return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
מכוניות !!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח


חחחחח אבל זה נראה כמו בט מוביל :)
פג'ו 607 אדירה ויש לה מחשב שם
איזה סבבה זה לנסוע בזה... אני היחיד פה שנסע בזה ? :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222

ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????


לא אין לי מושג מה זה
הפירוש אבל
WRX פחות טוב

WRC-World rally championchip
NeMeSiS1234
מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך
yahel222
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך

745i
החדש גם אותו היה בתערוכה ואפילו בסרט וידאו שצילמתי התמקדתי על המחיר - 605 אלף (החל מ.....) ולדעתי זה אוטו ענק
רסמי זה ליגה......הרבה יותר יפה מהסדרה 7 הקודמת
רסמי אחת המכוניות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222

745i


זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא
וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך :)
eXeTik
הבאטמוביל הזה של פז'ו... אלוהים.... איזה אוטו!
מבחינת העיצוב הוא שם את
Z8
בכיס הקטן...
idanhakia
quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא
וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך :)


כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1
אוטו פצצה
גם מבחינת טכנולוגיה זה המכונית הכי מתקדמת עד עכשיו שנוסעת בכביש שאפשר לקנות!1

כמובן במחיר שמתחיל ב605,000
Dj Moriano
לנו יש
yukon GT
אוכל את כל המכוניות שלכם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by idanhakia


כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1


לא יודע אם היית בפולין אחי
אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה
אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן
הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי
דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter


לא יודע אם היית בפולין אחי
אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה
אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן
הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי
דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה


באסה.....

טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין
ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק
השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S
הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח
אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350

idanhakia
quote:
Originally posted by yahel222


באסה.....

טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין
ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק
השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S
הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח
אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350


אני יסתפק בR6

ואם יש R1

אז יותר טוב
חחחח

אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב
SPEED FIGHT 2
חחחחחחח
yahel222
quote:
Originally posted by idanhakia


אני יסתפק בR6

ואם יש R1

אז יותר טוב
חחחח

אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב
SPEED FIGHT 2
חחחחחחח


אהה יש לך ...פצצה
לי יש טרקר

אתה לומד בבליך במקרה???

ותבין האופנועים שאתה אמרת זה מעל 500 סמ"ק זה רק מגיל 21
בינתיים אני רוצה שטח.....
שיהיה לי רשיון וכסף אז השאיפה שלי זה SUZUKI R1000
הכי תתותח !!!!
אני יסתפק גם ב CBR600
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement