|
Omg --games-- Omg (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
מאיפה אתה קונה ובכמה?
או שאתה מקבל מייס?
אני גם עוד כמה זמן קונה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
מאיפה אתה קונה ובכמה?
או שאתה מקבל מייס?
אני גם עוד כמה זמן קונה |
אני מקבל מ
yes |
|
|
| DjChook |
| מה זאת אומרת מקבל מיס? |
|
|
| Gil Shwarts |
לי יש פנטיום 4
1.5 ghz
כרטיס מסך 64 מגה זיכרון של GForce 2
ועדיין יש לי משחקים שלא עובדים לי :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואי הייס האלה בני זונות
אנחנו התחברנו אליהם לפני שנה וחצי ולא קיבלנו כלום
זין
נראה לי אני מנתק אותם ומתחבר עוד פעם בשביל הפליסטישן |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לי יש פנטיום 4
1.5 ghz
כרטיס מסך 64 מגה זיכרון של GForce 2
ועדיין יש לי משחקים שלא עובדים לי :) |
זה לא הגיוני אחי |
|
|
| mos2002 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לי יש פנטיום 4
1.5 ghz
כרטיס מסך 64 מגה זיכרון של GForce 2
ועדיין יש לי משחקים שלא עובדים לי :) |
גיל ישלי בול אותו מחשב כמו שלך, מערכת הפעלה 98 גירסא 2 והכל אבל הכל עובד כמו חייה
באקס פי היה בעיות אבל ב-98 אין מצב |
|
|
| mos2002 |
מוש מה אני יגיד לך אתה צודק מאה אחוז אבל באקס פי חצי המדברים לא עבדו לי אז חזרתי ל-98
אולי בעתיד אני יחזור לאקס פי
מוש תגיד איזה גירסא יותר טובה של האקס פי
HOME
PRO
ישלי את שניהם |
|
|
| DjChook |
זה לא משנה הגירסא
וויןדואז זה אחת התוכנות הכי גרועות שיצאו אי פעם
היא פשוט מלאה בכל כך הרבה באגים,
זה כל כך מעצבן שאין אלטרניבה
אבל אני אומר:
"חפיףףףףףףף" |
|
|
| Agent-Fire |
גיל - המחשב שלך יכול להגיע לביצועים גדולים ואין מצב שמשחקים לא יעבדו לך, זה הכל בעיה של מערכת הפעלה או דרייברים
תבדוק את השגיאות שאתה מגבל כשאתה מריץ תמשחק
עכשיו בקשר לייס
צריך להיות מחובר שנתיים בחבילת ייס ללא הגבלה
ולפי דעתי בזמן הזה זה הכי לא שווה להתחייב לתקופת זמן גדולה, יש תחרות גדולה בין הכבלים לייס כך שאי אפשר לדעת מה עדיף
וגם תעשו חישוב
למה אתם צריכים את כל הערוצים?!!?
תעשו לכם חבילה של ערוצים שאתם רוצים ואז תראו כמה יוצא לכם בחודש, תכפילו ב24 חודשים ותבדקו מה ההבדל בין המחיר הזה תשלמו בשנתיים למחיר הייס ללא הגבלה לשנתיים
ואם לא רוצים לקנות פס2 בתשלום אחד, אפשר להזמין באינטרנט ב24 תשלומים וזה יוצא פחות מ1800 שקל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by mos2002
מוש תגיד איזה גירסא יותר טובה של האקס פי
HOME
PRO
ישלי את שניהם |
אני משתמש בפרו אבל המחשב שלי עוד דקה מתפרק... |
|
|
|
|