return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by ThaMaestro
over norgen: misschien een retorische vraag, maar weet iemand wanneer ..
- de deuren opengaan?
- de warm-up begint?
- of er nog iemand voor tijs draait?
- wanneer tijs zelf begint?

grtz huub :D


De deuren gaan om 21:00 uur open.
Volgens mij gaat hijzelf om 23:00 uur draaien en treed Jes voor de show op. Maar dat weet ik niet zeker.

quote:
Originally posted by Desperado22
Laatste Tiësto kaarten

Morgen is er nog een beperkt aantal kaarten voor Tiësto's Elements of Life show in het Gelredome beschikbaar. Bij de kassa's voor het Gelredome zijn de kaarten verkrijgbaar voor €65,-.

www.id-t.com


Ik vertrouw de kaartverkoop niet helemaal. Het is al meerdere keren uitverkocht geweest en ineens waren er weren kaarten genoeg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er steeds weer mensen dachten om massaal hun kaarten weg te doen van donderdag en vrijdag.. Aan 1 kant ben ik bang dat het morgen een stuk druker word in het Gelredome dan de vorige edities. :conf: :eek:
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vertrouw de kaartverkoop niet helemaal. Het is al meerdere keren uitverkocht geweest en ineens waren er weren kaarten genoeg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er steeds weer mensen dachten om massaal hun kaarten weg te doen van donderdag en vrijdag.. Aan 1 kant ben ik bang dat het morgen een stuk druker word in het Gelredome dan de vorige edities. :conf: :eek:


t lijkt me ook stug ... maar zag eerder vandaag 2 kaarten op ebay voor €40 weggaan ... das wel erg weinig.

van de andere kant; al dat geprop en haantje-voorste-gedrag met massale drukte is ook niet mijn ding. dus t kan n meevaller zijn als t niet uitverkocht is :)
Remy D
Hoe dan ook, het word TyfusGAAF!!! Ik heb er echt héél véééél zin in!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: :tongue2 :crazy: :toocool: :eyes: :eyespop: :tongue2 :tongue2 :D :) :tongue2
Fkwebeman
ik heb de kaartjes al voor 25 euro weg zien gaan. Up yours zwarthandelaren. :p
Unique2701
quote:
Originally posted by Remy D
De deuren gaan om 21:00 uur open.
Volgens mij gaat hijzelf om 23:00 uur draaien en treed Jes voor de show op. Maar dat weet ik niet zeker.



Ik vertrouw de kaartverkoop niet helemaal. Het is al meerdere keren uitverkocht geweest en ineens waren er weren kaarten genoeg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er steeds weer mensen dachten om massaal hun kaarten weg te doen van donderdag en vrijdag.. Aan 1 kant ben ik bang dat het morgen een stuk druker word in het Gelredome dan de vorige edities. :conf: :eek:


Je kon bij ticketbox je kaarten ruilen voor 1 juni, je hebt mensen die gewoon laat pas hun kaartjes ruilen puur omdat ze lui zijn (zoals ik). Ik zou het trouwens helemaal niet zo erg vinden als het niet megadruk is, beter dan al dat geprop. Heb er zin in!!
pipi
quote:
Originally posted by ThaMaestro
over norgen: misschien een retorische vraag, maar weet iemand wanneer ..
- de deuren opengaan?
- de warm-up begint?
- of er nog iemand voor tijs draait?
- wanneer tijs zelf begint?

grtz huub :D



- de deuren opengaan?
21.00 uur

- de warm-up begint?

23.00 uur: Jes

- of er nog iemand voor tijs draait?

nee

- wanneer tijs zelf begint?

23.30 uur: start soort second life Tiesto
00.00 uur: start Tiesto

± 4.00 uur: Blue Man Group
dj_spare
het begint echt zwaar te kriebelen :happy2:

HEB ER ZIN IN :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue3 :tongue2 :eyespop:
Frank-HH
....cu @ gelredome tonight!;)
Ouwe Dwaas
today is THE day :eyespop:

ter voorbereiding even TIC 2 aan het kijken samen met mn verloofde uit de VS.
Daar is het allemaal begonnen tussen ons, dus vanavond gaat het heel speciaal worden voor ons 2 :)

Eerst even met een groep van 22 mensen hier in Arnhem eten bij mijn favoriete restaurant die om de hoek is, daarna op de Korenmarkt wat drinken en dan naar het stadion.

ZIN ZIN ZIN !!!!!!!

:crazy: :eyespop: :tongue2
Tomba
Zo nog paar uurtjes en dan vertrekken we richting Arnhem:D

Kheb er al lang naar uitgekeken en eindelijk is het zover.

Ik las in de krant dat het zijn laatste "concert" wordt in het Gelredome. Maakt het natuurlijk helemaal uniek.

HardKiller
Over een uurtje maar eens op de fiets stappen, zin :D :crazy:
basd
quote:
Originally posted by Tomba
Ik las in de krant dat het zijn laatste "concert" wordt in het Gelredome. Maakt het natuurlijk helemaal uniek.

Totdat ie volgend jaar 'ineens' weer zin heeft?

Oh, en waarom gaan de deur TWEE uur voordat er uberhaupt iets te doen is al open? Moeten de vroege vogels zelf de lampies nog inhangen ofzo?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement