return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
מכוניות !!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
idanhakia
אני באורט טכניקום

יש לי SPEED FIGHT 2 כחול
עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות

זה יצא מגניב שיא



אהה מתחת ל500
אז אני הולך על הBANDIT 400
יש לו רעש הכי יפה

למרות שהGPZ יותר טוב


אבל אוהב בעיקר כביש
MoSH_MaN
טוב אין על
F50

ולא יהיה על
F60

כולם בזובי :p
idanhakia
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אין על
F50

ולא יהיה על
F60

כולם בזובי :p


אבל אלו מכוניות

מה קורה עם אופנועים?
yahel222
quote:
Originally posted by idanhakia
אני באורט טכניקום

יש לי SPEED FIGHT 2 כחול
עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות

זה יצא מגניב שיא



אהה מתחת ל500
אז אני הולך על הBANDIT 400
יש לו רעש הכי יפה

למרות שהGPZ יותר טוב


אבל אוהב בעיקר כביש

אה פצצה לא ידעתי אתה לומד שם....מגניב
איזה שכבה אתה??
יש לי אחד בשכבה יותם ריין הוא היה פעם בטכניקום ועבר אלינו בכתה י
קיצר עשה רשיון 500 ישר קנה GS חדש מהחברה
אאיזה כיף לו
למרות שזה עגלה לעומת הג'י פי זד
אבל אין בנדיט זה שיאאאאא
יותר שווה מה GPZ
וגם CB500 זה פצצצה
והכי נדיר....אין כמעט בארץ רק כמה יבוא אישי CBR400
נדיייייייייייייר
אבל אישית אני מעדיף שטח כמו DRZ400S מאשר אלה
ועוד כמה שנים אז נתקדם לספורט כבדים זה הכיי שיא
idanhakia
quote:
Originally posted by yahel222

אה פצצה לא ידעתי אתה לומד שם....מגניב
איזה שכבה אתה??
יש לי אחד בשכבה יותם ריין הוא היה פעם בטכניקום ועבר אלינו בכתה י
קיצר עשה רשיון 500 ישר קנה GS חדש מהחברה
אאיזה כיף לו
למרות שזה עגלה לעומת הג'י פי זד
אבל אין בנדיט זה שיאאאאא
יותר שווה מה GPZ
וגם CB500 זה פצצצה
והכי נדיר....אין כמעט בארץ רק כמה יבוא אישי CBR400
נדיייייייייייייר
אבל אישית אני מעדיף שטח כמו DRZ400S מאשר אלה
ועוד כמה שנים אז נתקדם לספורט כבדים זה הכיי שיא



הGS החדשים גם יפים
יש להם זנב מאוד דומה לBANDIT
אבל אין מה לעשות הGS
אמינים שזה חשוב !!1

אתה יודע שיש גם NINJA 400
?
גם הCBR400
פצצות
!!!!!!

אולי תקנה אם אתה מעדיף שטח
YZ ?
yahel222
quote:
Originally posted by idanhakia



הGS החדשים גם יפים
יש להם זנב מאוד דומה לBANDIT
אבל אין מה לעשות הGS
אמינים שזה חשוב !!1

אתה יודע שיש גם NINJA 400
?
גם הCBR400
פצצות
!!!!!!

אולי תקנה אם אתה מעדיף שטח
YZ ?


שמע אני נמוך 1.70 ככה
וישבתי על די אר וכאילו בקושי הגעתי עם רגל אחת לרצפה מרוב שזה גבוה אז אני לא יקנה את זה....
נבדוק מה יש חוץ מזה
YZ זה פצצצצצה פעם הייתי במסיבה בסביון אצל אחת מהשכבה שלי
קיצר כולם בחוף עם מכוניות ואופנועים
אז קיצר באו כמה חברים שלי לאחד היה די טי ואחד סנדה אר
התלהבו וזה....פתאום בא אחד בערך בגיל שלנו יעני 18 עם
YZF426 חדש חדש חדש חדש
הביא שם הרמות נסיעות מה לא איזה תותח הוא היה !!!!!
וגם אופציה זה YAMAHA XT350
יעני מה שהיה לפני ה YZ
זה פחות טוב אבל יותר זול וגם נמוך
שמע גם אין לי כסף לקנות חדש.....אני מקווה לגרד קצת כסף למשומש גם זאת בעיה כי מההורים אני לא יקח (לא שהיו נותנים לי חחחחח) אז אני ימכור את שלי ויעבוד ונראה כמה יהיה.....
מאמין שיסתדר בסוף
Hell_Copter
אני היחיד שמה שהם מדברים נראה לו כמו סינית1!??!?!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שמה שהם מדברים נראה לו כמו סינית1!??!?!


אני רק יודע שהם מדברים על פלסטיק וברזל שיושבים על שתי גלגלים
Dj Moriano
לנו יש
BMW F650
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אין על
F50

ולא יהיה על
F60

כולם בזובי :p


אם כבר פרארי
אז רק 360 SPIDER
הכי יפה בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hell_Copter
זה לא אלפא רומיאו ספיידר??
יש כזאת בפיתוח... אדומה אדירה עם סאב וופר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא אלפא רומיאו ספיידר??
יש כזאת בפיתוח... אדומה אדירה עם סאב וופר


אני נסעתי בה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement