|
Lokale verkiezingen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Ben nog geen 5 minuten in da lokaal binnen geweest, voor de gemeente gestemd op iemand die we kennen en voor de provincie een partijstem.
Ben eens benieuwd voor de resultaten in Aalst & Antwerpen straks. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nyah
Een ander voorval gaat over het postwerk dat Tom en ik hier in Antwerpen in de bus krijgen gegooid. Zoals iedereen waarschijnlijk - hopen politieke reclame. Alleen: alle drukwerk van VB kwam er gescheurd en verfrommeld binnen :p. Hoe ironisch is het niet. Mensen die tegen VB zijn pleiten voor vrijheid van meningsuiting enzo, maar dan vinden sommige mensen het precies toch nodig om de aangeboden informatie te beperken en invloed/druk op je uit te oefenen en een oordeel te vellen over welke politieke partij nu wel goed of slecht is. Maar dat heeft niets met vrijheid te maken, zeker? |
Ik kan altijd folderkes voor u meebrengen, bij mij steken ze ze altijd dubbel of drievoudig in de bus :rolleyes:
Ik stem alleen nog volgens wat in principe mij zou moeten aanstaan, SP-A, helaas geloof ik er ni in. Groen, is ook nog een alternatief, maar die komen bij mij over als een stel idioten die denken dat de wereld van marsepein is gemaakt.
Heb nu voor de 2de keer zitten denken of ik ni voor SEX zou stemmen, maar heb het toch ni gedaan, volgende keer misschien éh |
|
|
| Tiger777 |
ging ongelooflijk snel..
Ik had eigenlijk bena de kans gehad om 2X te gaan stemmen:
Ik ging binnen, 1 minuut later uit het kotteke, haal men oproepingsbriefke weer op, maar der stond gene stempel op:
Ik terug na da meke:
"ah, gij zijt nog ni gaan stemmen, ge moet daar aanschuive" :rolleyes:
Enfin, ik heb ze dan toch overtuigd da ik wel al gestemd had. |
|
|
| Real |
| Zo. Ik ben blij dat die klucht weer gedaan is. |
|
|
| FCB_Fanatic |
kben dus nog geen vijf minuten binnen geweest. Ik was direct aan de beurt, da lokaal in, twee bollekes gekleurd en kwas der al terug weg :D
Nieuwe Unie en VLD gestemd :) |
|
|
| Bertn |
| Kheb op een jonge cd&v-er heeft gestemd die in het verleden ehct al veel gedaan heeft voor de jeugd en zo hier:) |
|
|
| Shadowkid |
| Hier ook gewoon binnen en buiten, echt bijna geen volk. Ik ben content dat die zever weer ffkes gepasseerd is. |
|
|
| MikeVee |
Och, over ten laatste 8 maand mag je weer gaan stemmen :D
Ik kijk al uit naar het binnenkomen van de resultaten straks :tongue2 |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Plicht vervuld, ging ook hier enorm vlot vooruit!
Stonden ze daar int buiten gaan weer met van die onnozele enquêtes. :rolleyes: |
|
|
| massiveK |
Net gestemd in Brussel voor CDH.. Ik heb voor Cerexe, Delperee (hij was mijn professor in publiek recht), een vlaamse ecnomist (want ik vind het goed dat er vlaamse mensen in de lijst staan en want ik haat van het FDF :-))een duitsman die voorzitter van de europese christelijke democraten van brussel is; en een jonge Vrouw die ik ken:)
Maar in mijn gemeente het zal toch dezelfde burgemeester die gekozen zal zijn.. (hij is daar sinds tenminste 18 jaren...) |
|
|
| Nabistai |
| Volgens de eerste berichtgevingen maakt de VLD zware verliezen :o |
|
|
| Config |
| In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60% :eyes: |
|
|
|
|