return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Omg --games-- Omg (pg. 9)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
בקשר לסימני שאלה, אני חושב שאתה צריך לשחק אם ה
Region Settings
ב
Control Panel..
צריך להיות שם תמיכה בשפת
Uni Code
אז שנה את זה לעברית...
זה בתור התחלה... אם לא יעבוד פשוט תנסה שם את שאר הדברים..
Hell_Copter
אחי שכחתי להגיד לך תתחדש על המחשב...
אז תתחדש על המחשב
הלוואי עליי מחשב מהיר יותר ממה שיש לי
אבל גם אנטרנט מהיר והארד דיסק ענק יספקו אותי
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי שכחתי להגיד לך תתחדש על המחשב...
אז תתחדש על המחשב


ווואללה... גם אני שכחתי...
תתחדש צ'וק!!
תריץ הרבה משחקים כבדים על רזולוציה
מעל
1024*768
:D
MoSH_MaN
מנייאק

;) :p :)

מזל"ט
DjChook
10x
מקס פיין עושה לי בעיה מה זה מוזרה
הוא לא מצליח לטעון את המחשק עצמו (תפריטים כן)
כשה
DETAILS -> HIGH
אבל שזה במדיום זה עובד טוב למרות שאני ברזולוציה של
1280X1024 32 bit

מוזר...

טוני הוק שלוש עבד באיכות הכי טובה ועבד פרפקט :)
משחק מדהים
MoSH_MaN
04.20.02.FIFA_World_Cup_2002-FLT

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

איזה אדיר

אני מוריד עכשיו
nimrod levi
יווו אני מת לזה...
מוש יש לך מושג מאיפה אני יוכל להוריד??
חיכיתי לזה כבר הרבה זמן!!!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
04.20.02.FIFA_World_Cup_2002-FLT

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

איזה אדיר

אני מוריד עכשיו



אחי בא לך להגיד לי מאיפה להוריד???

אל תשכח שאני הבאתי לך כוסיות באיי סי קיו:D
nimrod levi
אני יודע שאני לא פה הרבה אבל אל תשכחו אותי אם אתם יודעים מאיפה להוריד
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano

אל תשכח שאני הבאתי לך כוסיות באיי סי קיו:D



שלח שלח גם לי כמה :)

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook



שלח שלח גם לי כמה :)


בסדר אבל לך יהיה קצת קשה להגיע להרצליה.....
וגם בנות של ט'....
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano


בסדר אבל לך יהיה קצת קשה להגיע להרצליה.....
וגם בנות של ט'....


א. כיתה ט' זה עוד בסדר...

ב. מי אמר שאני מתכוון ליסוע אליהם ?

סתם כייף לדבר עם בנות באייסיקיו , ות'אמת בזמן האחרון יבש
אז בגלל זה אמרתי . שתשלח... :)

גם בכל מקרה אני צריך למצוא איזה מישהי עם מצלמה
למישהו יש ?

sorry 4 changing subject
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement