return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
Donderdag 17 Mei 2007:

A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY



Tijd: 15:00u - 22:00u
Lokatie: Pettelaarse Schans
Plaats: Den Bosch

Line-up:

Armin van Buuren
Markus Schulz
Marco V
Marcel Woods
Menno de Jong
Sean Tyas
Aly & Fila

Entree: GRATIS

http://www.armadaevents.com
Asperge
Ohwwwwww, waarom niet gewoon in de asta, Den Bosch is ing ver weg:whip:


(aan het strand van Bloemendaal had ik ook prima gevonden:p :) )
franzelare
waar de neuk ligt dat dan, als ik er zelfs nog nooit van gehoord heb!
basvh
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&...020084&t=h&om=1

Best leuke/coole locatie, 15 min rijden van me ouderlijk huis. Maarja ben niet zn trance-ert meer en ook niet zn armin fan.
RaPiD____EyE_k
menno de jong is also playing
BaRTeZ
Moet wel in t zuiden des lands sinds die zender (XFM?) alleen daar te ontvangen is ;)
dj_spare
hmm.. dan maar naar Den Bosch
eieregooie
quote:
Originally posted by Asperge
Ohwwwwww, waarom niet gewoon in de asta, Den Bosch is ing ver weg:whip:

Omdat de Asta niet meer de Asta is...
Donna
Beter pakken ze dan de Lexion s,das 10 mins rijden vanaf hier.

Dit is me ECHT te ver,blah
TimeportE
Klinkt interessant, en voor mij nog relatief dichtbij! Zou mijn eerste trancefeest in een LAAANNNGGGEEEEEE tijd zijn...

M_Peror
Nou stelletje zeurpieten, mag ik voor de verandering ook es een keer minder dan een uur rijden naar een leuk feestje? :)
Pettelaarse schans, lol, daar kan ik op de fiets heen als ik zou willen. Klinkt goed dit!
Judgelex
Armin Van Buuren
Marco V
Markus Schulz
Marcel Woods
Menno De Jong
Sean Tyas
Aly & Fila

:gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement