|
Omg --games-- Omg (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
יש פה מישהו שהמחשב שלו לא מתפרק ?
ד"א חמישה ימים
רק שלא יהיה איחור
אני נראה לי מתקין חלונות2000 אחרי השידרוג
המערכת היחידה שראיתי שלא עושה בעיות |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יהיה איחור בן אדם
HOMM4 has gone gold :D
מה זה אומר אין לי מושג :p :p :p |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
HOMM4 has gone gold :D
מה זה אומר אין לי מושג :p :p :p |
חחח
שהוא מוכן להפצה או שהוא כבר מופץ..
התקנתי אקספי פרו מחדש, לפני כמה ימים, ואני מרגיש כאילו נולדתי מחדש :stongue: |
|
|
| §chop¥ |
עזרו לי אנשים !!!!!!
בדיוק קניתי מחשב חדש
פנטיום 4 1.7 ג'יגה ג'י פורס 3 256 מגה זיכרון.....
ואני עדיין משחק ב
heroes 3 !!!!!
תעזרו לי אני חייב את 4 ! |
|
|
| DjChook |
תראה איזה מחשב יש לך ואתה בוכה
אתה יכול להתקין אלף משחקים חדשים שאני רק חולם |
|
|
| DJ-Energy |
מה אתם בוכים כולכם
לי עדיין יש
Pentium 2 400 MHz 128 RAM
מלפני איזה 4 שנים שקניתי אותו באמריקה
אבל בקרוב אני קונה חדש
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה אתם בוכים כולכם
לי עדיין יש
Pentium 2 400 MHz 128 RAM
מלפני איזה 4 שנים שקניתי אותו באמריקה
אבל בקרוב אני קונה חדש
:D |
אני בוכה אוקיי
אתה קולט שרציתי להתקין מקס פיין
והוא אמר שיש מינימום של 96 מגה פנימי
ויש לי רק
64 RAM
וכמובן 333 מגה-הרץ
אני אקנה מחשב חדש רק אחרי הבגרויות כבר, כי אני מנסה קצת להיגמל מהאינטרנט
(AIN'T GONNA HAPPEN) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בוכה אוקיי
אתה קולט שרציתי להתקין מקס פיין
והוא אמר שיש מינימום של 96 מגה פנימי
ויש לי רק
64 RAM
וכמובן 333 מגה-הרץ
אני אקנה מחשב חדש רק אחרי הבגרויות כבר, כי אני מנסה קצת להיגמל מהאינטרנט
(AIN'T GONNA HAPPEN) |
אה טוב אחי אתה זה מקרה מיוחד
מותר לך
;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אה טוב אחי אתה זה מקרה מיוחד
מותר לך
;) |
תודה על האישור |
|
|
| Hell_Copter |
די לבכות
אני במצב הכי גרוע פה
יש לי פנטיום 2 333 מגבייט
ויש לי מודם 33.6
אז אל תתבכיינו לי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
די לבכות
אני במצב הכי גרוע פה
יש לי פנטיום 2 333 מגבייט
ויש לי מודם 33.6
אז אל תתבכיינו לי |
ם לאחותי יש כזה והוא עובד בוינדוס יותר מהר משלי |
|
|
| yahel222 |
הלוווו
יש לי פה פנטיום 2 350 מגההרץ
ולא רק זה...גם רוח השטן שוכנת בו
כל הזמן עושה רק בעיות !!!
ואבא שלי כבר שנה אומר בסדר נקנה חדש......
עד שזה יקרה אני כבר יהיה חייל |
|
|
|
|