|
Lokale verkiezingen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Estuera
Goe bezig :rolleyes: Stem anders ff een nazi partij aan de top, zal goed zijn voor de muziek scene , of wat dacht ge dat dat gaat geven zo'n stelletje onverdraagzame fascisten aan de macht?
Ik vind het triestig dat zelfs hier op beta , waar het meerendeel toch verstandige mensen zijn zo op deze partij gestemd word
:( |
+1
had er ook effe zo mijn bedenkingen over :/ |
|
|
| Devilex |
| Als ge da leest in de posts en hoort van de mensen zelf zijn ze zogezegd allemaal tegen VB omdat ze racistisch zijn en dit en dat. Maar toch krijgen ze massaal veel stemmen, zijn er dus veel die met dubbel gezicht rondlopen en uit hun nek lopen te lullen. |
|
|
| Bertn |
waarom ben je voor zoiets blij? das ook weer zever he. ook al zou ik er nooit op stemmen, toch vind ik het goed dat die partij er is omdat we nu eenmaal een groene partij nodig hebben.
edit: twas dus een reactie op luc zijn post, maar er wordt plots veel gepost hier, hehe |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Devilex
Als ge da leest in de posts en hoort van de mensen zelf zijn ze zogezegd allemaal tegen VB omdat ze racistisch zijn en dit en dat. Maar toch krijgen ze massaal veel stemmen, zijn er dus veel die met dubbel gezicht rondlopen en uit hun nek lopen te lullen. |
haja, natuurlijk:) veel mensen zijn precies ergens "beschaamd" omdat ze voor het VB stemmen en doen daarom maar alsof ze voor een democratische partij stemmen...
Het VB is zelf ook een partij met 2 gezichten natuurlijk:) |
|
|
| Devilex |
Wel grappig iedereen trekt hier van leer tegen VB maar toch halen ze meeste stemmen in deze poll.
Ik stem op CD&V in mijn gemeente, de schepenen is een persoonlijke kennis van ons dus kan altijd van pas komen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat is jouw socialistische visie dan :p
Fortuyn is niets vergeleken met wat dewinter is... Een deftige invulling van centrumrechts zoals Fortuyn deed kunnen we hier ook wel gebruiken. Jammer dat een of andere debiel een kogel door z'n hoofd heeft gejaagd... Ik ben alleszinds blij dat Groen! hier geen enkele stem krijgt :p |
Jongen... als je mensen op basis van hun geloof, afkomst etc anders wil behandelen dan mensen die gelijk zijn aan jouw eigen geloof/afkomste/etc dan ben je een racist. Hulde voor de eerste politicus die dat zal durven toegeven.
En ja, ik ben het met je eens dar Fortuyn minder erg was dan DeWinter. Des te belachelijker dat VB zoveel stemmen krijgt. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
waarom ben je voor zoiets blij? das ook weer zever he. ook al zou ik er nooit op stemmen, toch vind ik het goed dat die partij er is omdat we nu eenmaal een groene partij nodig hebben. |
Groene accenten zijn nodig ja; maar daar blijft het bij. Waar men het VB racistisch noemt, noem ik groen! communistisch... Heel hun achterban is zo. Buiten de groene accenten steun ik niets van de visie van die partij. Ze zijn ook nogal radicaal...
Jammer dat 'groen' opgevat wordt als een links thema; het zou wat meer in andere programma's naar voor mogen komen ook :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Waar men het VB racistisch noemt, noem ik groen! communistisch... |
Ik ken groen niet, maar ik vermoed dat je communisme verward met socialisme :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ken groen niet, maar ik vermoed dat je communisme verward met socialisme :p |
Aan geen kanten ;) |
|
|
| eieregooie |
lol
oud maar nog steeds grappig :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Aan geen kanten ;) |
Nogmaals, ik ken groen niet... maar dan nog, communisme streeft voor zover ik weer geen idealen na die volgens de huidige democratie strafbaar zijn... |
|
|
|
|