|
Omg --games-- Omg (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| arik |
שגב אפשר למצוא הכל ב
EDONKEY2000
רק השאלה באיזה מהירות תצליח להוריד
ובתחלס אני מבין לליבו של מוש
c&c renegade משחק על הפנים לפי דעתי
מה הם בכלל עושים שימשיכו באסטרטגיות!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
OMG OMG SOF2 BETA 2CDS!!!
ANI MORID NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW
 |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
OMG OMG SOF2 BETA 2CDS!!!
ANI MORID NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW
|
פשששש
שמעתי משחק חזק
אבל למה אתה מוריד את הבטה ?
היתה מחכה לשחרור המלא
בכל מקרה אפילו SOF 1
לא עבד לי במחשב אז כנראה אני יכול לשכוח מ2
IGI 2
גם צריח להיות בערך באותה רמה גבוהה
Aliens VS Predator 2 Primal Hunt
Ghost Recon: Desert Siege
Final Fantasy XI
Counter-Strike : Condition Zero
הכי רחוק שאני יכול להגיע זה לחלום שיש לי אותם |
|
|
| Segev |
מי פה משחק
cs
חוץ מצח ואלקס? |
|
|
| DjChook |
אחים שלי
יום ראשןו מגיע המחשב החדש :)
סוף סוף אפשר להתחיל לשחק במשהו נורמלי,
אז כבר הורדתי
TONY HAWK3
ואני יודע שאני חייב לשחק ב
MAX PAYNE
אבל מה עוד חובה לשחק שפיספסתי ?
ותגידו מה עם
GTA3
לפיסי ? (יותר שאלה למוש)כ |
|
|
| Agent-Fire |
תתחדש על המחשב!
תפרט מה אתה קונה....
GTA3
אני חושב שהתאריך שלו לא השתנה...
תשיג את
Return to Castle Wolfenstein
וגם אם אתה רוצה אתה יכול
C&C: Renegade
תוריד אולי גם את הבטא של
SOF2
אגב מוש, איך הבטא?
חבר שלי הוריד רק אין לו על מה לצרוב... וגם לי נגמרו כל הדיסקים
:mad: |
|
|
| DjChook |
אני קונה:
P4 1.9
512 RDRAM
ASUS8200 t2 (64 mb ddr)
וזה בעיקרון מה שמעניין...
אני באמת צריך גם את ה
C AND C
ואת ה
טירה הנאצית
ומה התאריך של גיטיאיי 3 ?
אני לא זוכר איפה לחפש...
**EDIT
מישהו יודע או שיחק ב
army men rts ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני קונה:
P4 1.9
512 RDRAM
ASUS8200 t2 (64 mb ddr)
וזה בעיקרון מה שמעניין...
אני באמת צריך גם את ה
C AND C
ואת ה
טירה הנאצית
ומה התאריך של גיטיאיי 3 ?
אני לא זוכר איפה לחפש...
**EDIT
מישהו יודע או שיחק ב
army men rts ? |
כמה עולה לך???? ואיפה אתה קונה
אני גם רוצה, צריך וחייב בקרוב להחליף
אבל אין לי כוח להתחיל לחפש מקומות וזה..... |
|
|
| DjChook |
יצא לי בערך 1100
דולר לפני המעמ
אבל בלי המסך
זה לא זול, בכלל לא זול
אבל זה חבר של אבא שלי אז הוא אוהב לקנות אצלו בגלל השירות שאנחנו מקבלים יעני
לא אכפת לי כ"כ העיקר שיש מחשב |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by yahel222
כמה עולה לך???? ואיפה אתה קונה
אני גם רוצה, צריך וחייב בקרוב להחליף
אבל אין לי כוח להתחיל לחפש מקומות וזה..... |
אני תמיד קונה מפלונטר
www.plonter.co.il
שווה לקנות מעבד
AMD 1800+ |
|
|
| MoSH_MaN |
| GTA 3 29 or 30 in may! |
|
|
| DjChook |
סוף סוף סעמקקק
טוב קיבלתי את המחשב אתמול
אבל היה לי בעיה
ועדיין יש לי
האייסיקיו לא מצליח לפעול כמו שצריך למרות שסידרתי את העברית במחשב
השמות של היוזרים עדיין
?????????????????
יעני נראים ככה - סימני שאלה
אז מישהו בבקשה יכול להגיד לי איך פותרים את זה?
בכל אופן המחשב טס ורציתי שמישהו (נראה לי מוש) יסביר לי משהו ב
XP
בקשר לאיך מאיצים אותו כי יש שם איזה קטע
כמו שאני גורר חלונות או את ה
INTERNET EXPLORER
אז זה יעני נתקע קצת / לאט
אז מישהו יודע איך מסדרים את זה? |
|
|
|
|