|
Omg --games-- Omg (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| זה יוצא בתחילת מאי |
|
|
| Segev |
Agent fire
עם אתה רוצה
TH3
אתה יכול להסיג ב
mirc
/server irc.sunmafia.com
/join #ind |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Segev
Agent fire
עם אתה רוצה
TH3
אתה יכול להסיג ב
mirc
/server irc.sunmafia.com
/join #ind |
יש לי כבר אבל תודה על הערוץ |
|
|
| Segev |
מישהו יודע מאיפה אני יכול להסיכ
c&c renegade
עם כן אז תגידו בבקשה אני חייב להסיג את המשחק!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
תגיד לי אתה לא וידע עברית זה להשיג...
ולא אין לי מושג כי זה סתם משחק חרא |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי אתה לא וידע עברית זה להשיג...
ולא אין לי מושג כי זה סתם משחק חרא |
סליחה שאני לא מושלם כמוך
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
סליחה שאני לא מושלם כמוך
:( |
אין הרבה מושלמים כמו מוש... :D |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע אתה צריך לדעת עברית בסיסית
אתה כל שנייה טועה...בן כמה אתה |
|
|
| Hell_Copter |
| הוא אמר שהוא בחטיבה איפשהו... לא זוכר בדיוק... משהו כזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמע אתה צריך לדעת עברית בסיסית
אתה כל שנייה טועה...בן כמה אתה |
אחי... זה לא היה במקום
ומה עם הוא דיסלקט או אדיוט או משהו ?
:D |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי... זה לא היה במקום
ומה עם הוא דיסלקט או אדיוט או משהו ?
:D |
ת'אמת לא אבל שאני רושם מהר על המקלדת אז אני מתבלבל אין מה לעשות כזה אני כל אחד והקושי שלו
ואני בן 15 |
|
|
| DjChook |
כן גם לי
מרוב שאני כותב מהר אין לי כח למחוק
אני אוטומטית לוחץ על סנד
ואם זה לא משהו רציני אין סיבה לעשות עריכה |
|
|
|
|