|
מכוניות !!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח
טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????
ואיזה
אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אז אני אמשיך אותך
לי יש ככה:
BMW 735i
מנוע 3500 סמ"ק לבנה שנת 90
יש לי
LANTIS 323
1600 צבע בז' שנת 2000
ויש לי גולף 1600 כסופה שנת 2001
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח
ת'אמת ט'רד די טיפשי למה ל 4 אנשים פה יש מכוניות :)
בעזרת השם עוד כמה חודשים יהיה לי גם רשיון ואני יצטרף אליכם |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח
טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????
ואיזה
אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת |
אתה מדבר על מכוניות של ההורים או שלנו פרטי? |
|
|
| Gil Shwarts |
לאמא שלי יש ניסן אלמרה 2001 אחושילינג של רכב
לאבא של יש רובר
ולי יש פג'ו 206 ספורט קבריולט לבנה |
|
|
| arik |
הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה
והדובדבן שבקצפת הוא:)
רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0:)
מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו:)
7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה:)
הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה
והדובדבן שבקצפת הוא:)
רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0:)
מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו:)
7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה:)
הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר |
אבל אריק...
השאלה המתבקשת היא מה עם רשיון!!! |
|
|
| DJ-Energy |
רישיון....
אוי אוי אוי, רישיון..... יש לי עוד 3 שנים טובות
:(
GODAMIT!!! |
|
|
| Agent-Fire |
לפני שנכנסתי לת'רד הזה, חשבתי הוא יהיה על תערוכת המכוניות בגני התערוכה בפסח...
אני יודע שמחר זה פתוח, וכנראה גם כל השבוע...
כניסה משהו כמו 60-70 שקל...
קיצר לנו היה לפני שנה מיצובישי סופר לאנסר שנת 95, מכרנו אותה ואבא שלי לקח מאזדה 323 שנת 2001 אני חושב, מהעבודה...
לאח שלי גם יש מאזדה כזאת...
ואני, בחופש הגדול כבר יוכל להתחיל ללמוד
ורק עוד שנה אני יוכל לעשות טסט
:rolleyes:
ת'אמת זה בסוף החופש... :confused: :rolleyes: |
|
|
| yahel222 |
גם של ההורים תופס
והקליאו באמת פצצצה ואיך שהם מגיעות מהחברה באמת הרנו לוקחת
אבל אחרי שיפורים האיביזה טורבו מעיפה אותה
ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי
הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך |
|
|
| Hell_Copter |
בעזרת השם סוף החופש כבר יש לי רשיון
אבל ממש סוף
יש לנו שני מיצובישי לאנסר
שנת 92 ושנת 2000
אבל זהנוסע וזה מה שחשוב
יש אחד מהשכבה של אריק שנסעתי איתו שיש לו פג'ו 607... של אבא אבל הוא לוקח חופשי
איזה אוטו פצצתי זה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי
הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איזה עשירים!!!!
Z3!!!! :למה אין סמיילי בוכה:
והפז'ו 607 באמת אוטו חייתי! יש לו בטח מנוע ענק!
בטח אבא שלו מנהל איזה חברת הייטק מצליחה :rolleyes:
האוטו הזה זה קלאס מנהלים... |
|
|
|
|