return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Partyplanthread 2007 // Infos and Dates (pg. 3)
View this Thread in Original format
analexp
Nadda
Juckt keine Sau :P

19-02-07
Rosenmontagsrave @ Turbinenhalle Oberhausen

Lineup:

T-Club
Jumpstyle - Hardstyle - Oldschool - Classic

Mystery
Rodbolts
DM - Style
Chrusty
Joe Nitro
Paragandy
E-Light
Andy
Lab-E

Hosted by MC A.D.K.

Cosmo
Hardcore - Classix

D-Ceptor
A.L.E.X
Venom
Phenomenal
D-Fighter
M.O.T. vs. Spine Art
Deejane Kim
R-Kane & Uncle Bens
Sonic-D

Mainhall: TBC

Beginn: 18:00
Ende: 6:00

Abendkasse: 10,- €
Vorverkauf: 9,- €
godfatherdc


LINE-UP FLOCKERS!


Het was natuurlijk wel even puzzelen…een line-up neerzetten waar iedereen blij van wordt! Toch hopen we jullie met deze line-up een breed aanbod van DJ’s en muziekstijlen aan te bieden met een mix van de populairste DJ’s, opkomende DJ’s en Talents.

We hebben bewust gekozen voor alleen Nederlandse DJ’s. Partyflock is een Nederlandse community en de content van de site is gericht op een weergave van activiteiten op het gebied van dance in en vanuit Nederland. Ons kleine landje heeft heel wat artiesten van formaat met ongekende skills voortgebracht. Vandaar alleen Hollands glorie op Flockers!

Daarnaast hebben we besloten om het Gelredome in tweeën te splitsen. Eén area voor de “hardere” stijlen en een area voor de andere stijlen binnen de dance. Dit plan is zo revolutionair en nog nooit in een stadion gedaan dat het wel wat hoofdbrekers heeft gekost. Maar door het creëren van een geluidswerende wal (corridor van geluidsdempende materialen en meerdere doeken) en het gebruik van speciale line-array geluidssystemen
is het technisch en praktisch zelfs perfect haalbaar. Uniek, spannend en revolutionair!

Productie en organisatie
De organisatie en productie voor Flockers is in handen van The Matrixx en Q-Dance. Zij zullen al hun kennis en ervaring gebruiken op het gebied van shows, decor, licht, geluid, organisatie, etc. om er een superfeest van te maken. Met The Matrixx en Q-Dance willen we een dance-spektakel neerzetten waar nog jaren op Partyflock over gepraat zal worden!

Talents
Partyflock is ook een voedingsbodem voor het ontdekken en bekend maken van nieuwe talentvolle DJ’s. Daarom worden er, naast de twee mainarea’s, in de ring rond het stadion drie talentarea’s gecreëerd. De talenten willen wij nu een kans geven om op een mega-event als Flockers hun kunsten te kunnen vertonen aan een groot publiek.
Hierover worden jullie nog uitgebreid geïnformeerd, maar de talents zullen in ieder geval via Partyflock door jullie zelf worden gekozen!

Zie hieronder de gehele line-up!

Kaarten zijn verkrijgbaar bij Ticketbox, Ticketonline.nl en Eventtravel. Kijk voor vervoersinformatie ook op www.eventravel.nl
nz-fan
Gaaaaaaaaaaanz frisch ausm Äther :D

300th ASOT Party

17-05-07

Holland!
Sir. Lunchalot
19.01 - Nürnberg

DJ Pierre - Rakete
Tommy Serano - Bubbles

Viel mehr müsste ich mich aber eigentlich mal um eher so kleinere Sachen kümmern wie sie am 20.01 stattfinden:

quote:

EAT THA BEAT ZOOM CLUB 22h
Techno und House mit Goldfish und der Dulz (Boxer Records, Bremen), Babis Cloud und Der Spieler (ETB).


quote:
RAZZIA CLUB STEREO 22h
Minimal House, Elektro und Techno mit den berüchtigten Scrivano Brüdern Maui & Marcello und Gästen tba.


quote:
DEFECTED IN THE HOUSE PART II MACH1 22h
Die nächste Defected In The House Party. Nach der erfolgreichen Erstausgabe wird nach gelegt. DJ Copyright und Liveperformance von Shovell.


quote:
KOLLEKTIV9 CLUBNIGHT RAKETE 22h
Es wird geraved! DJs: Yassin & Arne (3rd Floor rec. // Kollektiv9), Moritz von Pein (Kahlwild // Kollektiv9), tINI (Rekord Klub | Female:Pressure | Munich) + Timo Walter (Kollektiv9).


quote:
AFTERHOURCLUBBING CITCATCLUB 06:00h
Elektronische Afterhour.

TRAU DICH! FETISCH PARTY CITCATCLUB 22h
Wer Fetisch, Kinky, oder Schrill kommt zahlt keinen Eintritt. Entsprechende Musik.



... aber dieses WE kommt Ina - da hab ich glaub ich besseres zu tun, als irgendwelche schummrige Schuppen auszuprobieren. :)
Sir. Lunchalot
Ach ja:

02.02 - Patrick Lindsey - Zoom

Der hat mir je letztes Jahr hier im Stereo mal RICHTIG gut gefallen. :)


Am Tag drauf am 03.02 wäre dann:

quote:
TecHouse und Minimal mit Arnaud Rebotini (aka Black Strobe, KlingKlong, Paris, FR), Drack (Audio Electronic, Zwickau) und Resident Icee


gleich hinterher (auch im Zoom).


(...und am 17.02 ist dann Galuzzi in der Stadt / im Zoom)

Zoom gibt gut Gas!
Steve Brian
14.4.07 ist United / Hannover

aber leider auch

14.4.07 In Qontrol .

14.4.07 Vandit Night .


Mist!!!! Heftige Konkurenz für uns.
Aber wir hoffen auf das Beste :)
ledoc
17.02.07 : goa-trance@G2 CLUB with tommy p, humanoid and der lange....

do you know these djs ? And how does the club look like (big, small...) ?
rObGeE
psssst Frank ... InQontrol
Ronny-LE


Datum: 02.03.2007
Ort: Prag, U Průhonu 3
Location: Club Mecca
Ticketpreis: 430,-Kč (~17€)
Website: http://www.unitedmusic.cz/rclanek.a...&lang=1&vazat=1 leider nur in tschechisch
Tickets: http://www.ticketpro.cz/?/detail&id...e-markus-schulz

Sir. Lunchalot
Fr - 26.01:

TokTok - Rakete, Nürnberg
DJane COLINE - Club Stereo, Nürnberg


Kennt jemand DJane Coline? Wurde mir von ner Freundin ans Herz gelegt...
analexp
quote:
Originally posted by Ronny-LE



:D wäre ne überlegung wert! von prag direkt (über berlin, weil schon gebucht) nach utrecht!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement