel offtopic gaan, en het hebben over communisme versus nationalisme en zo:) |
Waarom niet? Het zijn toch de beginselen van politieke partijen? |
|
|
| Nabistai |
| Het valt mij op dat bij politieke discussies steeds maar weer wordt gefocussed op 1 ding: het VB afbreken. Positieve dingen of programmapunten van andere partijen komen quasi nooit aan bod.:o |
|
|
| Devilex |
| Probleem met Groen is dat ze te fanatiek voor het milieu zijn, soms tegen de economie in. Cfr de sluiting van de kerncentrales zonder dat we eerst genoeg alternatieve energiebronnen hebben en dus dure elektriciteit zouden moeten kopen bij onze buurlanden. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter? |
Lol, hier in Ternat is VB dan weer tegen het algemeen invoeren van zone 30's en verkeersdrempels, volgens hun folderke.
Anyway, hier maakt het toch weinig uit waarop ge stemt met alle afspraakjes enzo. Bovendien haalt de lijst van de burgemeester het hier toch normaal gezien. |
|
|
|
|