return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
מכוניות !!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
idanhakia
quote:
Originally posted by DjChook
עידן לא אמרתי שיש לי בעיה עם אופנועים

קחו תהנו תעשו חיים עליהם

ומה הקטע של המהירות ?
זה בסך הכל רק יעזור לך לההרג.

כאילו אני מבין את ה
NEED 4 SPEED
אבל תהיה רציני, מה זה משנה אם אתה מגיע ל 100 ב 2 שניות או ב 5 שניות

הרי בשנייהם לא תנהג בחיים :) :)




אל תיהיה כל כך בטוח
אני מהיום חוסך כסף לR6
...
yahel222
טוב ככה -אני אוהב גם זה וגם זה
אבל באמת יש יותר ריגוש מאיזה R1 או R1000
לנסוע 300 חחחח לברוח ממנאייקים שיא הפצצצות
ועידן אל תגזים אין אופנוע שעושה 0-100 ב2 וחצי שניות אולי 3 שניות ככה

עכשיו פרארי 360 ספיידר - אני ישים לכם תמונות עוד כמה ימים לא רואה שום פרארי כמעט....והאפ 50 דווקא לדעתי הכי פחות יפה
אם כבר אז 550 או 456 שהן גם יפות

ופעם היה לי משלוח למשפחה בגבעת שמואל עם אלפא ספיידר הכי יפה בארץ - אין לא ראיתי יותר יפות ממנה

ואין מה לעשות - אופנוע יותר מסוכן אבל מי שאוהב את זה.....זה מה יש לוקח את הסיכון
idanhakia
quote:
Originally posted by yahel222
טוב ככה -אני אוהב גם זה וגם זה
אבל באמת יש יותר ריגוש מאיזה R1 או R1000
לנסוע 300 חחחח לברוח ממנאייקים שיא הפצצצות
ועידן אל תגזים אין אופנוע שעושה 0-100 ב2 וחצי שניות אולי 3 שניות ככה

עכשיו פרארי 360 ספיידר - אני ישים לכם תמונות עוד כמה ימים לא רואה שום פרארי כמעט....והאפ 50 דווקא לדעתי הכי פחות יפה
אם כבר אז 550 או 456 שהן גם יפות

ופעם היה לי משלוח למשפחה בגבעת שמואל עם אלפא ספיידר הכי יפה בארץ - אין לא ראיתי יותר יפות ממנה

ואין מה לעשות - אופנוע יותר מסוכן אבל מי שאוהב את זה.....זה מה יש לוקח את הסיכון


כל אחד והטעם שלו
למרות שאני גם מת על מכוניות
אבל באמת אחי כל הR1
וR1000
בכלל יורדים מ3 שניות למאה
וזה לא מצחיק
רק כל הקטע פה זה לא רק לנסוע בקו ישר.
אלא בסיבובים והכל רק שם רואים אם הנהג באמת טוב !!1
לא נכון?
Agent-Fire
הנה הסרטונים שהבטחתי, אין לי כח להסביר על כל אחד...

תורידו, יש שם דברים מגניבים!!

code:
ftp://213.151.141.20/Upload/.com /Trance Addict IL/Cool Car Clips/
yahel222
קצת תמונות - קבלו פרארי 360 ספיידר
תגידו שזה לא האוטו הכי פצצצצתי שיש




בהמשך עוד תמונות - אחת שלי על הדיטי שחורה שהיתה לי פעם
(עידן בטח יאהב ) - תמונה מתחרות !!!
MoSH_MaN
כל פאררי מדהימה וכן גם ה 360 הזאת

אבל תחזו עמוד תראה את ה
THE FERRARI 360 CHALLENGE
Hell_Copter
בואנה דותן אתה מלך!!
הפרארי האלה פצצות חבל על הזמן!!!
גם אתה מוש!!!
התלהבתי מהם סוף הדרך
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כל פאררי מדהימה וכן גם ה 360 הזאת

אבל תחזו עמוד תראה את ה
THE FERRARI 360 CHALLENGE


ואלה לא התלהבתי ממנה כ"כ
לדעתי הפרארי 360 הכי יפות כל הדגמים
הספיידר הכי שיאאאאא
וגם 360 מודנה אוטו אחד הנדירים
F50 למרות שרסמי הוא באמת נדיר בקושי יש כאלה אני לא אוהב כ"כ את הצורה
פרארי 456 גם יש יפות
במיוחד התחת שלה !!!!!! נשבע לכם יותר מלהיב מהתחת של בר רפאלי חחחחחח

אבל אחי האהבה שלי זה אופנועים.....:) :) :) :) :)
Dj-2TaLL
טוב שמעו אני ממש מת להדחף לשיחה הזאת...
אני קראתי עד לסוף של העמוד השביעי ונשברתי אין לי כוח כלכך...
אז תעדכנו אותי אם פיספסתי משהו קריטי...
מצב:
:)
זה מה שכתוב מאחורה - QUATTRO 2.7T A6 אודי
כמה שאני מבין אה?
:) זה בן זונה זה מה שזה!!!
ופג'רו חדש ארוך דיזל...
----------------------------------
אני שיעור 43 בערך וניכשלתי 2 טסטים
טסט ראשון - טעות מפגרת עברתי מהנתיב השמאלי לנטיב האמצעי בצוממת הסירה שם, לא יודע למה...
ושני פשוט יצאתי מהאוטו בהרגשה של מלך ואז המורה שלי אומר לי איזה בעסה לך נפלת על הטסטר הכי קשה שיש], אף אחד לא עובר אצלו...
:)
אני רוצה 206 או גולף או 307 או ג'יפ ויטרה כזה חמוד...
וזה כאילו מה שההורים שלי מסתכלים...
יהיה לי רישיון לבד בחופש הגדול אני מקווה...
:D :D :D
---------
--=FIX=-- אני ממש אוהב את האימפרזה טורבו...:)
---------
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
---------
--=FIX=-- אני ממש אוהב את האימפרזה טורבו...:)
---------


גם אני!!!!!!!!!!!

yahel222
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

---------
--=FIX=-- אני ממש אוהב את האימפרזה טורבו...:)
---------


רסמי אחת המכוניות הכי מלהיבות אותי
כל פעם שאני רואה כזאת אני בוכה על זה שאבא שלי מעדיף אוטו נוח ממהירות

ואני עברתי טסט ראשון אחרי 28 שיעורים :) :) :) :)
וגם על אופנוע ראשון אחרי 15

אבל אל תקחו דוגמא אני פשוט נהג !!!!!
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by yahel222

ואני עברתי טסט ראשון אחרי 28 שיעורים :) :) :) :)
וגם על אופנוע ראשון אחרי 15

אבל אל תקחו דוגמא אני פשוט נהג !!!!!

לא מזיז לי...
העיקר לעבור כבר...
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement