return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
מכוניות !!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


Civic


פרילוד הרבה יותר יפה
ונראה לי גם יותר חייתית
clubber@work
לנו יש לאנטיס 99
ופג'ו 406 2002 - שזה אחלה אוטו
חוץ מזה בי"ס שלי יש מלא מכוניות שוות - לחבר שלי יש את ב206 CC
2.0 ידנית שזה לא רק יופי אלה אחלה אוטו ספורט עם מלא פוזה - כל הבנות בשיכבה מתחננות אליו שיקח אותם - יש לו גם בבית BMW
ואיסוזו טרופר חדשות....
יש לנו גם איזה אחד עם מגאן קופה צהובה - גם אותו ספורט פצצה רק שכמו ב CC
אין מקום למי שיושב מאחורה - הוא ניסה למכור אותה ולא קנו אותה ממנו
בגלל שהוא קרע אותה אז הוא התנגש בקיר כדי לקבל את הכסץ מהביטוח
ועכשיו הוא רוצה להביא Z3
למלא אצלנו יש 206 רגילות ולאחד יש 205 GTI עתיקה...
וה V6 4MOTION
זה אחלה רכב ספורט שהדבר המיוחד בו זה שיש לו
4X4
אבל אם מדברים על מכוניות באמת שוות יש את ה FIAT COUPE
שנראית כמו פרארי קטנה וגם את ה MX5 ו MX3 של מאזדה
טויוטה סיליקה - אחלה אוטו
וכמובן האוטו האהוב עלי ביותר - AUDI A3 2.0T ראלי
ובכלל יש על הכביש מלא מרצדסים SLK ו CLK
במיוחד בהרצליה וגם המיני S החדשה...
אם אתם באמת רוצים לראות מכוניות פצצות עם ביצועים תסעו לרידינג (ת"א)
כל יום חמישי בלילה יש שם פתיחות גם עם ניטרו!
זה חלום לראות שם ועוד להשתתף!
ולי יש טסט החודש אני מקווה לעבור כי אני מת לרשיון!
Agent-Fire
מישהו שמע על זה שרוצים להביא עכשיו לחוק שיהיה אפשר להתחיל ללמוד מגיל 17 וחצי במקום 16 וחצי
:mad:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה
אתם לא יודעים איזה שיאאאא
טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה
עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R)
אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק
לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים
וגם נוח.....
ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626
וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק
אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו
BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים
משתינה על הזד 3
הצטלמתי עם הונדה S2000
בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד
פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב
A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה

טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל
יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל


פפפפשששש הייתי צריך ללכת ולא הלכתי בגלל כל הפיגועים
70 שקל! איזה גנבים ! אני חושב היה לי כרטיס חינם...
שמעתי שזה היה אדיר שם ,שנה שעברה אני חושב שהייתי ולא היה משהו או שזה היה לפני שנתיים פשוט הזמן רץ כל כך מהר...
בקיצור אני רוצה לראות מכונוית שתעמוד ראש בראש עפ האימפרזה ג'י טי טורבו! זה אוטו החלומות שלי! :)
idanhakia
quote:
Originally posted by DJ F0cus



בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....

נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!??


יש חוק שאי אפשר למדוד לך את המהירות על פי המד מהירות של רכב המשטרה יענו אם הוא נוסע לידך ורואה כמה אתה אז הוא לא יכול לעצור אותך...

חוץ מזה אם הוא בדק אותך עם אקדח אז הוא חייב להראות לך בדיקות קיול שעשה לפני זה
!
idanhakia
אני הייתי בתערוכה
היה בסדר
לא להגזים שהיה חרא

היה שם משהו נחמד ביותר
אופנוע מרוצים דגם GP
של APRILIA
125 סמ"ק
2 פעימות
65 קילו - יבש!
52 כ"ס
זה מדהים לאופנוע 125 סמ"ק

245 מהירות סופית !!!!!!!

והמחיר אפשר לקנות 7 R1
חחחח
650,000 שקל!!!!


idanhakia
ועכשיו קצת מכוניות

הBMW Z8
באמת מכונית מדהימה !!!!





