return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Omg --games-- Omg (pg. 5)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by DJ-Energy






יאללה אנשים!!!
קבלוווווו
GTA 3

לפי מילותו של מוש המשחק אמור לצאת ב29 למאי!!


אם אני לא טועה אז יש את זה בפלייסטיישן כבר המון זמן
רסמי זה בן זונהההההההההההההה
חבל שלא יעלה אצלי דווקא לא הייתי מתנגד להרוג כמה מנאייקים (במחשב כמובן
DjChook
הם התכוונו
PC
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
הם התכוונו
PC


מה אתה אומר....
אני יודע יא רמד
בגלל זה רשמתי שיש את זה הרבה זמן ב PS2
ואמרו לי שזה פצצצות
§chop¥
אולי תתנו גם כתובת
ftp ?
זה לא יפה לספר איזה משחק יפה זה בלי לתת לאחרים לשחק גם...
DjChook
quote:
Originally posted by §chop¥
אולי תתנו גם כתובת
ftp ?
זה לא יפה לספר איזה משחק יפה זה בלי לתת לאחרים לשחק גם...


מוש אני משאיר לך לענות על זה
idanhakia
אנשים סה"כ המחשבים שלכם דיי בסדר
יש לי חברים עדיין עם פנטיום 1
חחח

אני משתמש ב866
וב512 זיכרון
SOUNDBLASTER LIVE PLATINUM 5.1
TNT2 ULTRA 32 MB זיכרון (עוד מאט יוחלף)
DVD X8
CDRW 24X8X4 SCSI
183 GB H/Disk
2 Removble drives
2 כרטיסי רשת

ADSL

וכבלים (ניסיון ) עוד מאט יעוף בכלל לא משהו

אההה וWINDOWS XP PROFFESSIONAL
שלפי דעתי מאוד טוב
רק תוסיפו עוד זיכרון והכל יסתדר
היום זה לא הרבה כסף
230 שקל 128MB זיכרון
ואז הכל ירוץ לכם
מבטיח
Agent-Fire
http://www.gamespydaily.com/screens.../attitude01.jpg
http://www.gamespydaily.com/screenshots/3185/taxi01.jpg
התמונות גדולות, אז שמתי את זה כלינקים

אני מאוד בספק שבמשחק הזה תהיה גרפיקה ומשחקיות טובה כמו בפס2
למרות שלא שיחקתי במחשק בפס2...
אני יעשה השוואה של 4 התמונות האלו שחשפו לפיסי לבין התמונות של הפס2
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222


ואיי אני ממש משתין מהתרגשות.......
כולה משחק תרגע


כולה משחק!?!
אתה יודע כמה זמן אני וחברים שלי מחכים לזה?!?!!

זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
DjChook
quote:
Originally posted by idanhakia
אנשים סה"כ המחשבים שלכם דיי בסדר
יש לי חברים עדיין עם פנטיום 1
חחח

אני משתמש ב866
וב512 זיכרון
SOUNDBLASTER LIVE PLATINUM 5.1
TNT2 ULTRA 32 MB זיכרון (עוד מאט יוחלף)
DVD X8
CDRW 24X8X4 SCSI
183 GB H/Disk
2 Removble drives
2 כרטיסי רשת

ADSL

וכבלים (ניסיון ) עוד מאט יעוף בכלל לא משהו

אההה וWINDOWS XP PROFFESSIONAL
שלפי דעתי מאוד טוב
רק תוסיפו עוד זיכרון והכל יסתדר
היום זה לא הרבה כסף
230 שקל 128MB זיכרון
ואז הכל ירוץ לכם
מבטיח


DiE MoThEr ******

הכל מקנאה
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


כולה משחק!?!
אתה יודע כמה זמן אני וחברים שלי מחכים לזה?!?!!

זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


GET A LIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ariels
quote:
Originally posted by idanhakia
אנשים סה"כ המחשבים שלכם דיי בסדר
יש לי חברים עדיין עם פנטיום 1
חחח

אני משתמש ב866
וב512 זיכרון
SOUNDBLASTER LIVE PLATINUM 5.1
TNT2 ULTRA 32 MB זיכרון (עוד מאט יוחלף)
DVD X8
CDRW 24X8X4 SCSI
183 GB H/Disk
2 Removble drives
2 כרטיסי רשת

ADSL

וכבלים (ניסיון ) עוד מאט יעוף בכלל לא משהו

אההה וWINDOWS XP PROFFESSIONAL
שלפי דעתי מאוד טוב
רק תוסיפו עוד זיכרון והכל יסתדר
היום זה לא הרבה כסף
230 שקל 128MB זיכרון
ואז הכל ירוץ לכם
מבטיח




CPU :AMD 1400
MB: gigabyte 2
GR: Riva TNT 32
Screen: LG Flatron 775ft
SB: Aztech Trident Q3D & SB PCI128
CD: X52
Cdrw: Teac X8
Modem: 56K
אינ עובד עם 98 אבל בא לי לשפר
עבדתי עם 2000 קודם והמחשב זחל ואני מדבר על מעבד של 1400
אני לא יודע אם להשים
XP
כי אני מפחד שעוד פעם המחשב יעבוד לאט יחסית
פעם שעברה המחשב עבד כ"כ לאט שאם הייתי צורב במהירות יותר גבוהה מ 2
היה לי
BUFFER UNDERRUN
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222


GET A LIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



מה הקשר ?!

GET A LIFE

במקום כל היום להיות כאן


משחק או לא משחק עדיין...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement