|
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Have you received that ticket yet? I know they were available online for 125 before ticketsales had even started.
50 however seems like a pretty decent price. But I'd advise potential buyers, or anyone that bought tix around the 125 price point, to triple verify if their tix are valid. |
|
|
| smshnick |
| I haven't received the ticket yet, but I got a fedex confirmation the other day, so I should have it soon. Can you buy the tickets online somewhere for 63 Euro? I still need to buy my Friday ticket.. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by smshnick
I haven't received the ticket yet, but I got a fedex confirmation the other day, so I should have it soon. Can you buy the tickets online somewhere for 63 Euro? I still need to buy my Friday ticket.. |
You can buy tickets still here: http://webshop.ticketonline.nl/show...EOL&langpref=en |
|
|
| M_Peror |
| Inmiddels m'n tickets binnen gekregen voor de vrijdag |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Inmiddels m'n tickets binnen gekregen voor de vrijdag |
En helemaal voor nop.
| quote: | Tiësto's Elements of Life show één keer in Gelredome
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zal Tiësto één keer optreden in het Gelredome met zijn Elements of Life show in plaats van de drie aangekondigde concerten.
In maart dit jaar startte Tiësto op spectaculaire wijze zijn Elements of Life wereldtour met een succesvol en uniek evenement op Schiphol ter promotie van zijn nieuwe gelijknamige artiestenalbum. Uiteraard is ook Nederland onderdeel van deze wereldtour en daarom staat Tiësto op zaterdag 2 juni in het Gelredome te Arnhem.
Eerder werd vermeld dat er naast de show van zaterdag 2 juni ook nog shows op donderdag 31 mei en vrijdag 1 juni gepland zouden staan. Echter is de afgelopen weken gebleken dat een de donderdag een te lastige dag is voor een een dergelijke show die tot 06.00 uur duurt. Voor de show op vrijdag hebben zich tal van bedrijven aangemeld die geïnteresseerd waren, maar ervaring heeft inmiddels geleerd dat dit afbreuk kan doen aan de sfeer die Tiësto met Elements of Life wil neerzetten. Daarom heeft het management van Tiësto besloten om Elements of Life te presenteren als een exclusief evenement voor de echte fan wat alleen op zaterdag 2 juni zal plaatsvinden.
Reeds gekochte kaarten via Ticketonline en Ticketbox voor de shows van donderdag 31 mei en vrijdag 1 juni zijn 1-op-1 geldig voor de show van zaterdag 2 juni.
(Bron: ticketonline.nl) |
Dat wordt dus zaterdag gaan of m'n geld terugvragen. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En helemaal voor nop.
Dat wordt dus zaterdag gaan of m'n geld terugvragen. |
Hmm kaartverkoop ging gewoon niet goed, daarentegen zal de kaartverkoop voor zaterdag nu wel een stuk sneller gaan omdat twijfelaars nu niet lang meer kunnen twijfelen. |
|
|
| Muppy |
| Op zich is het wel logisch dat ze de donderdag laten schieten...wie heeft er dan ook op vrijdag vrij (afgezien van studenten?):D |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hmm kaartverkoop ging gewoon niet goed, daarentegen zal de kaartverkoop voor zaterdag nu wel een stuk sneller gaan omdat twijfelaars nu niet lang meer kunnen twijfelen. |
Waarschijnlijk mede door de dure kaartjes.. |
|
|
| jp |
In plaats van zulke megafeesten waar het contact met het publiek NUL is zou meneer Tijs er goed aan doen eens wat vaker kleinere parties te organiseren. Armada is daar een goed voorbeeld van. Niet alleen is het betaalbaarder, je bouwt ook een goede band op met de echte fans.
Ze hebben met name de aandacht uit het buitenland zwaar overschat. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Waarschijnlijk mede door de dure kaartjes.. |
nah denkt het niet, 2 jaar geleden waren zo ook rond de 55 euro ex. En toen was de zaterdag editie binnen een uur uitverkocht.
De mensen gaan gewoon steeds minder uit in nederland. Dat heeft meer te maken met het totaal plaatje. Vroeger was het kaartje de grote kostenpost bij de meeste maar nu is alles weer een stuk duurder. En ze verzinnen er steeds weer dingen bij, zoals nu weer de halve muntjes :rolleyes: Maarja mijn feest zal er niet minder om worden. :tongue2 |
|
|
| BaRTeZ |
Aardig persbericht, maar er staat dus gewoon dat er niet genoeg animo is voor TiC3. Drie avonden voor zo'n bedrag is ook gewoon te veel van het goede. Het idee dat het elke keer weer groter moet om beter te zijn is onzin. Hou het bij 1 topavond met alle toeters en bellen, dan is iedereen tevreden.
Het zegt al genoeg dat de kaarten voor donderdag en vrijdag gewoon op zaterdag gebruikt kunnen worden. De zaterdag (volgens mij ideale avond) was dus ook nog lang niet uitverkocht. Hoe dan ook een goed besluit om die twee avonden te schrappen, misschien lopen ze nu in de rode cijfers, maar als Tijs twee keer voor een half gevuld Gelredome staat te spelen gaat 'ie af als een gieter. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Remy D
zoals nu weer de halve muntjes |
Die zijn voor halve gare zoals jij :toothless |
|
|
|
|