return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Omg --games-- Omg (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels




CPU :AMD 1400
MB: gigabyte 2
GR: Riva TNT 32
Screen: LG Flatron 775ft
SB: Aztech Trident Q3D & SB PCI128
CD: X52
Cdrw: Teac X8
Modem: 56K
אינ עובד עם 98 אבל בא לי לשפר
עבדתי עם 2000 קודם והמחשב זחל ואני מדבר על מעבד של 1400
אני לא יודע אם להשים
XP
כי אני מפחד שעוד פעם המחשב יעבוד לאט יחסית
פעם שעברה המחשב עבד כ"כ לאט שאם הייתי צורב במהירות יותר גבוהה מ 2
היה לי
BUFFER UNDERRUN


תגיד לי אתה נורמלי ?

אהה, שכחתי עם מי אני מדבר
idanhakia
Originally posted by Ariels




CPU :AMD 1400
MB: gigabyte 2
GR: Riva TNT 32
Screen: LG Flatron 775ft
SB: Aztech Trident Q3D & SB PCI128
CD: X52
Cdrw: Teac X8
Modem: 56K
אינ עובד עם 98 אבל בא לי לשפר
עבדתי עם 2000 קודם והמחשב זחל ואני מדבר על מעבד של 1400
אני לא יודע אם להשים
XP
כי אני מפחד שעוד פעם המחשב יעבוד לאט יחסית
פעם שעברה המחשב עבד כ"כ לאט שאם הייתי צורב במהירות יותר גבוהה מ 2
היה לי
BUFFER UNDERRUN



תתקין XP ומהר אחי
זה יעבוד טוב
אין לי שמץ של מושג למה ה2000 לא עבד לך מהר
כי הוא הוונידוס הכי טוב שנתקלתי בו !!!!1
רק שהמשחקים לא ממש רוצים לעבוד .
בכל מקרה תתקין XP
ואתה תהנה
יש לי חבר שמפעיל אותו על 733
עם 196MB זיכרון
וזה רץ לו
ועוד חבר שמפעיל את זה על 933
עם 128 זיכרון וזה רץ לו...

אז תתקין XP
ואתה תראה שאתה תתחיל להנות !!!
MoSH_MaN
יש לי טוני הוק 3
אני עכשיו צורב

ואנשים שכחו מזה אפילו לשנייה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי טוני הוק 3
אני עכשיו צורב

ואנשים שכחו מזה אפילו לשנייה


:eyes: :eyes: :eyes:
אחיייייייייי
פליזזזזזזזזזזזזזז אני חייב לינק לזה... פליז!!!!
שלח לי באיסיקיו

רציתי לכתוב על זה שהוא הזדהב לפני כמה ימים אבל שכחתי...
MoSH_MaN
חדשות אדירות

GT3 בסופו של דבר יצא ב19 באפריל כמו שלפני חודש ככה אמרו שהוא יצא

ולא ב30 במאי!

וב24 פיפא החדש!! איזה אדיר זה שיוווווווו
DjChook
פצצות לגבות מוש :)

שני משחקים אדירים
Agent-Fire
אתה מתכוון ל
GTA3
כן?

וואלה זה באמת אחלה אם הוא הולך לצאת ב19...
במיוחד אחרי שההורים שלי לא נותנים לי לקנות פס2
:rolleyes:


פיפא לא כל כך מעניין אותי
:D
MoSH_MaN
גם אני רוצה
PS2
כי לא מסכימים
GC
ואיחרתי את הזמן בלבקש PS2

כי אז הייתי מוריד את המשחקים
...
MoSH_MaN
וב זה לא נכון

כמעט בטוח ה30 במאי


סעמק
arik
מה זה אף אחד לא הזכיר
Warcraft 3 - Land of Azeroth
אני חולה על אסטרטגיה

Soldier of Fortune 2
Jedi Knight 2 - Jedi Outcast (c) Lucas Arts PC
NeverWinter Nights
אלה מישחקים!!!!!
ראססססמי

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik

Jedi Knight 2 - Jedi Outcast (c) Lucas Arts PC
אלה מישחקים!!!!!
ראססססמי


איכס קקי של משחק
DjChook
soldier of fortune 2

מאיפה אני יכול להוריד ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement