| Flotser |
תגידו מה שאתם רוצים על החמור,
תאמינו לי, שאני יש לי נסיון גם עם להוריד מאתרים ומ
Mirc
ואח שלי כתב כל מיני סקריפטים שזה יוריד אוטומטי,
בקיצור, החמור פי אלף על זה, הכי טוב שיש, ואם זה מוריד לך איטי אז יש לך בעיה, למה זה בעקרון מוריד במהירות אינסופית, כי פשוט המון אנשים שולחים לך חלקים שונים של הקובץ בבת אחת, ויותר זמן תתנו לו להוריד לבד יותר תעלה המיהורת כי יותר אנשים יגיע התור שלכם אצלהם בחמור והם יתחילו לשלוח לכם וככה אחרי כמה שעות זה מגיע למהירות שיא.
תגידו חרא, אבל החמור לא איכזב אותי אפילו פעם אחת.
וכבר יש לי את
GTA3
בזכותו, ואני מת על המשחק הזה פשוט ענק!!!!!!!!!!!!!
גם
rise fm
זה נחמד
זה כמו
electronic calt
ברדיו בי יו 99 אפאם:wtf:
ויש לי מחר מגן בפיזיקה אז תאחלו לי בהצלחה, יום טוב!:crazy: |
|
|