והנה הBET MOBILE
של פג'ו נראה לי מישהו רשם אליה בהודעה קודמת אז הנה תמונה



אההה ומישהו אמר שיש לאימפרזה STI
320 כוח סוס?

טעות אחי לאימפרזה STI
שלפי דעתי זה אוטו שלא רואה בעיניים
5.2 שניות 0-100
ולכל הפלצנים
זה לוקח פול מכוניות
כולל
פורשה בוקסטר
שעושה 6.2
ואני מדבר על הגרסה היקרה
ולוקח עוד הרבה הרבה מכוניות
!!!!!!

ויש לה רק 260 כוח סוס!!!1

ועוד מכונית שצריך לציין זאת ה
HONDA S2000

שעושה 0-100 6.2 שניות
ומה שהכי מיוחד בה שהיא מגיעה ל9000 סל"ד
!!!!!
מדהים
ויש לי 240 כוח סוס ממנוע 2000 בלי מגדש ובלי חרטות
מדהים
MoSH_MaN
איזה יופי :eyes:
Agent-Fire
מלאאאאאאא תמונות מהתערוכה
http://www.hwzone.co.il/articles.ph...=automotor2.php

אגב זה אתר מחשבים במקור
:p
Hell_Copter
איזה מכוניות אדירות!!!!!!!!!
אשכרה סוף הדרך!!!!

ודותן.. רק שתדע לך שזד 3 הוא אוטו די חרא ואין לו ממש ביצועים... רק פוזה
זד 8 באמת אדירה!!!

הפג'ו בט מוביל יפה כל כך... אמן עליי!!!

ופורש בוקסטר לא אותו משהו... יש ברעננה אחת כזאת כסופה... היא יפה אבל לא הכי מבחינת ביצועים
יש פה ברעננה גם פורש קררה

yahel222
1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח
2. האימפרזה STI - תקשיב
ביפן איפה שמייצרים יש חוק שאומר שאסור שלאוטו יהיה יותר ממספר מסוים של כ"ס אז עושים לה הגבלות של מהירות וכ"ס וכו'
מביאים את זה לארץ...לוקחים את זה למישהו שמבין והוא עושה שינוי קטן בתוכנה וזה נהיה 320
למי שלא יודע היום בכל אוטו יש מחשב ממש מחשב עם תוכנות והכל...וע"י שינוי קל זה מקבל עוד 60 כ"ס
ויש מכוניות שאפשר גם להוסיף צ'יפים למשל כמו לאיביזה טורבו אתה מוסיף צ'יפ למחשב ומקבל עוד 30 כ"ס......היום הכל זה מחשב
3. Z3 יש לה יותר כוח משאתה חושב היא עושה 0-100 ב7 שניות
אני מתכוון לרודסטר מנוע 3000......שזה מאד מכובד אין הרבה מכוניות שמתקרבות לזה
וה זד 8 בכלל לא תגיע לארץ רק אם מישהו יביא בייבוא אישי
ואחי האופנוע 125 זה בכלל של דרבי לא אפריליה
וS2000
אחי 9000 סל"ד ששמעתי על זה פעם ראשונה לא האמנתי איזה כיף לנהוג בזה
זה כמו אופנועעע אשכרה לא האמנתי !!!!! זה מנוע של אופנוע !!!!! זתומרת עובד כמו מנוע של אופנוע על סל"ד גבוה....
תאר לך מזה CBR900 שעובד על 12-13 אלף סל"ד איזה שיא זההה

ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????
וגםפ אני צילמתי מלא אבל הרוב בוידאו וכמה תמונות דיגיטליות אבל עוד לא הספקתי לעלות אותם למחשב.....
idanhakia
כן אין כמו ה S2000
עזוב ביצועים אני מדבר על כיף

ואל תשכח את המזדה
RX-8
אני חושב נכון?


שמייצרת בן
240-250 כוח סוס
ומגיעה ל 10,000
סל"ד
ויש לה מנוע שונה לגמרה בלי בוכנות בכלל
!!!
משהו מדהים
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement