|
Omg --games-- Omg (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ויש לי מודם 33.6
אז אל תתבכיינו לי |
אחי כך חמישים שקל קנה מודם 56 זה עולה גרושים |
|
|
| Hell_Copter |
עזוב אותך אני מסתדר בנתיים
אז אני מוריד ב 3 קיי במקום ב 5 קיי
אפשר לחשוב...
מוש ... יש לך אחות תאומה נכון? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מוש ... יש לך אחות תאומה נכון? |
?!?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
?!?!? |
מה לא הבנת!?
שאלתי את מוש אם יש לו אחות תאומה
לא משנה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה לא הבנת!?
שאלתי את מוש אם יש לו אחות תאומה
לא משנה... |
הבנתי את זה
אבל מאיפה הבאת את השאלה הזאתי באמצע החיים, |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבנתי את זה
אבל מאיפה הבאת את השאלה הזאתי באמצע החיים, |
התחשק לי לשאול אותו פתאום
אם זה מפריע לך אני יעשה את זה באיי סי קיו
סליחה באמת |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עזוב אותך אני מסתדר בנתיים
אז אני מוריד ב 3 קיי במקום ב 5 קיי
אפשר לחשוב...
מוש ... יש לך אחות תאומה נכון? |
כוסית???? חחחחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
כוסית???? חחחחח |
אני רואה הזין השתלט לך על המוח דותן
ורועי, הכל היה ברוח טובה
דווקא נחמד לקבל ממוש פוסט על אחותו
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
אנשים
HEROES.OF.MIGHT.AND.MAGIC.IV-DEViANCE!!!!!
זה יצא אני עכשיו צורב את זה
OMG OMG :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אנשים
HEROES.OF.MIGHT.AND.MAGIC.IV-DEViANCE!!!!!
זה יצא אני עכשיו צורב את זה
OMG OMG :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
ואיי אני ממש משתין מהתרגשות.......
כולה משחק תרגע
וכן חן בימים האחרונים אני לא יודע מה עובר עלי
התנזרתי כבר יותר מדי זמן :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
שהמוח ישתלט לך על הזין עכשיו :)
סתם... תחשוב עם הזין ידה ידה ידה תהנה
ומוש... אני שמח שאתה שמח על המשחק הזה
אבל אפשר לחשוב מה עשית מזה |
|
|
| DJ-Energy |
יאללה אנשים!!!
קבלוווווו
GTA 3
לפי מילותו של מוש המשחק אמור לצאת ב29 למאי!! |
|
|
|
|