|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
aii
vergeten te wisselen :| |
|
|
| MikeVee |
| :( Amper punten voor mij, gezien de uitslag :( |
|
|
| Siesta |
kutzooi, kut heidfeld, kut rosberg!
:@:@:@ |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Siesta
kutzooi, kut heidfeld, kut rosberg!
:@:@:@ |
Ja %@$$)%&^)#@$%&^_# :whip: :whip: :whip:
kost ontzettend veel punten.
en dan ook nog Sato eraf en alleen Davidson over de finish, dus voor mn chassis en motor ook weinig punten.
Lekker weekend weer :mad:
Maar toch weer genoten van Hamilton :D
Eventjes op het rechte stuk Alonso het idee geven dat ie er voorbij kan gaan en dan hoppa we sluiten even de deur bij de eerste bocht :D
Heeerlijk.
Alonso werd even te kijk gezet door een rookie :D
Way to go Hamilton:toocool: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by jp
89 punten! :wtf: |
ik 88 :wtf: |
|
|
| magrec |
| 222 net als 5 anderen. |
|
|
| TOR |
Voor de volledigheid:
Robin__ powerrrrr 252 (profiel)
eieregooie Feraarei 222 (profiel)
Oetker Oetker F1 222 (profiel)
magrec nemrah 222 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 222 (profiel)
Jappio Forza! 222 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 205 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 173 (profiel)
Kolkie KW Racing 112 (profiel)
siesta MI16 101 (profiel)
M_Peror M_Peror 88 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 88 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 86 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 79 (profiel)
--
eieregooie 1829
MikeVee 1589
Jappio 1585
T.O.R. 1550
Oetker 1542
Robin__ 1398
magrec 1320
SnuggLe 1281
M_Peror 1242
Menno-B 1231
OuweDwaas 1125
siesta 1108
pvdplanet 964
Kolkie 648
--
Ik kom €280.000 tekort om Heidfeld te kopen :( |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
| quote: | Originally posted by Siesta
kutzooi, kut heidfeld, kut rosberg!
:@:@:@ |
Ja %@$$)%&^)#@$%&^_# :whip: :whip: :whip:
kost ontzettend veel punten.
en dan ook nog Sato eraf en alleen Davidson over de finish, dus voor mn chassis en motor ook weinig punten.
Lekker weekend weer :mad:
|
Zo te lezen hebben wij hetzelfde team :)
Om afgelopen weekend maar even samen te vatten: AUW! :( |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Zo te lezen hebben wij hetzelfde team :)
Om afgelopen weekend maar even samen te vatten: AUW! :( |
Ja volgens mij ook :D
En ja dat is denk ik een hele goede samenvatting :( |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Zo te lezen hebben wij hetzelfde team :)
Om afgelopen weekend maar even samen te vatten: AUW! :( |
Ja volgens mij ook :D
En ja dat is denk ik een hele goede samenvatting :( |
|
|
|
|