return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Siesta
zolang marco borsato maar niet komt zingen.

en zolang ie maar geen dance4life draait :p


zolang Tiesto maar niet in zijn hoofd gaat halen om een nummer van Borsato te gaan remixen, want dan verschijnt ie helaas wel.

en over Dance4Life: ik hoop echt dat dat nummer niet op zijn nieuwe album komt te staan.
en als hij dat ook gaat draaien met het concert, wat hij dus ook weer deed in de Escape, dan loop ik het Gelredome uit van ellende en ga naar mijn appartement die 10 minuten ervandaan ligt en draai dan wel de muziek die ik wil horen :stongue:
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Desperado22
where do you have these infos?? :) btw: what means "wandelgangen"?? :)


"wandelgangen" is Dutch for "hallways"
a term we use if heard some rumours.

so I was telling here that I heard 2 rumours about the locations for the Dutch edition.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Yep :)

en in de "wandelgangen" zijn er 2 geruchten gaande:

of 3 keer Gelredome

of 2 keer Gelredome en 1 keer Arena

dan hoop ik toch echt wel op optie 1: 3 keer Gelredome


No doubt dat het in de Arena tien keer dikker feest is!:eyespop:
Ultravibe!
Denk alleen dat de hype wel een beetje voorbij is en dat 3 keer een feest niet uitverkocht gaat.:stongue:
basd
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Denk alleen dat de hype wel een beetje voorbij is en dat 3 keer een feest niet uitverkocht gaat.:stongue:

Dat denk ik ook al vijf jaar van Sensation White.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by basd
Dat denk ik ook al vijf jaar van Sensation White.


Zou best kunnen dat het ongeveer hetzelfde publiek is dat naar Tiesto gaat. Alleen is 'White' denk ik inmiddels een sterker concept dan 'Tiesto'. Maargoed, mij zullen ze er per definitie niet zien, wat overigens niets met Tiesto's draaien zelf te maken heeft, maar met het concept en de bijbehorende ambiance. Spaar me geld wel voor een echte party.:tongue2
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Ultravibe!
No doubt dat het in de Arena tien keer dikker feest is!:eyespop:


zal wel zo zijn, maar dan zullen ze toch echt iets moeten gaan verzinnen met het geluid in de Arena.
Ik ben paar keer naar Sensation geweest en als je ff een kleine pauze neemt en op de bune plaats gaat nemen dan hoor je de muziek gewoon galmen door het stadion.
Ik was daar vorig jaar ook met het U2 concert, het gitaarspel van The Edge kwam helemaal niet tot zijn recht in de Arena.
Terwijl dat niet het geval is in het Gelredome.

Wil hij het heel groot aanpakken, dus meer mensen, moet ie zeker de Arena aandoen, maar wil hij dat de muziek echt meer tot zijn recht komt, dan is de Gelredome een veel betere lokatie.
Asperge
Arena lijkt me heel sterk. De Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar...

(Sensation White en Black dus :p)

(toch lijkt de Arena me wel erg gaaf, dus ik hoop een extra 3e vergunning :D )
MennoB
Gelredome is toch een goede locatie.

Ik hoop alleen wel op 1 datum. Hoewel die dan weer ontzettend snel uitverkocht zal zijn. Maar ik probeer ook hier weer zeker bij te zijn!
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Asperge
Arena lijkt me heel sterk. De Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar...

(Sensation White en Black dus :p)

(toch lijkt de Arena me wel erg gaaf, dus ik hoop een extra 3e vergunning :D )


Lijkt me de enige manier om de eerste TIC te overtreffen, een concert op één datum in de Arena. Tiesto in concert, the next level.:toothless

Mocht dat gaan gebeuren, dan ga ik zelfs in de rij staan voor een ticket.;)

Muppy
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
zal wel zo zijn, maar dan zullen ze toch echt iets moeten gaan verzinnen met het geluid in de Arena.
Ik ben paar keer naar Sensation geweest en als je ff een kleine pauze neemt en op de bune plaats gaat nemen dan hoor je de muziek gewoon galmen door het stadion.
Ik was daar vorig jaar ook met het U2 concert, het gitaarspel van The Edge kwam helemaal niet tot zijn recht in de Arena.
Terwijl dat niet het geval is in het Gelredome.

Wil hij het heel groot aanpakken, dus meer mensen, moet ie zeker de Arena aandoen, maar wil hij dat de muziek echt meer tot zijn recht komt, dan is de Gelredome een veel betere lokatie.


Terwijl ik dan weer hoorde dat het bij Madonna weer hartstikke goed geluid was ivm de extra doeken die ze opgehangen hadden...

Maakt verder niet uit. Ik ben er wss niet aanwezig:)
Fkwebeman
ik ga wel weer naar Belgie, net als de vorige keer. Dan heb je tenminste iets van 4 maanden om je kaartjes te regelen en geen 4 minuten ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement