|
Omg --games-- Omg (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
יאללה אנשים!!!
קבלוווווו
GTA 3
לפי מילותו של מוש המשחק אמור לצאת ב29 למאי!! |
אם אני לא טועה אז יש את זה בפלייסטיישן כבר המון זמן
רסמי זה בן זונהההההההההההההה
חבל שלא יעלה אצלי דווקא לא הייתי מתנגד להרוג כמה מנאייקים (במחשב כמובן |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
הם התכוונו
PC |
מה אתה אומר....
אני יודע יא רמד
בגלל זה רשמתי שיש את זה הרבה זמן ב PS2
ואמרו לי שזה פצצצות |
|
|
| §chop¥ |
אולי תתנו גם כתובת
ftp ?
זה לא יפה לספר איזה משחק יפה זה בלי לתת לאחרים לשחק גם... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by §chop¥
אולי תתנו גם כתובת
ftp ?
זה לא יפה לספר איזה משחק יפה זה בלי לתת לאחרים לשחק גם... |
מוש אני משאיר לך לענות על זה |
|
|
| idanhakia |
אנשים סה"כ המחשבים שלכם דיי בסדר
יש לי חברים עדיין עם פנטיום 1
חחח
אני משתמש ב866
וב512 זיכרון
SOUNDBLASTER LIVE PLATINUM 5.1
TNT2 ULTRA 32 MB זיכרון (עוד מאט יוחלף)
DVD X8
CDRW 24X8X4 SCSI
183 GB H/Disk
2 Removble drives
2 כרטיסי רשת
ADSL
וכבלים (ניסיון ) עוד מאט יעוף בכלל לא משהו
אההה וWINDOWS XP PROFFESSIONAL
שלפי דעתי מאוד טוב
רק תוסיפו עוד זיכרון והכל יסתדר
היום זה לא הרבה כסף
230 שקל 128MB זיכרון
ואז הכל ירוץ לכם
מבטיח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואיי אני ממש משתין מהתרגשות.......
כולה משחק תרגע
|
כולה משחק!?!!?
אתה יודע כמה זמן אני וחברים שלי מחכים לזה?!?!!
זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by idanhakia
אנשים סה"כ המחשבים שלכם דיי בסדר
יש לי חברים עדיין עם פנטיום 1
חחח
אני משתמש ב866
וב512 זיכרון
SOUNDBLASTER LIVE PLATINUM 5.1
TNT2 ULTRA 32 MB זיכרון (עוד מאט יוחלף)
DVD X8
CDRW 24X8X4 SCSI
183 GB H/Disk
2 Removble drives
2 כרטיסי רשת
ADSL
וכבלים (ניסיון ) עוד מאט יעוף בכלל לא משהו
אההה וWINDOWS XP PROFFESSIONAL
שלפי דעתי מאוד טוב
רק תוסיפו עוד זיכרון והכל יסתדר
היום זה לא הרבה כסף
230 שקל 128MB זיכרון
ואז הכל ירוץ לכם
מבטיח |
DiE MoThEr ******
הכל מקנאה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כולה משחק!?!!?
אתה יודע כמה זמן אני וחברים שלי מחכים לזה?!?!!
זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
GET A LIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by idanhakia
אנשים סה"כ המחשבים שלכם דיי בסדר
יש לי חברים עדיין עם פנטיום 1
חחח
אני משתמש ב866
וב512 זיכרון
SOUNDBLASTER LIVE PLATINUM 5.1
TNT2 ULTRA 32 MB זיכרון (עוד מאט יוחלף)
DVD X8
CDRW 24X8X4 SCSI
183 GB H/Disk
2 Removble drives
2 כרטיסי רשת
ADSL
וכבלים (ניסיון ) עוד מאט יעוף בכלל לא משהו
אההה וWINDOWS XP PROFFESSIONAL
שלפי דעתי מאוד טוב
רק תוסיפו עוד זיכרון והכל יסתדר
היום זה לא הרבה כסף
230 שקל 128MB זיכרון
ואז הכל ירוץ לכם
מבטיח |
CPU :AMD 1400
MB: gigabyte 2
GR: Riva TNT 32
Screen: LG Flatron 775ft
SB: Aztech Trident Q3D & SB PCI128
CD: X52
Cdrw: Teac X8
Modem: 56K
אינ עובד עם 98 אבל בא לי לשפר
עבדתי עם 2000 קודם והמחשב זחל ואני מדבר על מעבד של 1400
אני לא יודע אם להשים
XP
כי אני מפחד שעוד פעם המחשב יעבוד לאט יחסית
פעם שעברה המחשב עבד כ"כ לאט שאם הייתי צורב במהירות יותר גבוהה מ 2
היה לי
BUFFER UNDERRUN |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
GET A LIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
מה הקשר ?!
GET A LIFE
במקום כל היום להיות כאן
משחק או לא משחק עדיין... |
|
|
|
|