|
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Asperge
(ik ga nooit naar concerten dat vind ik pas zonde van mijn geld, soms wel 100e voor 1.5 uur, mij niet gezien!) |
Precies, ik ben er ook gewoon weer bij op de zaterdag :D |
|
|
| @win |
Zeiken of niet, maar je gaat me niet vertellen dat je met 35 tot 40 euro voor een kaartje ook niet je winst eruit kan halen...
Ik heb overwogen om te gaan, maar na het zien van de prijs dacht ik echt van laat maar zitten... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ja, ben het met jullie eens. Tegen die 60 Euro voor het kaartje zeg ik nog 'vooruit', maar de kosten die er nog eens bij komen van vervoer, drinken, eten etc. etc. zorgen ervoor dat je dag misschien uiteindelijk wel 3x zo duur wordt als het kaartje zelf. Dat gaat mij toch echt te ver hoor. Volgens mij denken de DJ's zolangzamerhand dat wij het geld in onze reet hebben groeien. |
Ze zouden ID&T eens op hun kin mogen kloppen: woekerprijzen voor wat onnozele showelementen waar de helft niet naar omkijkt. Ik hoop dat ze hier een financiële slag van krijgen.
De verkoop in Belgie van dit concert is beneden alle pijl waardoor Frankrijk & Duitsland zijn afgeschaft; ik ben eens benieuwd of het wel degelijk 3x gaat uitverkopen bij jullie.
Op die launchparty heb ik trouwens ook niet bepaald veel visueel spektakel gezien, en toch kostte het 30 euro.
Al dat 'dj superster' gedoe vergroten ze nu nog een laatste keer maximaal uit (zie dat overroepen introfilmpje op hun website) om er geld uit te slaan. Die prijs is idd schandalig, en ik hoop dat een signaal wordt gegeven dat dat niet meer kan :)
Feesten moeten om de muziek draaien en niet rond extra paddestoelen in het gras zetten zoals bvb op Mysteryland. |
|
|
| Ultravibe! |
Het zou mij niets verbazen als het toch rap uitverkocht gaat straks, en dat kaartjes eind mei voor de helft van het geld worden aangeboden op marktplaats door onze zwarthandelende 'vrienden'.
Het wordt trouwens toch nooit zo vet als afgelopen TE, want zo kan het dus ook nog steeds! :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Het zou mij niets verbazen als het toch rap uitverkocht gaat straks, en dat kaartjes eind mei voor de helft van het geld worden aangeboden op marktplaats door onze zwarthandelende 'vrienden'.
Het wordt trouwens toch nooit zo vet als afgelopen TE, want zo kan het dus ook nog steeds! :) |
Kijk.. als ik het geld -over- had ging ik echt wel. Een nachtje Tiesto is echt wel goed altijd. Maar dan spaar ik liever even door voor een zaterdagje Dancevalley. (ja echt, sparen :whip: )
Ik wil niet zo'n ouwe zemel zijn die alles vroeger beter vond, maar waar is de tijd dat je voor 15 euro ff ergens heen ging.
tjonge jonge, ik heb hier nog een kaartje voor de eerste tiesto solo. Groningen editie. 12,50 (gulden!)
Mja.. het is populair geworden en dan betaal je.. simpel. Kaartjes al 100 euro voor 2 uurtjes zullen we niet meemaken, dat past niet binnen "het wereldje", dus wat betreft kosten/baten zul je vergeleken met popartiesten als Madonna en the Rolling Stones wel beter zitten. Maar de tendens vind ik niet goed. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Een nachtje Tiesto is echt wel goed altijd.
|
Dat zeker, zou hem graag weer eens aan het werk zien. Maar ik ben principieel tegen dit TIC-concept. Heb bovendien ook nog steeds een nare na-smaak van de vrijdageditie van 2004, die een uurtje classics ontbeerde dat voor mij onbetaalbaar vet had kunnen zin. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Kijk.. als ik het geld -over- had ging ik echt wel. Een nachtje Tiesto is echt wel goed altijd. Maar dan spaar ik liever even door voor een zaterdagje Dancevalley. (ja echt, sparen :whip:)
|
juist, ik moet gewoon even prioriteiten stellen. En investeer dat geld liever in een Sonne Mond Sterne, Awakenings, Loveland Festival en dergelijke.
31 maart ga ik naar Timewarp in Mannheim, kaartje 35 euro en dan 35 euro voor bus vervoer. Sta dus voor ongeveer 70 euro in mannheim op een feest met een uber line up en dat ook nog eens tot 2h smiddags!! duurt. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Kijk.. als ik het geld -over- had ging ik echt wel. Een nachtje Tiesto is echt wel goed altijd. Maar dan spaar ik liever even door voor een zaterdagje Dancevalley. (ja echt, sparen :whip:)
Ik wil niet zo'n ouwe zemel zijn die alles vroeger beter vond, maar waar is de tijd dat je voor 15 euro ff ergens heen ging.
tjonge jonge, ik heb hier nog een kaartje voor de eerste tiesto solo. Groningen editie. 12,50 (gulden!)
Mja.. het is populair geworden en dan betaal je.. simpel. Kaartjes al 100 euro voor 2 uurtjes zullen we niet meemaken, dat past niet binnen "het wereldje", dus wat betreft kosten/baten zul je vergeleken met popartiesten als Madonna en the Rolling Stones wel beter zitten. Maar de tendens vind ik niet goed. |
Inderdaad. Kijk voor een kaartje Trance Energy betaal je 38,25 ofzo, maar dan ben je wel van 22:00 tot 7:00 onder de pannen. Niet dat Trance Energy nou het meest vette feest is natuurlijk, maar dat vind ik nog een redelijke prijs. Ik zou dan ook liever doorsparen voor een kaartje voor Dance Valley ofzo. Wordt trouwens tijd, ben er nog nooit geweest! |
|
|
| Remy D |
jullie lullen maar lekker allemaal dat het te duur is enzo maar ik ben er 2 juni zeker bij.
Evenement: Tiesto - Elements of Life
Datum: za 02 jun 2007 21:00
Locatie: Gelredome
Subtotaal: 8 X Regular @ Euro 60.25 = Euro 482.00
Subtotaal: Euro 482.00Bespreekgeld: Euro 22,00
:tongue2 |
|
|
| Remy D |
| De feesten duren tot 6 uur nu, dus grote kans dat hij dan op zaterdag wel tot 7 doorgaat met weer een speciaal uur. :tongue2 |
|
|
| dj_spare |
2x Donderdag en 5x Zaterdag gehaald..
als iemand nog op zaterdag wil maar t is uitverkocht ;)
in ieder geval 2x tiesto voor mij :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
kaarten voor zaterdag 2 juni besteld gisteren :eyespop:
en mijn verloofde is er ook bij.
het concert waar het tussen ons begonnen is in 2004.
en nu met dit concert afsluiten samen met haar, want over een paar maandjes ben ik weg uit NL en ga ik eindelijk naar de VS verhuizen om bij haar te gaan wonen en daar een heel nieuw leven te beginnen. |
|
|
|
|