|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| 95 puntjes alweer binnen gehengeld :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
nog 20 ronden te gaan en wat een lekkere race is dit zeg.
er is van alles gebeurd, geweldig.
en een paar spannende pitstop momenten, met 1 die in mijn nadeel is.
heb Heidfeld in het team en wat doen die prutsers: laten ze hem al gaan terwijl van zn rechtervoorwiel de moersleutel niet goed vast zat.
moet ie nog een keer terug, lag hij op zo'n moooie positie.
Hamilton zet Alonso fftjes op zn plaats in zijn land.
Geweldig :D
Topcoureur is het |
|
|
| MikeVee |
| :) 315 puntzn volgens de onofficiele berekening :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ik maar 175 :(
puur vanwege het uitvallen van Heidfeld GVD:whip:
maar eens weer wat veranderingen aanbrengen, ik denk dat ik dit keer maar eens een motorwissel ga uitvoeren. |
|
|
| MennoB |
iets van 285 punten.
Wel mooi om te zien dan Alonso echt aan de bak moet met een teamgenoot als Hamilton! Die gast doet het echt goed! Zal ook grotendeelds aan de auto liggen, maar als je vaak (zoniet te vaak) sneller bent dan Alonso heb je het toch goed voor elkaar.. |
|
|
| jp |
eieregooie 990
T.O.R. 775
Oetker 746
MikeVee 743
Jappio 739
M_Peror 716
SnuggLe 691
Menno-B 686
siesta 581
Robin__ 576
OuweDwaas 537
magrec 536
pvdplanet 437
-------------
Kolkie 282
:toothless
edit:
Naam Team Punten Extra
eieregooie Feraarei 354 (profiel)
Oetker Oetker F1 301 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 301 (profiel)
Jappio Forza! 301 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 297 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 264 (profiel)
Robin__ powerrrrr 229 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 199 (profiel)
siesta MI16 180 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 168 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 159 (profiel)
Kolkie KW Racing 153 (profiel)
magrec nemrah 153 (profiel)
M_Peror M_Peror 137 (profiel) |
|
|
| Dr Oetker |
ging lekker vergeleken met voorgaande keren :)
Land Punten Plaats
Australië 163 699
Maleisië 141 1135
Bahrein 141 1523
Spanje 301 265 |
|
|
| TOR |
| Ruben, stop daar 's mee :p |
|
|
| MikeVee |
Wat plaatsen gestegen :)
Nu wat veranderen aangezien andere blijkbaar hetzelfde team hadden en je zo geen verschil kan maken natuurlijk :p |
|
|
|
|