|
מכוניות !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איזה עשירים!!!!
Z3!!!! :למה אין סמיילי בוכה:
והפז'ו 607 באמת אוטו חייתי! יש לו בטח מנוע ענק!
בטח אבא שלו מנהל איזה חברת הייטק מצליחה :rolleyes:
האוטו הזה זה קלאס מנהלים... |
נסה מנכל או משהו גבוה בבנק ברמה ארצית אני מדבר... לא משנה
!!!!!GTI חברים שלי סיפרו לי על ילד שקנה לעצמו פולו
יש לכם מושג איזה מכונית חייתית זאת!? ועוד מכספו
הבנאדם כזה מפוצץ |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נסה מנכל או משהו גבוה בבנק ברמה ארצית אני מדבר... לא משנה
!!!!!GTI חברים שלי סיפרו לי על ילד שקנה לעצמו פולו
יש לכם מושג איזה מכונית חייתית זאת!? ועוד מכספו
הבנאדם כזה מפוצץ |
אני משאר לעצמי שזו הגירסה הספורטיבית עם השיפורים :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אני משאר לעצמי שזו הגירסה הספורטיבית עם השיפורים :) |
???!?!!?!!!!?GTI אתה לא יודע מה זה
G - לא יודע
T - Turbo
I - Injection
יעני הזרקה של דלק או משהו כזה שהופך את זה למכונית ספורט אדירה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
???!?!!?!!!!?GTI אתה לא יודע מה זה
G - לא יודע
T - Turbo
I - Injection
יעני הזרקה של דלק או משהו כזה שהופך את זה למכונית ספורט אדירה |
לא ידעתי את זה כמושג... אבל כילו
GTI
זה תמיד הגרסאות הספורטיביות....
..
איך בא לי לקנות אוטו ולהתקין איזה מערכת הזרקת
NOS
כמו במהיר ועצבני :) |
|
|
| Gil Shwarts |
GTI
זה אחד הרכבים הכי מהירים בארץ
0 - 100 ב4 וחצי שניות
BMW Z3 גם אחד הרכבים הפצצתיים שיש פה
ראיתי אחד כזה בים המלח, כנראה שבעל הרכב בא למסיבה שניגנתי בה :)
רכב אחולמניוק! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
GTI
זה אחד הרכבים הכי מהירים בארץ
0 - 100 ב4 וחצי שניות
|
על איזה מכונית אתה מדבר?? |
|
|
| Hell_Copter |
באמת מכונית חייתית
לא חסר GTI אבל גם לגולף |
|
|
| yahel222 |
טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות
אז קודם כל GTI
ראשי תיבות זה ככה -
G - Grnad
T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה
I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה
בגלל זה כל הישנות זה רק GT
כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה
עכשיו פולו GTI
זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה
וגם לא כל הדגמים שלה
וה Z3
לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה
וגולף GTI זה חמוד
אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5
שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום)
ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION
שזה בכללללל מנוע 2800
שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6
הישנות.........אין זה בכלל טיל
אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו
עדיף STI
אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל
שיאאאאאא :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות
אז קודם כל GTI
ראשי תיבות זה ככה -
G - Grnad
T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה
I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה
בגלל זה כל הישנות זה רק GT
כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה
עכשיו פולו GTI
זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה
וגם לא כל הדגמים שלה
וה Z3
לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה
וגולף GTI זה חמוד
אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5
שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום)
ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION
שזה בכללללל מנוע 2800
שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6
הישנות.........אין זה בכלל טיל
אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו
עדיף STI
אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל
שיאאאאאא :cool: :cool: :cool: :cool: |
לי אין עדיין אוטו
עוד חצי שנה בעזרת השם
אבל לאבא שלי יש
BMW 740
ולאמא שלי יש ג'יפ סוזוקי ויטרא
לא שאני מבין במכוניות או משהו
אבל אני יודע שזה מכוניות טובות... |
|
|
| Hell_Copter |
GTI אני יודע מה זה !!
והבנאדם שנסעתי איתו דפק 120 בכביש של 30 V5 נסעתי בגולף
היה כזה פצצה... האוטו בנזונה
V6 יש לי חבר עם גולף
זה הבעלים של אווזי VR6 4 MOTION היחיד ששמעתי עליו שיש לו
האוטו שלו חונה כל הזמן ליד אווזי בהרצליה |
|
|
| yahel222 |
טוב
BMW 740 il
אחת המכוניות
יותר נכון - סירה
איזה אוטו ענקקקקקקק !!!!!!!!!
חלום
חדש עולה בערך 600 אלף שקל....למישהו יש להלוות לי???? |
|
|
|
|