| yahel222 |
| quote: | Originally posted by idanhakia
אני באורט טכניקום
יש לי SPEED FIGHT 2 כחול
עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות
זה יצא מגניב שיא
אהה מתחת ל500
אז אני הולך על הBANDIT 400
יש לו רעש הכי יפה
למרות שהGPZ יותר טוב
אבל אוהב בעיקר כביש |
אה פצצה לא ידעתי אתה לומד שם....מגניב
איזה שכבה אתה??
יש לי אחד בשכבה יותם ריין הוא היה פעם בטכניקום ועבר אלינו בכתה י
קיצר עשה רשיון 500 ישר קנה GS חדש מהחברה
אאיזה כיף לו
למרות שזה עגלה לעומת הג'י פי זד
אבל אין בנדיט זה שיאאאאא
יותר שווה מה GPZ
וגם CB500 זה פצצצה
והכי נדיר....אין כמעט בארץ רק כמה יבוא אישי CBR400
נדיייייייייייייר
אבל אישית אני מעדיף שטח כמו DRZ400S מאשר אלה
ועוד כמה שנים אז נתקדם לספורט כבדים זה הכיי שיא |
|
|