|
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Totdat ie volgend jaar 'ineens' weer zin heeft? |
LOL
idd, de 1e zou ook een eenmalig uniek concert zijn :p |
|
|
| neoxiatec |
| heb me gister er best vermaakt, was een lekker concert |
|
|
| Tomba |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
idd, de 1e zou ook een eenmalig uniek concert zijn :p |
Hehe hebben jullie gelijk in. Moet zeggen dat ik me uiterst vermaakt heb gister. Erg vette show met heerlijke nummers! Volgend jaar maar weer ;) |
|
|
| neoxiatec |
| nu nog wachten op de setlist, paar nummertjes die ik zeker wel ff wil hebben uit de laatste 3 uur |
|
|
| neoxiatec |
en weet je toevallig ook hoe dat nummer met die trompetten heet?
heb em al |
|
|
| Muppet |
Zo, eindelijk weer helemaal wakker en weer bij, hierbij ff een report over gisteravond:-)
Rond 22.45 binnengehuppeld bij de Gelderdome, waar we echt heel streng gecontroleerd werden! Portomonee, schoenen uit moeten doen:-s...ze dachten echt da'k drugs bij me had.
Daarna naar binnen gegaan en meteen maar tokens gehaald, waar echt een gigantische rij stond, nie echt goed geregeld, maar ja, ce la vie. Daarna de zaal ingelopen. Het podium was echt schitterend. Een videoscherm a la POP tour van U2 hing achter de dj booth. Deze stond tussen 2 water bakken. Eerst moest Jes optreden, die goed live kon zingen. Is was aangemaamd verrast:-). Hierna begon tiesto. Dit keer zonder grote opening of zoiets. Het thema was elements of life, en hij begon ook met aarde, lucht, water, vuur. Deze gingen steeds snel voorbij en het was erg voorgekauwd. Telkens een paar nummers, een act en voila. Dit duurde tot half 3, waarna Tiesto echt pas begon met draaien. Ik vond ook het eerste gedeelte wat minder, het was niet echt een dj-set, meer een concert. En eerlijk gezegd moet Tiesto gewoon bij het draaien blijven. Het is zeldzaam, maar zelfs ik kan me soms negatief uitlaten over Tiesto;-)
2e gedeelte daarintegen was weer uitmuntend. Echt ouderwets beuken en genieten van Trance!!!..heel veel klassiekers en rlxde nummers zoals een rmx van Snow Patrol, Killers, Radiohead en Prodigy en veel eigen werk:-)...ook Delerium-Silence kwam voorbij en Ayla-Ayla:-D
Hoogtepunten van de avond:
* heel het 2 gedeelte
* Jes die kan zingen
* Blue man Group die op kwam dagen:-)
Minpunten:
* te druk, je had geen ruimte om te dansen
* rijen overal, ook buiten slecht geregeld door ID&T. Zeker met het pakken van een Taxi
* Veel dagpubliek-->veel drugsgebruikers ook-->is me meer dan 20 keer gevraagd om pillen:-S..nieuw record. Komt wss doordat ik felblauwe ogen krijg door het licht bij een concert, denken mensen da'k iets op heb:-S
Voor de rest was het geslaagd!!!! |
|
|
| M_Peror |
Zo was echt een megagoeie avond, vond 'm nog beter dan de vorige (TiC2, bij 1 niet geweest). Was zeker in het begin echt veel te druk, tot op het punt dat het bijna niet leuk meer was, maar werd later beter. Maybe mensen vertrokken of gewoon beter verdeeld door de zaal of zo.
En idd veel classics, maar dat vond ik eigenlijk juist wel erg prettig :D Kippevel, na al die tijd nog steeds, bij Silence...
En liep nog tegen Remy aan op het eind (of hij eigenlijk zowat tegen mij) maar ik geloof niet dat je me herkend hebt... je was errug ver weg zo te zien :) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En liep nog tegen Remy aan op het eind (of hij eigenlijk zowat tegen mij) maar ik geloof niet dat je me herkend hebt... je was errug ver weg zo te zien :) |
ik zat bij hem in de bus.. toen was ie al ver weg.. jeetje hij was nog kinderachtiger dan ik dacht.. en dat draagt dan ook de naam remy :( |
|
|
| neoxiatec |
ik sluit me gewoon bij iedereen aan, was goeie avond hij stond lekker te draaien!
2 digi kaartjes van 512 mb vol, met filmpjes en plaatjes |
|
|
|
|