return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 17)
View this Thread in Original format
Donna
quote:
Originally posted by eieregooie
Taub?

Ayla?

ik heb wat gemist :(


Yups,same here;)

Zit met de kippevel over mn hele lijf die kutfilmpjes te kijken!
Volgende keer ga ik OF heen OF ik negeer die filmpjes:D
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Donna
Yups,same here;)

Zit met de kippevel over mn hele lijf die kutfilmpjes te kijken!
Volgende keer ga ik OF heen OF ik negeer die filmpjes:D


:D :D :D

gelukkig gaat ie nog niet stoppen, dus je hebt nog genoeg mogelijkheden om hem te zien.
Of je moet naar een concert gaan buiten Nederland :D

Ik ben van plan om naar 1 in het buitenland te gaan, weet nog niet welke.
Want ik wil het nog een keer beleven, want hij was zo ongelooflijk goed:crazy:

quote:
Originally posted by ThaMaestro
hoop bwt dat de DVD snel uitkomt. hopelijk is t net zo'n DVD als TiC 1 & 2; veel set materiaal en goed filmwerk :)


Ik heb begrepen dat er een DVD uitkomt, maar dan een soort compilatie van meerdere concerten, dus niet alleen het Gelredome.
Ik moet zeggen dat mij opviel dat afgelopen zaterdag maar weinig camera's aanwezig waren.
Ik kan me heel goed herinneren dat bij TIC 1 & 2 sowieso die 'zwevende' camera aanwezig was, die heb ik nu niet gezien.
Volgens mij werden de camera's die er waren puur voor de grote videowall gebruikt.
Maar dat is hoe ik het zag vanuit mijn Dwaze ogen :tongue2
MennoB
quote:
Originally posted by ThaMaestro

aha, okee. maar toch vaag dat die gast dr de hele tijd zit. wat heeft t voor zin? een beetje met tiesto praten? snap niet waarom dat dan tijdens zo'n avond moet. blijf t maar vaag vinden.
volgens liep mij die gast ook met tijs mee toen tijs zn rondje langs t publiek deed aan t eind van de avond.


Ik denk dat die gast in contact stond met de mensen van het licht, geluid beeld etc etc.. Om zo door te geven wanneer er de volgende show begint of wat dan ook.
Asperge
quote:
Originally posted by ThaMaestro
idd .. maar dat zal vast wel op 'verzoek' zijn geweest van 1 van de members van zn forum. vooral Taub.



aha, okee. maar toch vaag dat die gast dr de hele tijd zit. wat heeft t voor zin? een beetje met tiesto praten? snap niet waarom dat dan tijdens zo'n avond moet. blijf t maar vaag vinden.
volgens liep mij die gast ook met tijs mee toen tijs zn rondje langs t publiek deed aan t eind van de avond.



hoop bwt dat de DVD snel uitkomt. hopelijk is t net zo'n DVD als TiC 1 & 2; veel set materiaal en goed filmwerk :)


Ik denk dat het Dimitri was (tiesto zijn manager en mannetje van alles ;) )
MaGiKaL_MiKe
Wat kan iemand zich druk maken om een lid van z'n management die daar op een stoeltje zit.. :conf:
Die zit er gewoon voor de nodige dingen, aankondigen van delen inderdaag en ja wat dacht je van de keer er een pioneer werd verwisselt. Als dat mannetje daar niet zat had tijs zeker met z'n handen in de lucht help moeten roepen ofzo...

En over stoppen, ja was wel z'n laatste In Concert in Nederland de tour gaat nog door tot begin 2008, over de gehele wereld en daarna is het massale eraf hoor. Hij zal zich dan gaan richten op de Club in Amsterdam, en produceren en ik denk dat er echt nog wel wat club gigs komen in Nederland. Maar de wereld tours en de gigs ter grote van In Concert zullen er niet meer komen. Dit was echt wel een soort van "afscheid" vandaar ook de laatste uurtjes, en de afsluiting.
ThaMaestro
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Wat kan iemand zich druk maken om een lid van z'n management die daar op een stoeltje zit.. :conf:
Die zit er gewoon voor de nodige dingen, aankondigen van delen inderdaag en ja wat dacht je van de keer er een pioneer werd verwisselt. Als dat mannetje daar niet zat had tijs zeker met z'n handen in de lucht help moeten roepen ofzo...


hoho, ik maak me dr niet druk om .. totaal niet :p. dat heb k nooit gezegd.
ik vroeg t me alleen af. en das nie zo vreemd lijkt me, als je als gewone leek vanaf de tribune zo iemand daar de hele tijd ziet zitten zonder dat dr wat gebeurt (want dat was zo toen ik m zag). ik ben nl ook niet zó into alles wat met tijs heeft te maken ;). daar ben jij voor :)

quote:
Originally posted by Asperge
Ik denk dat het Dimitri was (tiesto zijn manager en mannetje van alles ;) )


dat kon k niet zien. maar ik ken zn crew ook niet zo goed van gezicht .. ken alleen die ene gast van de TiC 2 DVD die tiesto volgt als die naar de dj-booth loopt (voor t concert aan), in opwachting van t begin van zn optreden. en die m, als t is afgelopen, opvangt en omhelst vanwege zn prestaties die avond
MennoB
Dimitri zat (in ieder geval in het begin) in het midden, bij de licht mensen.. Daar heb ik hem zien zitten op een stoel achter een monitor, flink aan het praten met alles en iedereen.. Misschien dat ie later naar de dj-booth is gelopen..
Ouwe Dwaas
ik heb even een zgn highlight video in elkaar gezet van die geweldige MAGIK NIGHT!!!

Hij duurt 1 uur en 22 minuten :crazy:

Beleef EOL opnieuw:

Tiesto EOL Tour 2007 @ Gelredome, Arnhem Highlight Video
neoxiatec
wil wel een liveset hebben inmiddels zeker van de laatste 3 uur
basvh
Vette fotos en filmjes allemaal. Overal ook goede reacties. Toch geen spijt van dat ik er niet geweest ben. Had een hele vette vakantie in Hongarije. Daar is tiesto trouwens ook ziek populair. Als je zegt dat je uit nederland komt beginnen ze meteen over tiesto.

Toen ik de fotos van het concert bekeek op de id-t site zag ik tot mijn schrik dat tiesto opeens zn 16-jarige-jumpstyle-oorbel heeft. Bah wat vies. Loop je dan als bijna 40! jarige mee rond. Hoe kansloos.


quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
En over stoppen, ja was wel z'n laatste In Concert in Nederland de tour gaat nog door tot begin 2008, over de gehele wereld en daarna is het massale eraf hoor. Hij zal zich dan gaan richten op de Club in Amsterdam, en produceren en ik denk dat er echt nog wel wat club gigs komen in Nederland. Maar de wereld tours en de gigs ter grote van In Concert zullen er niet meer komen. Dit was echt wel een soort van "afscheid" vandaar ook de laatste uurtjes, en de afsluiting.


Denk je nu echt dat er nooit meer een concert komt??? Ik denk gewoon wel. Hoewel zijn populariteit in Nederland even wat minder is, is ie in de usa ziek populair evenals andere landen. Die zullen ook weer grote shows willen dus waarom zou hij er dan ook geen in nederland doen.

En mocht tiesto ooit stoppen dan denk ik niet dat er een afscheids feestje in de Spock komt. Nee dan wordt er gewoon weer groot uitgepakt met minimaal een HMH maar denk eerder een gelredome.


quote:
Ik denk dat die gast in contact stond met de mensen van het licht, geluid beeld etc etc.. Om zo door te geven wanneer er de volgende show begint of wat dan ook.


juist ja dat is gewoon een stage manager. Dat is bij elke feest zo. Die zorgt voor alles. Zeker bij zn show als dit met een dik showscript heb je een mannetje nodig die zorgt voor een goede communicatie tussen tiesto en de showelementen.

Donna
quote:
Originally posted by basvh
Toen ik de fotos van het concert bekeek op de id-t site zag ik tot mijn schrik dat tiesto opeens zn 16-jarige-jumpstyle-oorbel heeft. Bah wat vies. Loop je dan als bijna 40! jarige mee rond. Hoe kansloos.


Haha,is me niet opgevallen.
Dat heet met de tijd meegaan Bas!:D
basvh
quote:
Originally posted by Donna
Haha,is me niet opgevallen.
Dat heet met de tijd meegaan Bas!:D


ach ja met zn oorbel staat hij gewoon dichter bij zijn publiek :p :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Privacy Statement