return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
מכוניות !!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano


אני נסעתי בה....


מה יא!!@#@#$#$%!#%@#@!#$~@#%$%~%$ איזה מזל יש לך!!!!!!
איש קשרים אתה
MoSH_MaN
THE FERRARI 360 CHALLENGE
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה יא!!@#@#$#$%!#%@#@!#$~@#%$%~%$ איזה מזל יש לך!!!!!!
איש קשרים אתה


מה הקשר???
זה של ילדה משהכבה שלי.....
idanhakia
quote:
Originally posted by DjChook


אני רק יודע שהם מדברים על פלסטיק וברזל שיושבים על שתי גלגלים


אלו !!!!!
הפלסטיק והברזל האלו נותנים יותר ביצועים וכיף ממכונית שעולה 600,000 שקל

ואני מדבר על אופנועים סידרתיים שלא נגעו בהם

בוא נעשה השוואה שניה ונראה !

קח אופנוע
נגיד R1
שזה נכשיו מהאופנועים הספורטיבים
לאופנוע הזה יש 150 כוח סוס
ויש לו 1000 סמ"ק
אז ככה
קשה מאוד למדוד את הביצועים שלו
אבל בשבילך
מ0-100
יורדים מה2.6 שניות !!!!!!!1
שמכונית הכי מהירה שהייתה עד עכשיו שזאת המקלרן F1
ואני מדבר פה על מכוניות סידרתיות שעולות לך איזה
2,000,000 שקל!!!!!
עושה 0-100 ב3,5 שניות
אז בוא נחשוב ?

אופנוע שאם תקנה אותו יהיה לך עודף מ100,000
או מכונית שתקנה ב
1,000,000
מה אתה אומר ?
Dj Moriano
באופנוע יש שמן על הכביש
אתה 90% נופל מתהפך ויש סיכוי דיי גדול שתאבד רגל או משהו....
עם מכונית אתה מקסימום עושה סיחרור קטן....


אוטו נתקע בך עם אופנוע
אתה עף מהאופנוע ומאבד איזה חלק בגוף אני מכיר כמה שאיבדו רגל

באוטו שלנו נתקע אוטובוס ולא קרה כלום חוץ ממכה בפח.....
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano


מה הקשר???
זה של ילדה משהכבה שלי.....



כוסית?


תדעו לכם יש מלא ילדות קטנות כוסיות בהרצליה...זה לא יאמן
idanhakia
אולי זה ידליק אותך קצת

http://www.daidegas.it/video/miei/r6 2-7-2001 viadotto pasiel.wmv

תסתכלו איזה פצצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111



חובה!!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
טוב אני שם כאן תמונות של
F60
מול
F50
עכשיו תחליטו אתם מי יותר יפה
F50 יצא ב1995
F60 יצא שנה הבאה

עכשיו ההבדל בניהם הוא לא גדול וזה רק מראה כמה
F50
היא המכונית הכי טובה שהייתה אי פעם אם אתה משווה לפי תקופה...
8 שנים עברו ובערך רק המקלארן F1 יותר טובה ממנה!

F60 לא מצאתי תמונות גדולות אבל הנה:

ועוג אחת אבל מצוירת

F50 אני מצטער לכל אלה שיש 56 קיי




יש עוד מלא תמונות.......

תראו את זה
http://members.lycos.co.uk/david_steele/f50.htm

גם מהמם...הפסיקו ב98 או 97 לייצר אותה ...בערך 200 ומשהו נמכרו חצי מיליון דולר!

טוב... שיצא F60 יהיה גם מלא תמונות שלה :)
Agent-Fire
אם כבר הגעו לקליפים ולתמונות אז אני יעלה לכם איזה כמה סרטונים מגניבים של מכוניות.... כל מני חראקות ותחרויות רחוב...
idanhakia
quote:
Originally posted by Dj Moriano
באופנוע יש שמן על הכביש
אתה 90% נופל מתהפך ויש סיכוי דיי גדול שתאבד רגל או משהו....
עם מכונית אתה מקסימום עושה סיחרור קטן....


אוטו נתקע בך עם אופנוע
אתה עף מהאופנוע ומאבד איזה חלק בגוף אני מכיר כמה שאיבדו רגל

באוטו שלנו נתקע אוטובוס ולא קרה כלום חוץ ממכה בפח.....


פה ניצחת אין מה לעשות
אבל בכל מקרה אפשר לנסוע בזהירות
אתה יודע שלפני שהולכים להרביץ מהירות בכבישים
אז דבר ראשון עוברים אותם על לאט ורואים אם יש שם דברים מסוכנים , לומדים את הכביש ורק אז מתחילים להרביץ

אבל אין מה לעשות מכונית יותר בטוחה מאופנוע
אבל רק מה שנראה לי מוזר זה שאם תיכנס בעץ עם מכונית ב200 קמ"ש
אז לא נראה לי שאתה תשרוד
אבל אולי עם אופנוע יהיה לך מזל ותפספס אותו
חחחחחחחחחחחחחחחח

DjChook
עידן לא אמרתי שיש לי בעיה עם אופנועים

קחו תהנו תעשו חיים עליהם

ומה הקטע של המהירות ?
זה בסך הכל רק יעזור לך לההרג.

כאילו אני מבין את ה
NEED 4 SPEED
אבל תהיה רציני, מה זה משנה אם אתה מגיע ל 100 ב 2 שניות או ב 5 שניות

הרי בשנייהם לא תנהג בחיים :) :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by idanhakia


פה ניצחת אין מה לעשות
אבל בכל מקרה אפשר לנסוע בזהירות
אתה יודע שלפני שהולכים להרביץ מהירות בכבישים
אז דבר ראשון עוברים אותם על לאט ורואים אם יש שם דברים מסוכנים , לומדים את הכביש ורק אז מתחילים להרביץ

אבל אין מה לעשות מכונית יותר בטוחה מאופנוע
אבל רק מה שנראה לי מוזר זה שאם תיכנס בעץ עם מכונית ב200 קמ"ש
אז לא נראה לי שאתה תשרוד
אבל אולי עם אופנוע יהיה לך מזל ותפספס אותו
חחחחחחחחחחחחחחחח


שמע אחי אני גם רוצה אופנוע אבל בתור רכב שני.....

יש לנו אופנוע ואני יודע שיש לזה את הכיף של זה אבא חורג שלי הרכיב אותי ועשינו בסביבות ה140 נהנתי לאללה
אבל זה היה מסוכן במיוחד שאני מכיר אישית כמה שנפגעו דיי קשה מתאונת אופנוע......


לכל דבר יש התרונות וחסרונות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement