|
Omg --games-- Omg (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
בקשר לסימני שאלה, אני חושב שאתה צריך לשחק אם ה
Region Settings
ב
Control Panel..
צריך להיות שם תמיכה בשפת
Uni Code
אז שנה את זה לעברית...
זה בתור התחלה... אם לא יעבוד פשוט תנסה שם את שאר הדברים.. |
|
|
| Hell_Copter |
אחי שכחתי להגיד לך תתחדש על המחשב...
אז תתחדש על המחשב
הלוואי עליי מחשב מהיר יותר ממה שיש לי
אבל גם אנטרנט מהיר והארד דיסק ענק יספקו אותי |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי שכחתי להגיד לך תתחדש על המחשב...
אז תתחדש על המחשב
|
ווואללה... גם אני שכחתי...
תתחדש צ'וק!!
תריץ הרבה משחקים כבדים על רזולוציה
מעל
1024*768
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
מנייאק
;) :p :)
מזל"ט |
|
|
| DjChook |
10x
מקס פיין עושה לי בעיה מה זה מוזרה
הוא לא מצליח לטעון את המחשק עצמו (תפריטים כן)
כשה
DETAILS -> HIGH
אבל שזה במדיום זה עובד טוב למרות שאני ברזולוציה של
1280X1024 32 bit
מוזר...
טוני הוק שלוש עבד באיכות הכי טובה ועבד פרפקט :)
משחק מדהים |
|
|
| MoSH_MaN |
04.20.02.FIFA_World_Cup_2002-FLT
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
איזה אדיר
אני מוריד עכשיו |
|
|
| nimrod levi |
יווו אני מת לזה...
מוש יש לך מושג מאיפה אני יוכל להוריד??
חיכיתי לזה כבר הרבה זמן!!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
04.20.02.FIFA_World_Cup_2002-FLT
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
איזה אדיר
אני מוריד עכשיו |
אחי בא לך להגיד לי מאיפה להוריד???
אל תשכח שאני הבאתי לך כוסיות באיי סי קיו:D |
|
|
| nimrod levi |
| אני יודע שאני לא פה הרבה אבל אל תשכחו אותי אם אתם יודעים מאיפה להוריד |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אל תשכח שאני הבאתי לך כוסיות באיי סי קיו:D |
שלח שלח גם לי כמה :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
שלח שלח גם לי כמה :) |
בסדר אבל לך יהיה קצת קשה להגיע להרצליה.....
וגם בנות של ט'.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בסדר אבל לך יהיה קצת קשה להגיע להרצליה.....
וגם בנות של ט'.... |
א. כיתה ט' זה עוד בסדר...
ב. מי אמר שאני מתכוון ליסוע אליהם ?
סתם כייף לדבר עם בנות באייסיקיו , ות'אמת בזמן האחרון יבש
אז בגלל זה אמרתי . שתשלח... :)
גם בכל מקרה אני צריך למצוא איזה מישהי עם מצלמה
למישהו יש ?
sorry 4 changing subject |
|
|
|
|