|
מכוניות !!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב
BMW 740 il
אחת המכוניות
יותר נכון - סירה
איזה אוטו ענקקקקקקק !!!!!!!!!
חלום
חדש עולה בערך 600 אלף שקל....למישהו יש להלוות לי???? |
אשכרה סירה...
ראיתי בפולין מכונית כזאת מאותה הסידרה של 7... עם מנוע יותר גדול... לא זוכר בדיוק איזה... יכול להיות 4.5
האוטו פשוט ענק!!
לא חסר לו Audi A8 גם
וגם הוא עולה בערך 600,000 שקל |
|
|
| DJ F0cus |
טוב לנו יש אופל וקטרה 89 שנוסעת ממש אדיר יחסית לגילה, ופורד פוקוס 1.6 2001 (יופי עכשיו כולכם יודעים מאיפה השם :))
רק שלא יודע מה יהיה איתי, לפני שבועיים שללו לי את הרישיון על מהירות
המשטרה טוענת 184
בכביש החוף
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
טוב לנו יש אופל וקטרה 89 שנוסעת ממש אדיר יחסית לגילה, ופורד פוקוס 1.6 2001 (יופי עכשיו כולכם יודעים מאיפה השם :))
רק שלא יודע מה יהיה איתי, לפני שבועיים שללו לי את הרישיון על מהירות
המשטרה טוענת 184
בכביש החוף
:( |
לא בריא... לכמה זמן? |
|
|
| yahel222 |
יש VR6
ויש V6 4MOTION
ההבדל הוא שוי אר 6 זה הדגם הישן עד שנה 98 אני חושב
והפור מושון זה החדש
ופוקוס מצטער אחי המשטרות האלה סתם זונות |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא בריא... לכמה זמן? |
בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....
נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!?? |
|
|
| luckystrike |
לנו יש מזדה כסופה 2001
ופוקוס 2002 צבע ירוק טורקיז מטאלי עם מערכת חדשה משהוא בת זונה
עלתה לי ולאח שלי 4500 שקל ...
שש רמקולים , שני טוויטרים וצ'יינג'ר של 12 דיסקים של פיוניר
...
אפשר עוד לשפר אבל בינתיים זה מספיק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....
נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!?? |
יש להם איזה מד מהירות או אנערף...
מקווה שלא תקבל יותר עונש גרוע במשפט אחי |
|
|
| DjChook |
דותן הראתה ידע רחב במכוניות
אבל נראה לי ש
GTI
זה
GAS
מה שאמרת
INJECTION
כי אחרת למה יש
DTI
שזה בטוח דיזל
בכל מקרה יש לנו גלאנט לאנסט 323 אפ, מהחדשות
ולאח שלי יש קולט
והוא רוצה למכור אותה, וגם האח השני שלי הולך לקנות אוטו
כנראה 206,
האוטו הכי חמוד שקיים עכשיו זה ה 307 ואין מה לדבר
אז מה עם הוא לא הכי מהיר...
בכל מקרה, בעזרת השם עד ה 17 שזה עוד 3 חודשים נעבור תאוריה, נסיים שעורים
ויאלה טסטטט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
דותן הראתה ידע רחב במכוניות
אבל נראה לי ש
GTI
זה
GAS
מה שאמרת
INJECTION
כי אחרת למה יש
DTI
שזה בטוח דיזל
|
TDI נתחיל מזה שזה
T - Turbo
D - Diesel
I - Injection
וזה לא נראה לי גז למה זה לא הגיוני שיש הזרקת של דלק רגילה
אני יכול לברר אם זה חשוב לכם
וקוראים למכונית שלכם לאנטיס 323 אפ ורק שתדע שהבנתי שהפסיקו לייצר אותן... יכול להיות שחידשו את זה
גלאטנ מכונית ממש יפה ונחמדה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וקוראים למכונית שלכם לאנטיס 323 אפ ורק שתדע שהבנתי שהפסיקו לייצר אותן... יכול להיות שחידשו את זה
גלאטנ מכונית ממש יפה ונחמדה |
אוייש נו ברור שלאנטיס, אז עשיתי שגיאת כתיב :)
חפיף, אחלה אוטו
פותח יותר טוב גם מהקולט וגם מהגלאנט
למרות ששלושתן לא כאלה מהירות
חפיףףףף,
תגידו יש גירסא טורבו / משהו מיוחד של ה 206 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוייש נו ברור שלאנטיס, אז עשיתי שגיאת כתיב :)
חפיף, אחלה אוטו
פותח יותר טוב גם מהקולט וגם מהגלאנט
למרות ששלושתן לא כאלה מהירות
חפיףףףף,
תגידו יש גירסא טורבו / משהו מיוחד של ה 206 |
קודם כל זה גראנד טורבו אינג'קשיון 100 אחוז אחי אני חותם לך
והמאזדה אפ אוטו פצצה ממש יפה אני אוהב את הצורה שלו
ו206 -
יש את הגרסה XSI שהיא די חזקה
ויש גם 206 GTI ומסתובבות איזה 2 כאלה באיזור עם מלא תוספות
יעני ספויילר אחורי וקדמי וחצאיות...אחת מהן בצבע כחול
ויש גם את ה 206 CC
אוטו ממש חמוד אבל רק הגרסה של המנוע 2000 שווה....
לידידה שלי יש את המנוע 1600....סתם חרטה מנוע אבל עדיין חמוד
אבל בבליך זה שיא הבאסה - יש שם ילדים מרמת חן מרמת אפעל וסביון וקריניצי והסביבה
ים מליינים.....
אחד עם Z3
ילד אחד בכתה י"א טוב כבר בחופש היה לו ג'יפ גרנד צ'ירוקי למרות שלא היה לו בכלל רשיון אז פשוט הוא היה מבקש מילדים שיבואו ויסיעו אותו
ועכשיו שיש לו רשיון הוא מכר וקנה בקום אאודי טי טי....בכתה י"א !!!
ואחד אחר יש לו אלפא 147
פחחחח איזה ביה"ס
נראה לי התיכון היחידי שאין לידו חניה מרוב מכוניות |
|
|
| DjChook |
המממ אצלנו בעיקרון מי שגר קרוב לביה"ס זה השיכון
ולמרות שיעני זה איזור עשיר פה, אנשים גם אם יש להם לא באים לביה"ס עם מכוניות
המכונית הכי יפה של ילד נראה לי זה
307 ירוקה כזה משהו מדהים
ועוד איזה חיפושית חדשה נחמדה
ה
CC
מדהימה אבל תכלס זה אוטו שיאאא הלא נוח |
|
|
|
|