|
מכוניות !!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח
|
חחחחח אבל זה נראה כמו בט מוביל :)
פג'ו 607 אדירה ויש לה מחשב שם
איזה סבבה זה לנסוע בזה... אני היחיד פה שנסע בזה ? :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????
|
לא אין לי מושג מה זה
הפירוש אבל
WRX פחות טוב
WRC-World rally championchip |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
מה אתם חושבים לכם שכל המכוניות האלה עושות עלי רושם???
אמא שלי עובדת ב-
BMW
בישראל והיא כל הזמן מגיעה אם איזה אוטו יותר שווה
למשל לפני שבוע היא באה עם ה-
BMW 745i
שהמחיר של האוטו הזה למי שלא יודע רק מתחיל מ- 605,000 שקל!!!
ואחרי זה היא באה עם הג'יפ של
BMW
ולפני איזה חודש היא באה עם המיני קופר החדשה
ועוד כמה בדרך |
745i
החדש גם אותו היה בתערוכה ואפילו בסרט וידאו שצילמתי התמקדתי על המחיר - 605 אלף (החל מ.....) ולדעתי זה אוטו ענק
רסמי זה ליגה......הרבה יותר יפה מהסדרה 7 הקודמת
רסמי אחת המכוניות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
745i
|
זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא
וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך :) |
|
|
| eXeTik |
הבאטמוביל הזה של פז'ו... אלוהים.... איזה אוטו!
מבחינת העיצוב הוא שם את
Z8
בכיס הקטן... |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה המכונית שראיתי בפולין... תאמינו או לא
וואחד סירה... איזה 5 מטר אורך :) |
כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1
אוטו פצצה
גם מבחינת טכנולוגיה זה המכונית הכי מתקדמת עד עכשיו שנוסעת בכביש שאפשר לקנות!1
כמובן במחיר שמתחיל ב605,000 |
|
|
| Dj Moriano |
לנו יש
yukon GT
אוכל את כל המכוניות שלכם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by idanhakia
כן ראיתי אותו כבר איזה 6 פעמים בארץ נוסע !1
|
לא יודע אם היית בפולין אחי
אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה
אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן
הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי
דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע אם היית בפולין אחי
אבל כל המכונית שם קומפקטיות מסריחות כאלה
אם יש כזאת מכונית בפולין אז חבל על הזמן
הגעתי למצב שכשראיתי מכונית שנראית טוב שזה לא קרה הרבה הצטלמתי
דרך אגב... נשרפו לי שני פילמים מפולין... נשאר רק אחד איזה באסה |
באסה.....
טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין
ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק
השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S
הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח
אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350 |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by yahel222
באסה.....
טוב עזבו שטויות....עכשיו אופנועים....הרבה יותר מעניין
ילא אני מת עוד חודש להיות בן 18 להוציא רשיון ל500 סמ"ק
השאיפה שלי בעתיד הקרוב זה DRZ400S
הבעיה היא שאני צריך מדרגה כדי להעלות על האופנוע הזה חחחח
אז אני יסתפק ב YAMAHA XT350 |
אני יסתפק בR6
ואם יש R1
אז יותר טוב
חחחח
אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב
SPEED FIGHT 2
חחחחחחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by idanhakia
אני יסתפק בR6
ואם יש R1
אז יותר טוב
חחחח
אבל האמת שבנתיים אני מסתפק ב
SPEED FIGHT 2
חחחחחחח |
אהה יש לך ...פצצה
לי יש טרקר
אתה לומד בבליך במקרה???
ותבין האופנועים שאתה אמרת זה מעל 500 סמ"ק זה רק מגיל 21
בינתיים אני רוצה שטח.....
שיהיה לי רשיון וכסף אז השאיפה שלי זה SUZUKI R1000
הכי תתותח !!!!
אני יסתפק גם ב CBR600 |
|
|
|
|