return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Omg --games-- Omg (pg. 2)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
מאיפה אתה קונה ובכמה?
או שאתה מקבל מייס?

אני גם עוד כמה זמן קונה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire
מאיפה אתה קונה ובכמה?
או שאתה מקבל מייס?

אני גם עוד כמה זמן קונה


אני מקבל מ
yes
DjChook
מה זאת אומרת מקבל מיס?
Gil Shwarts
לי יש פנטיום 4
1.5 ghz
כרטיס מסך 64 מגה זיכרון של GForce 2

ועדיין יש לי משחקים שלא עובדים לי :)
DJ-Kreing^^
וואי הייס האלה בני זונות
אנחנו התחברנו אליהם לפני שנה וחצי ולא קיבלנו כלום
זין
נראה לי אני מנתק אותם ומתחבר עוד פעם בשביל הפליסטישן
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לי יש פנטיום 4
1.5 ghz
כרטיס מסך 64 מגה זיכרון של GForce 2

ועדיין יש לי משחקים שלא עובדים לי :)


זה לא הגיוני אחי
mos2002
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לי יש פנטיום 4
1.5 ghz
כרטיס מסך 64 מגה זיכרון של GForce 2

ועדיין יש לי משחקים שלא עובדים לי :)


גיל ישלי בול אותו מחשב כמו שלך, מערכת הפעלה 98 גירסא 2 והכל אבל הכל עובד כמו חייה

באקס פי היה בעיות אבל ב-98 אין מצב
MoSH_MaN
איכס 98 איכס
mos2002
מוש מה אני יגיד לך אתה צודק מאה אחוז אבל באקס פי חצי המדברים לא עבדו לי אז חזרתי ל-98

אולי בעתיד אני יחזור לאקס פי

מוש תגיד איזה גירסא יותר טובה של האקס פי
HOME
PRO

ישלי את שניהם
DjChook
זה לא משנה הגירסא
וויןדואז זה אחת התוכנות הכי גרועות שיצאו אי פעם


היא פשוט מלאה בכל כך הרבה באגים,
זה כל כך מעצבן שאין אלטרניבה

אבל אני אומר:
"חפיףףףףףףף"

Agent-Fire
גיל - המחשב שלך יכול להגיע לביצועים גדולים ואין מצב שמשחקים לא יעבדו לך, זה הכל בעיה של מערכת הפעלה או דרייברים
תבדוק את השגיאות שאתה מגבל כשאתה מריץ תמשחק

עכשיו בקשר לייס
צריך להיות מחובר שנתיים בחבילת ייס ללא הגבלה
ולפי דעתי בזמן הזה זה הכי לא שווה להתחייב לתקופת זמן גדולה, יש תחרות גדולה בין הכבלים לייס כך שאי אפשר לדעת מה עדיף

וגם תעשו חישוב
למה אתם צריכים את כל הערוצים?!!?
תעשו לכם חבילה של ערוצים שאתם רוצים ואז תראו כמה יוצא לכם בחודש, תכפילו ב24 חודשים ותבדקו מה ההבדל בין המחיר הזה תשלמו בשנתיים למחיר הייס ללא הגבלה לשנתיים

ואם לא רוצים לקנות פס2 בתשלום אחד, אפשר להזמין באינטרנט ב24 תשלומים וזה יוצא פחות מ1800 שקל
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by mos2002
מוש תגיד איזה גירסא יותר טובה של האקס פי
HOME
PRO

ישלי את שניהם


אני משתמש בפרו אבל המחשב שלי עוד דקה מתפרק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement