return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 7)
View this Thread in Original format
dj_spare
Ik kan donderdag al kaartjes bestellen - ideaal...

ga zeker de donderdag, als de FYM lineup slecht is ga ik vrijdag/zaterdag ook :)
drpeer_holland
Ben ook aanwezig op zaterdag :)
Fkwebeman
Teeeeeeeeeeeeering zeg.. 60,25

Populairiteit kost geld zeg. Gezien mijn financiele situatie zit ook dit er niet in.
jammerdebammer.
dj_spare
2 jaar geleden was t ook 55 euro, en was het toen geen laagconjuctuur?
basvh
quote:
Originally posted by dj_spare
2 jaar geleden was t ook 55 euro, en was het toen geen laagconjuctuur?

laagconjuctuur???? mijn sponser was IB-Groep, Mei laatste maand. :( :(

Sprak trouwens iemand dicht betrokken bij de tour en die vertelde dat het qua audio-visueel allemaal heeel erg spactaculair gaat worden. En dat het die 60 euro wel waard is. maja 60 euro + vervoer + drank + eten is 140 euro voor een avondje. :nervous: :nervous: :nervous:
Chicane
The Police kost anders ook aardig wat geld voor een kaartje en dat voor een lullige 3 uur vertier... hier krijg je tenminste voor een uur of 9 vertier voor je geld.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by basvh

Sprak trouwens iemand dicht betrokken bij de tour en die vertelde dat het qua audio-visueel allemaal heeel erg spactaculair gaat worden. En dat het die 60 euro wel waard is. maja 60 euro + vervoer + drank + eten is 140 euro voor een avondje. :nervous: :nervous: :nervous:

Mwha, wat schijt dat nou, dat audio-visuele aspect. Leuk voor de mensen die komen om te kijken. De vorige keer werd dit ook gezegd, ik heb niks bijzonders gezien qua visuals (behalve Tiesto die een tovertrucje opvoerde :clown: )! Als je wil feesten, kun je denk ik beter je 60 euro aan dancevalley uitgeven twee weken later.
M_Peror
Dure grap maar heb het er misschien toch voor over
Fkwebeman
quote:
Originally posted by basvh

Same problem here.. Sinds de IBG niet langer geld stort en ik mijn dagelijks leven moet bekostigen van een bijbaantje is het echt huilen met de pet op wat betreft feesten.
AirPole
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Same problem here.. Sinds de IBG niet langer geld stort en ik mijn dagelijks leven moet bekostigen van een bijbaantje is het echt huilen met de pet op wat betreft feesten.

Ja, ben het met jullie eens. Tegen die 60 Euro voor het kaartje zeg ik nog 'vooruit', maar de kosten die er nog eens bij komen van vervoer, drinken, eten etc. etc. zorgen ervoor dat je dag misschien uiteindelijk wel 3x zo duur wordt als het kaartje zelf. Dat gaat mij toch echt te ver hoor. Volgens mij denken de DJ's zolangzamerhand dat wij het geld in onze reet hebben groeien.

Ultravibe!
quote:
Originally posted by AirPole
Ja, ben het met jullie eens. Tegen die 60 Euro voor het kaartje zeg ik nog 'vooruit', maar de kosten die er nog eens bij komen van vervoer, drinken, eten etc. etc. zorgen ervoor dat je dag misschien uiteindelijk wel 3x zo duur wordt als het kaartje zelf. Dat gaat mij toch echt te ver hoor. Volgens mij denken de DJ's zolangzamerhand dat wij het geld in onze reet hebben groeien.

Dit feest is ook gewoon de commercie ten top. 60 euro voor 1 dj is natuurlijk al te gek, als je bedenkt dat Flockers 20 djs liet draaien voor 35 euro op dezelfde locatie. En als dit feest dan nog een eenmalige unieke happening zou zijn...Dezelfde show wordt drie maal achter elkaar opgevoerd. Bij id-t hebben ze echt wel eens van het begrip schaalvergroting gehoord (al eens slim toegepast bij White en Black natuurlijk). De economen onder ons begrijpen dat drie van die shows niet veel meer vaste kosten met zich meebrengen dan 1 show. Kortom, dit is uitbuiting van de dancescene.
Asperge
Ach mensen niet zo zeiken, als je het te duur vindt ga je gewoon niet. Als je 60 euro voor een nacht feesten het wel waard vindt ga je wel! Ik ben hier dan ook zeker, zit alleen nog over de dag te twijfelen.

(ik ga nooit naar concerten dat vind ik pas zonde van mijn geld, soms wel 100e voor 1.5 uur, mij niet gezien!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement