return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Omg --games-- Omg (pg. 11)
View this Thread in Original format
clubber@work
אם למישהו יש לינק או שהוא מוכן לשלוח לי בICQ
אני אודה לו מאוד
16794508 ICQ
MoSH_MaN
רק משהו אחד:

אני לא הזונה שלכם!

ואם אתם חושבים שאני יהיה פרייאר כמו פעם אז זין בעין
eran
אתה לא מהההההההההה???? בקושי אפשר לקרוא את זה

:wtf: :toocool:
Flotser
:stongue: :stongue:

מי צריך לינק כשיש חמור??

למי שיש חמור פשוט תכתבו בחיפוש

"grand sharereactor"

וזה ימצא לכם 5 קבצים של המשחק.

או כנסו ל
www.sharereactor.com
MoSH_MaN
סתם תוכנה מחורבנת
Agent-Fire
החמור באמת תוכנה מוזרה...
המהירויות נורא איטיות...

בכל מקרה אני מוריד משם משחק יש שאני מחפש כבר הרבה זמן
Rally Trophy
זה גם היתרון בתוכנות שיתוף קבצים...
DjChook
ראסמי חרא תוכנה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire
בכל מקרה אני מוריד משם משחק יש שאני מחפש כבר הרבה זמן
Rally Trophy
זה גם היתרון בתוכנות שיתוף קבצים...



זה חרא משחק
DjChook
טוב חזרתי עכשיו מסיבוב על
GTA3
אני חייב לציין שהמשחק נראה ונשמע במיוחד (ממש נשמע) טובבבב

בכל מקרה
השליטה קצת בעייתית לטעמי
כי כל הזמן שיחקתי עם ה
GAME PAD

עד שהייתי צריך לכוון את האקדח ואז אתה נאלץ להיות עם העכבר
אז אתה חייב לעבור למקלדת

אבל נסתדר

בכל מקרה זה יותר כמו
CARMAGEDDON

כי רוב המשחק מתנהל באוטו :)

לדעתי אחלה משחק בכל מקרה
DJ-Energy
Soldier_of_Fortune_II_Double_Helix-FLT

מה אתם חשובים על המשחק הזה?
טוב\לא\למה

Flotser
תגידו מה שאתם רוצים על החמור,

תאמינו לי, שאני יש לי נסיון גם עם להוריד מאתרים ומ
Mirc
ואח שלי כתב כל מיני סקריפטים שזה יוריד אוטומטי,

בקיצור, החמור פי אלף על זה, הכי טוב שיש, ואם זה מוריד לך איטי אז יש לך בעיה, למה זה בעקרון מוריד במהירות אינסופית, כי פשוט המון אנשים שולחים לך חלקים שונים של הקובץ בבת אחת, ויותר זמן תתנו לו להוריד לבד יותר תעלה המיהורת כי יותר אנשים יגיע התור שלכם אצלהם בחמור והם יתחילו לשלוח לכם וככה אחרי כמה שעות זה מגיע למהירות שיא.

תגידו חרא, אבל החמור לא איכזב אותי אפילו פעם אחת.

וכבר יש לי את
GTA3
בזכותו, ואני מת על המשחק הזה פשוט ענק!!!!!!!!!!!!!
גם
rise fm
זה נחמד
זה כמו
electronic calt
ברדיו בי יו 99 אפאם:wtf:

ויש לי מחר מגן בפיזיקה אז תאחלו לי בהצלחה, יום טוב!:crazy:
DjChook
בהצלחה פלוץטר

:) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement