|
Lokale verkiezingen (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
:haha: |
Je kan ermee lachen, maar het klopt voor een stuk ;) |
|
|
| mrcanon |
| CD&V wint hier gelukkig ook in mijn boeregemeentje Zulte met 62,4 %. Er zijn hier trouwens maar 2 partijen: CD&V en VLD :p |
|
|
| FenixStyle |
| Hier in Maaseik geen verrassingen en heeft CD&V dus gewonnen.. |
|
|
| massiveK |
Spa heeft toch meer stem dan het VB (in antwerpen) dit keer en dat is een premiere.. Ik denk niet dat je kan dat uitleggen alleen door de migrantenstemrecht.
OOk in gent en in Mechelen is het VB niet goed...
:)
Bye Bye De Winter :p |
|
|
| Bertn |
| schitterend resultaat in antwerpen city:) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
schitterend resultaat in antwerpen city:) |
Kheb ni voor de Petriek gestemd, maar kben ook niet ontevreden. Hij heeft het zeker niet slecht gedaan toen hij da voos wijf van een Detiège opvolgde.
Maar dit resultaat op het migrantenstemrecht steken is vrij onnozel imho. De meeste migranten gaan echt niet de moeite nemen om naar het stemlokaal te gaan hoor, het zijn er niet veel die zich echt iets van de politiek aantrekken. |
|
|
| Bertn |
+1
ik denk echt niet dat het migrantenstemrecht voor een verdubbeling van de spa gezorgd heeft:)
trouwens, is het niet zo dat de randgemeentes van antwerpen zowiezo veel meer bevolkt zijn door allochtonen dan antwerpen zelf? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
+1
ik denk echt niet dat het migrantenstemrecht voor een verdubbeling van de spa gezorgd heeft:)
trouwens, is het niet zo dat de randgemeentes van antwerpen zowiezo veel meer bevolkt zijn door allochtonen dan antwerpen zelf? |
Idd. Borgerhout, Hoboken, Deurne, Berchem, ... |
|
|
| massiveK |
| quote: | | Borgerhout, Hoboken, Deurne, Berchem |
:nervous: brrrr meer dan 40 procent daar voor het VB :eyespop: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by massiveK
:nervous: brrrr meer dan 40 procent daar voor het VB :eyespop: |
En daar zitten procentueel meer migranten. Hoe zou het toch komen :) |
|
|
| MikeVee |
"VB gestopt door nieuwe Belgen"
ja, de snel-belg-wet brengt eindelijk op. Politiek ging het niet, de rechtbank heeft niet veel uitgehaald, extra kiezers toevoegen heeft wel geholpen.
Slecht voor de toekomst van vlaanderen als het resultaat volgend jaar ook zo is. |
|
|
| Tiger777 |
Ik weet niet hoe het juist zit, maar als ik de cijfertjes zo bekijk heeft de SPA geen enkele stem van het VB afgepakt in antwerpen-centrum... Of zie ik dat verkeerd?
Kan het verlies in borgerhout/enorme winst in schtoten en dergelijke niet gewoon verklaard worden door de stadsvlucht? |
|
|
|
|