| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
CPU :AMD 1400
MB: gigabyte 2
GR: Riva TNT 32
Screen: LG Flatron 775ft
SB: Aztech Trident Q3D & SB PCI128
CD: X52
Cdrw: Teac X8
Modem: 56K
אינ עובד עם 98 אבל בא לי לשפר
עבדתי עם 2000 קודם והמחשב זחל ואני מדבר על מעבד של 1400
אני לא יודע אם להשים
XP
כי אני מפחד שעוד פעם המחשב יעבוד לאט יחסית
פעם שעברה המחשב עבד כ"כ לאט שאם הייתי צורב במהירות יותר גבוהה מ 2
היה לי
BUFFER UNDERRUN |
תגיד לי אתה נורמלי ?
אהה, שכחתי עם מי אני מדבר |
|
|