return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Omg --games-- Omg (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
יש פה מישהו שהמחשב שלו לא מתפרק ?
ד"א חמישה ימים

רק שלא יהיה איחור

אני נראה לי מתקין חלונות2000 אחרי השידרוג
המערכת היחידה שראיתי שלא עושה בעיות
MoSH_MaN
לא יהיה איחור בן אדם


HOMM4 has gone gold :D

מה זה אומר אין לי מושג :p :p :p
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
HOMM4 has gone gold :D

מה זה אומר אין לי מושג :p :p :p


חחח
שהוא מוכן להפצה או שהוא כבר מופץ..

התקנתי אקספי פרו מחדש, לפני כמה ימים, ואני מרגיש כאילו נולדתי מחדש :stongue:
§chop¥
עזרו לי אנשים !!!!!!
בדיוק קניתי מחשב חדש
פנטיום 4 1.7 ג'יגה ג'י פורס 3 256 מגה זיכרון.....
ואני עדיין משחק ב
heroes 3 !!!!!
תעזרו לי אני חייב את 4 !
DjChook
תראה איזה מחשב יש לך ואתה בוכה

אתה יכול להתקין אלף משחקים חדשים שאני רק חולם
DJ-Energy
מה אתם בוכים כולכם
לי עדיין יש

Pentium 2 400 MHz 128 RAM

מלפני איזה 4 שנים שקניתי אותו באמריקה

אבל בקרוב אני קונה חדש
:D
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מה אתם בוכים כולכם
לי עדיין יש

Pentium 2 400 MHz 128 RAM

מלפני איזה 4 שנים שקניתי אותו באמריקה

אבל בקרוב אני קונה חדש
:D


אני בוכה אוקיי
אתה קולט שרציתי להתקין מקס פיין
והוא אמר שיש מינימום של 96 מגה פנימי
ויש לי רק
64 RAM
וכמובן 333 מגה-הרץ

אני אקנה מחשב חדש רק אחרי הבגרויות כבר, כי אני מנסה קצת להיגמל מהאינטרנט

(AIN'T GONNA HAPPEN)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook


אני בוכה אוקיי
אתה קולט שרציתי להתקין מקס פיין
והוא אמר שיש מינימום של 96 מגה פנימי
ויש לי רק
64 RAM
וכמובן 333 מגה-הרץ

אני אקנה מחשב חדש רק אחרי הבגרויות כבר, כי אני מנסה קצת להיגמל מהאינטרנט

(AIN'T GONNA HAPPEN)



אה טוב אחי אתה זה מקרה מיוחד
מותר לך
;)
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy



אה טוב אחי אתה זה מקרה מיוחד
מותר לך
;)


תודה על האישור
Hell_Copter
די לבכות
אני במצב הכי גרוע פה

יש לי פנטיום 2 333 מגבייט
ויש לי מודם 33.6
אז אל תתבכיינו לי

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
די לבכות
אני במצב הכי גרוע פה

יש לי פנטיום 2 333 מגבייט
ויש לי מודם 33.6
אז אל תתבכיינו לי


ם לאחותי יש כזה והוא עובד בוינדוס יותר מהר משלי
yahel222
הלוווו
יש לי פה פנטיום 2 350 מגההרץ
ולא רק זה...גם רוח השטן שוכנת בו
כל הזמן עושה רק בעיות !!!

ואבא שלי כבר שנה אומר בסדר נקנה חדש......
עד שזה יקרה אני כבר יהיה חייל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement