return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Omg --games-- Omg (pg. 8)
View this Thread in Original format
arik
שגב אפשר למצוא הכל ב
EDONKEY2000
רק השאלה באיזה מהירות תצליח להוריד

ובתחלס אני מבין לליבו של מוש
c&c renegade משחק על הפנים לפי דעתי

מה הם בכלל עושים שימשיכו באסטרטגיות!!!!!!
MoSH_MaN
OMG OMG SOF2 BETA 2CDS!!!

ANI MORID NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW





arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
OMG OMG SOF2 BETA 2CDS!!!

ANI MORID NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW


פשששש
שמעתי משחק חזק
אבל למה אתה מוריד את הבטה ?
היתה מחכה לשחרור המלא

בכל מקרה אפילו SOF 1
לא עבד לי במחשב אז כנראה אני יכול לשכוח מ2

IGI 2
גם צריח להיות בערך באותה רמה גבוהה

Aliens VS Predator 2 Primal Hunt
Ghost Recon: Desert Siege
Final Fantasy XI
Counter-Strike : Condition Zero
הכי רחוק שאני יכול להגיע זה לחלום שיש לי אותם
Segev
מי פה משחק
cs
חוץ מצח ואלקס?
DjChook
אחים שלי
יום ראשןו מגיע המחשב החדש :)
סוף סוף אפשר להתחיל לשחק במשהו נורמלי,
אז כבר הורדתי
TONY HAWK3
ואני יודע שאני חייב לשחק ב
MAX PAYNE
אבל מה עוד חובה לשחק שפיספסתי ?
ותגידו מה עם
GTA3
לפיסי ? (יותר שאלה למוש)כ
Agent-Fire
תתחדש על המחשב!
תפרט מה אתה קונה....

GTA3
אני חושב שהתאריך שלו לא השתנה...

תשיג את
Return to Castle Wolfenstein
וגם אם אתה רוצה אתה יכול
C&C: Renegade

תוריד אולי גם את הבטא של
SOF2

אגב מוש, איך הבטא?
חבר שלי הוריד רק אין לו על מה לצרוב... וגם לי נגמרו כל הדיסקים
:mad:
DjChook
אני קונה:
P4 1.9
512 RDRAM
ASUS8200 t2 (64 mb ddr)

וזה בעיקרון מה שמעניין...

אני באמת צריך גם את ה
C AND C
ואת ה
טירה הנאצית

ומה התאריך של גיטיאיי 3 ?
אני לא זוכר איפה לחפש...

**EDIT

מישהו יודע או שיחק ב
army men rts ?
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אני קונה:
P4 1.9
512 RDRAM
ASUS8200 t2 (64 mb ddr)

וזה בעיקרון מה שמעניין...

אני באמת צריך גם את ה
C AND C
ואת ה
טירה הנאצית

ומה התאריך של גיטיאיי 3 ?
אני לא זוכר איפה לחפש...

**EDIT

מישהו יודע או שיחק ב
army men rts ?


כמה עולה לך???? ואיפה אתה קונה
אני גם רוצה, צריך וחייב בקרוב להחליף
אבל אין לי כוח להתחיל לחפש מקומות וזה.....
DjChook
יצא לי בערך 1100
דולר לפני המעמ
אבל בלי המסך

זה לא זול, בכלל לא זול
אבל זה חבר של אבא שלי אז הוא אוהב לקנות אצלו בגלל השירות שאנחנו מקבלים יעני


לא אכפת לי כ"כ העיקר שיש מחשב
Agent-Fire
quote:
Originally posted by yahel222


כמה עולה לך???? ואיפה אתה קונה
אני גם רוצה, צריך וחייב בקרוב להחליף
אבל אין לי כוח להתחיל לחפש מקומות וזה.....


אני תמיד קונה מפלונטר
www.plonter.co.il

שווה לקנות מעבד
AMD 1800+

MoSH_MaN
GTA 3 29 or 30 in may!
DjChook
סוף סוף סעמקקק
טוב קיבלתי את המחשב אתמול
אבל היה לי בעיה
ועדיין יש לי
האייסיקיו לא מצליח לפעול כמו שצריך למרות שסידרתי את העברית במחשב
השמות של היוזרים עדיין
?????????????????
יעני נראים ככה - סימני שאלה
אז מישהו בבקשה יכול להגיד לי איך פותרים את זה?
בכל אופן המחשב טס ורציתי שמישהו (נראה לי מוש) יסביר לי משהו ב
XP
בקשר לאיך מאיצים אותו כי יש שם איזה קטע
כמו שאני גורר חלונות או את ה
INTERNET EXPLORER
אז זה יעני נתקע קצת / לאט

אז מישהו יודע איך מסדרים את זה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement