return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by eieregooie
omg...

3 uur = €11,40

Da's dus idd €3,80 per uur :eyes: Ik dacht dat ik t overdreven had... Dagtarief is €26,=

jeetje
als het een hele nacht gaat duren, dan ben je toch wel even het dagtarief kwijt.
wordt een duur nachtje zo
eieregooie
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
jeetje
als het een hele nacht gaat duren, dan ben je toch wel even het dagtarief kwijt.
wordt een duur nachtje zo

Met een beetje geluk is het ergens afgelegen van de aankomst/vertrekhal en wordt er een alternatieve parkeerlokatie geregeld... Het lijkt me voor Schiphol namelijk ook niet handig om al die feestgangers op hun normale parkeerterrein te laten parkeren... Dat levert aardig wat hinder op voor de reizigers. Tis daar ook 's nachts al druk zat.
Zand|Man
Iemand al geluisterd naar 't nieuwe album van ome tijs, aangezien die al op het net staat. Ben benieuwd naar jullie meningen.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Zand|Man
Iemand al geluisterd naar 't nieuwe album van ome tijs, aangezien die al op het net staat. Ben benieuwd naar jullie meningen.

yep heb hem gisteren gedownload.
behalve dat het jammer is dat Dance 4 Life en He's A Pirate erop staan, is het een hele lekkere en verfrissende cd.
Tiesto heeft me toch wel verrast met dit album.

Bij een paar nummers, als je goed luistert, herken je toch wel weer de typische Tiesto sounds, wat natuurlijk lekker is.

dit is de tracklisting van zn nieuwe album:

01.Tiesto - Ten Seconds Before Sunrise [07:31]
02.Tiesto Feat JES - Everything [07:01]
03.Tiesto Feat Julie Thompson - Do You Feel Me [06:03]
04.Tiesto - Carpe Noctum [07:03]
05.Tiesto - Driving To Heaven [04:42]
06.Tiesto Feat Charlotte Martin - Sweet Things [05:42]
07.Tiesto - Bright Morningstar [08:19]
08.Tiesto Feat BT - Break My Fall [07:14]
09.Tiesto Feat Christian Burns - In The Dark [04:36]
10.Tiesto Feat Maxi Jazz - Dance4life [05:22]
11.Tiesto - Elements Of Life [08:25]
12.Tiesto - He's A Pirate (Tiesto Remix) [07:00]

ik vindt persoonlijk track nr 6 met Charlotte Martin niet zo'n denderende track.
het lijkt wel of haar stem niet helemaal bij de track past.

In The Dark is een nummer waar je aan moet wennen.
Totaal niet iets wat je van Tiesto verwachtte.

De nummers waar ik toch graag naar luisterde waren tracks 1,2,4,8,11
basvh
ook postief verrast maar heb hem nog niet op een stel goede boxen gehoord. dat komt morgen. Maar op het eerste gezicht is het een goede ceedee geworden
MennoB
Ik vind het een goed album..

Wat me wel opvalt is dat:

- Everything ontzettend veel lijkt op BT - Dreaming (Lucid's 12" Club Mix) die op ISOS 2 staat
- Driving To Heaven veel op Dibaba – Hold You (Agoria’s Bear Mix) lijkt.

Verder niks op aan te merken. Goede cd, zoals ik al zei!
basvh
quote:

Tiësto drie keer in het Gelredome

Na de successen van 2003 en 2004 keert Tiësto na drie jaar weer terug in het Gelredome te Arnhem. In het kader van zijn Elements of Life World Tour gaat hij drie shows geven die hun weerga niet kennen. Begeleid door diverse live-acts en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van techniek, licht en geluid zal hij drie avonden zijn publiek meenemen op een muzikale reis door de Elements of Life.

De voorverkoop van deze drie shows start op zaterdag 24 maart om 10.00 uur. De kaarten kunnen alleen worden verkregen bij ticketonline via www.ticketonline.nl of 0900-3006000 (45cpm)

Elements of LifeLocatie: Gelredome, Arnhem
Data: 31 mei, 1 juni en 2 juni 2007
Tijd: 21.00 – 06.00
Tickets: regular ¤60,25 - VIP arrangement* ¤195,25
Voorverkoop: www.ticketonline.nl
Meer info: www.tiesto.com en www.id-t.com

* Voor de 3 shows zijn VIP arrangementen te koop inclusief eten & drinken. Tiesto wil hiermee nog meer het vooruitstrevende karakter en de hoge kwailiteit van zijn shows benadrukken.

The Freezzz
quote:
Tickets: regular ¤60,25

:eek: :whip: :nervous:

Das idd vooruitstrevend!!!!
eXos
Starting on Thursday the 31st of May, followed by Friday the 1st and Saturday the 2nd of June, Gelredome will once again be the setting of Tiësto’s most spectacular show ever.

:toothless
Chicane
Als we dan toch ordinair knippen en plakz0rren:
quote:
Tiësto announces three Element of Life shows in the Gelredome!

On Friday March 16th Tiësto performed a special 4 hours DJ-set in the new Baggage Hall on Amsterdam Airport Schiphol. This unique event was initiated to announce the kick-off of his upcoming World Tour “Elements of Life”, based on his new artist album which will be released early April this year.

Saturday the 24th of March the ticketsales for those 3 Element of Life shows in the Gelredome Arnhem, The Netherlands will start.

Starting on Thursday the 31st of May , followed by Friday the 1st and Saturday the 2nd of June, Gelredome will once again be the setting of Tiësto’s most spectacular show ever. In May 2003 and October 2004 Tiësto’s famous “In Concert” shows also took place in the Gelredome, which were the highlights of Tiësto’s carrier so far.
The state of the art technology which will be used in this new Element of Life shows will make them unique in its kind and will guarantee a mind blowing experience.

The official ticketsales for the Element of Life shows in the Gelredome will start on Saturday March 24th at 10.00 am through Ticketonline via www.ticketonline.nl or +31900-3006000 (45cpm)

The price for regular tickets will be €60,25. Besides regular tickets there will also be a limited amount of Full VIP arrangements available which will cost €195,25.

VIP arrangements include:
- Special VIP-entrance
- Personal invitation and a special route description and parking license which entitles you a reserved spot at the special VIP Entrance.
- Unlimited food and drinks during the event
- VIP entrance opens at 8.00 pm instead of 9.00 pm
- Exclusive wardrobe
- VIP room with surprise- acts and performances and extra entertainment
- VIP decks in the stadium

En de ID&T Spam:

quote:
Op vrijdag 16 maart heeft Tiësto een spectaculaire vier uur durende dj-set weggeven in de Baggage Hall op Amsterdam Airport Schiphol. Dit was tevens de kick-off van zijn wereldtournee die onder de noemer ‘Elements of life’ samenvalt met de release van zijn gelijknamige album welke in april zal verschijnen.

Zaterdag 24 maart start bij TicketOnline de kaartverkoop van de drie Elements of Life shows in het Gelredome. We willen jou, middels deze mail, op de hoogte brengen van de officiële voorverkoop van de Elements of Life shows in Nederland.

Op donderdag 31 mei opent het Gelredome haar deuren voor Tiësto's Elements of Life show om drie dagen lang het toneel te zijn voor de spectaculairste show van Tiësto tot nu toe. In 2003 en 2004 heeft Tiësto in het Gelredome met zijn "Tiësto in Concert" een onvergetelijke show neergezet. "De show in het Gelredome van 2003 en 2004 is het hoogte punt uit mijn carriere" aldus Tijs Verwest. De state of the art technologie die in deze show gebruikt zal worden is een unicum voor een concert van een soloartiest, deze zal garant zal staan voor een "mind blowing" experience.

De tickets voor het Gelredome kosten €60,25. Naast de reguliere tickets is er ook een beperkt aantal VIP arrangementen te koop, deze kosten €195,25. De VIP arrangementen houden het volgende in:

Toegang vanaf 20.00 in plaats van 21.00 uur
Onbeperkt eten en drinken tijdens het event
Persoonlijke uitnodiging inclusief speciale routebeschrijving en parkeerkaart die recht geeft op een gereserveerde plaats voor de aparte VIP entree
Een (snelle) toegang tot het stadion via een speciale VIP entree
Exclusieve garderobe
VIP ruimte met extra entertainment, verrassende acts en performances
VIP decks in het stadion

P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur. De officiële start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre.

Wil hier zeker bij aanwezig zijn op de zaterdag :D

basvh
Denk dat ik vrijdag ga, zaterdagochtend ga ik op vakantie dus ga meteen vanuit de gelredome richting het vliegveld.

Vind 60 euro wel veel geld. Heb in juni stufi meer, moet dus beetje op me geld gaan letten. :toothless :toothless Ff kijken of ik misschien ergens een GLtje kan regelen.
MennoB
Ook aanwezig op de zaterdag!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement