return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
wat een avond.
Tiesto was echt MAGIK!!!

De lasershow was ontzettend vet, het geluid was formidabel, zo zuiver.
Ik heb vooral de bekende mensen gezien van het tiesto forum en party flock.

Voorafgaand aan het concert een etentje georganiseerd met een select gezelschap van het tiesto forum, daarna de Korenmarkt op gegaan voor een borrel waar ook nog een aantal mensen op af kwamen en toen naar het stadion.

Mijn avond was, behalve dat Tijs Magik was, helemaal Magik want mijn verloofde uit de VS was erbij.
Elkaar ontmoet met TIC 2 in 2004, dus voor ons heel speciaal.
En wat voor speciaal concert kregen we zeg :eyespop: :crazy:

We hadden 2 camera's bij ons, haar camera voor de pics, de mijne voor de vids (heb een veel betere microfoon in mijn camera dan in die van haar)

In mijn Ouwe Dwaas Partyflock Fotoalbum de foto's van het concert.

En hieronder alvast 12 video's, er moeten nog een paar worden geupload.

Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
Video 6
Video 7
Video 8
Video 9
Video 10
Video 11
Video 12
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
wat een avond.
Tiesto was echt MAGIK!!!

De lasershow was ontzettend vet, het geluid was formidabel, zo zuiver.
Ik heb vooral de bekende mensen gezien van het tiesto forum en party flock.

Voorafgaand aan het concert een etentje georganiseerd met een select gezelschap van het tiesto forum, daarna de Korenmarkt op gegaan voor een borrel waar ook nog een aantal mensen op af kwamen en toen naar het stadion.

Mijn avond was, behalve dat Tijs Magik was, helemaal Magik want mijn verloofde uit de VS was erbij.
Elkaar ontmoet met TIC 2 in 2004, dus voor ons heel speciaal.
En wat voor speciaal concert kregen we zeg :eyespop: :crazy:

We hadden 2 camera's bij ons, haar camera voor de pics, de mijne voor de vids (heb een veel betere microfoon in mijn camera dan in die van haar)

In mijn Ouwe Dwaas Partyflock Fotoalbum de foto's van het concert.

En hieronder alvast 12 video's, er moeten nog een paar worden geupload.

Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
Video 6
Video 7
Video 8
Video 9
Video 10
Video 11
Video 12


Thnx voor deze vids, vanavond eens gaan bekijken :) Het was echt een tegek feestje !!! Sfeer geweldig, show eveneens!
Remy D
quote:
Originally posted by M_Peror


En liep nog tegen Remy aan op het eind (of hij eigenlijk zowat tegen mij) maar ik geloof niet dat je me herkend hebt... je was errug ver weg zo te zien :)


Sorry heb je idd niet herkend, was best ver heen ja maar was vooral ook teringmoe.

quote:
Originally posted by dj_spare
ik zat bij hem in de bus.. toen was ie al ver weg.. jeetje hij was nog kinderachtiger dan ik dacht.. en dat draagt dan ook de naam remy :(


:stongue: :haha: :stongue: Jij komt er wel. :o

Maar al met al vond ik het erg gaaf, alleen was het precies waar ik al bang voor was. Het was echt veels te druk. Ik had geen zin om me in de menigte te mengen dus we stonden aardig verrot tussen 2 bars in. Het geluid was daar wel goed maar van de show kregen we daar weinig tot niks mee. Maar ach, heb erg gelachen en dat is het belangrijkste. :stongue:
mindcrash
More movies from Tiësto Elements Of Life in Holland HERE
dj_spare
quote:
Originally posted by FunkySimon
http://video.google.nl/videoplay?do...695710696&hl=nl

hoe heet deze track?


Da's Platinum :D (Nenes & Pascal Feliz - Platinum)

quote:

ps en deze wil ik ook graag weten :D
http://www.youtube.com/watch?v=yaiCyAc9JMY


Tiesto - Bright Morningstar... heb je zijn nieuwe album uberhaubt wel gehoord?

:o
neoxiatec
http://neoxiatec.hyves.nl/ daar heb ik mijn tot nu toe nog opstaan... komt dnek ik wel verandering in later
dj_spare
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
wat een avond.
Tiesto was echt MAGIK!!!

docid=6860552678974754000&hl=nl]Video 8[/url]
[url=http://video.google.nl/videoplay?


ik heb er 2 goed... mag ik nu ? :toothless

welke is dit ;p
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by dj_spare
ik heb er 2 goed... mag ik nu ? :toothless

welke is dit ;p


ik weet het ook niet, heb de video al aan de DieHard ID-ers laten zien, maar ook die weten het nog niet.
ik heb het gefilmd omdat het wel lekker klonk
dj_spare
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
ik weet het ook niet, heb de video al aan de DieHard ID-ers laten zien, maar ook die weten het nog niet.
ik heb het gefilmd omdat het wel lekker klonk


hmm dacht ik al.. hij is trouwens niet eens meegenomen in de ID lijst, dacht dat ie tussen Elements of Life en Close Horizon in zat.. maar dat kan ik me niet helemaal meer herinneren :haha:

goeie kwaliteit filmpjes trouwens, alleen willen ze nu ff niet meer laden :(
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by dj_spare
hmm dacht ik al.. hij is trouwens niet eens meegenomen in de ID lijst, dacht dat ie tussen Elements of Life en Close Horizon in zat.. maar dat kan ik me niet helemaal meer herinneren :haha:

goeie kwaliteit filmpjes trouwens, alleen willen ze nu ff niet meer laden :(


Je zit wel goed, ik heb hem niet zolang na Elements Of Life gefilmd.

Dank je, mijn camera neemt echt goed op qua geluid.
Heb een sony cybershot.

Willen ze niet meer laden?
waarschijnlijk is de google server overbelast :D

ben namelijk de rest aan het uploaden :tongue2

dj_spare
t was Pascal Feliz - From inside the Speaker (Part 1)

lekker plaatje :)
Donna
die rocked!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 
Privacy Statement