|
מכוניות !!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אצלנו יש 2 עם פז'ו 307
שלהם פרטי לא של ההורים או משהו
יש אחד עם אלפא 156
אחד עם אלפא 147
אחד עם Z3
אחת יש לה פורד פוקוס חדש
עוד איזה 5 נראה לי יש להם פז'ו 206
כמה עם גולף
טוב עזבו בקיצור יש המון המון המון מכוניות לילדים בכתה י"ב..... |
|
|
| Hell_Copter |
206 CC
אדירה מבחינת מראה אבל אחת המכוניות ספורט היותר חרא שראיתי...
אבל לא הייתי מתנגד למכונית כזאת...
זוכר את הבלונדה הכוסית שאמרת לי שהתחלת איתה בסיטי?
היא חולה על המכונית הזאת... פעם אחת הייתי בפיתוח והיא באה אליי רצה עושה לי נסעתי עכשיו ב סיסי נסעתי ב סיסי
נשבע לך אחי היא כמעט גמרה שם!!! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
206 CC
אדירה מבחינת מראה אבל אחת המכוניות ספורט היותר חרא שראיתי...
אבל לא הייתי מתנגד למכונית כזאת...
זוכר את הבלונדה הכוסית שאמרת לי שהתחלת איתה בסיטי?
היא חולה על המכונית הזאת... פעם אחת הייתי בפיתוח והיא באה אליי רצה עושה לי נסעתי עכשיו ב סיסי נסעתי ב סיסי
נשבע לך אחי היא כמעט גמרה שם!!! |
טוב שמע ידידה שלי מגבעתיים שנראית פי 10 מההיא (לצערי היא רק ידידה ואני עדיין בוכה על זה כל פעם שאני רואה אותה :( :( )
בקיצור היא היתה ככה עם החיפושית החדשה
הילדה אין....היה לנו אותו מורה נהיגה (היא התחילה ללמוד קצת אחרי שאני עברתי טסט) בקיצור פעם פגשתי אותו הוא סיפר לי שהיא רואה כזאת היא לא מקשיבה ונוסעת אחריה....
חחחח כל פעם הייתי עושה לה ראיתי היום בימבה ישר היתה צועקת וזה....
אבל מה...ההורים שלה לא רצו לקנות לה את זה...אז קנו לה 206 סי סי במקום
((((: :) :) :)
מה המוסר השכל.....ואלה אין אבל סיפור מעניין לא |
|
|
| Hell_Copter |
| מוסר השכל הוא שצריך מכונית כזאת בשביל לתפוס כוסיות כאלה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מוסר השכל הוא שצריך מכונית כזאת בשביל לתפוס כוסיות כאלה |
שטויות
אם אתה צריך כזה אוטו כדי להביא מישהי
אז היא לא שווה את זה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
שטויות
אם אתה צריך כזה אוטו כדי להביא מישהי
אז היא לא שווה את זה |
פשששש מישהו התחיל לדבר רציני |
|
|
| warpedd_ |
יומיים לא הייתי פה
יא אללה מלא טרדים חדשים
טוב בכל מקרה
GTI=GAS TURBO INJECION
יענו הזרקת דלק מועצת
ויש כזה דבר
2)רנו קליו B ספורט
זה הדבר הבא
אם אתם מתווכחים איתי תפתחו כל עיתון רכב תראו כמה כותבים עליה
וגם אלפא רומאו 147
איזה אותו פ33ה
260CC
נראה מצויין אבל זה לא כזה אוטו טוב
סתם תופסים ממנו
אגב גם מיצובישי קולט ורנו מגאן לא מכוניות ספורט וסה"כ יש להם תדמית כזאת
אבל הם מבוססות על דגמים ישנים
לדוגמא אני יודע שהקולט מבוססת על הלאנסר הישנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אגב גם מיצובישי קולט ורנו מגאן לא מכוניות ספורט וסה"כ יש להם תדמית כזאת
אבל הם מבוססות על דגמים ישנים
לדוגמא אני יודע שהקולט מבוססת על הלאנסר הישנה |
אם אתה אומר.. לנו יש את הלאנסר הישנה ואני לא רואה דמיון בינהלבין הקולט
קנו מגאן קופה זה מכונית ספורט... לא רנו מגאן רגילה
גם יונדאי קופה מכונית נחמדה... לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת יופי ומחיר |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה אומר.. לנו יש את הלאנסר הישנה ואני לא רואה דמיון בינהלבין הקולט
קנו מגאן קופה זה מכונית ספורט... לא רנו מגאן רגילה
גם יונדאי קופה מכונית נחמדה... לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת יופי ומחיר |
הקולט והלאנסר מקדימה בדיוק אותו הדבר...
מגאן קופה נחמד מאוד..
אני אישית לא אוהב ת'עיצוב של יונדאי...
בכלל כאשר הופכים מכונית רגילה לקופה זה כזה לא נראה משהו, לא יודע... יענו מקדימה זה תמיד נורא דומה ופתאום רואים מאחורה זה אחר לגמרי...
לא יודע, אני לא רגיל לזה אז זה נראה מוזר כזה..
יש גם את ההונדה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יש גם את ההונדה... |
על איזה הונדה אתה מדבר?
prelude
או סיויק קופה? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
על איזה הונדה אתה מדבר?
prelude
או סיויק קופה? |
Civic |
|
|
| yahel222 |
טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה
אתם לא יודעים איזה שיאאאא
טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה
עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R)
אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק
לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים
וגם נוח.....
ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626
וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק
אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו
BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים
משתינה על הזד 3
הצטלמתי עם הונדה S2000
בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד
פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב
A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה
טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל
יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל |
|
|
|
|