return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
FOK F1 Manager 2007 (pg. 14)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by MikeVee
Niet voor mij, als ze echt op de oval zouden rijden was het een andere zaak, maar op dat onnozel circuit :s
Niet dat het nu beter zal zijn, want in de plaats zal ongetwijfeld een aziatisch land komen met een slecht circuit.


volgens mij zat Mol de vorige keer te vertellen dat Las Vegas een optie aan het worden was, een straten circuit.
We wachten wel af.

Maar wat je zegt: zal een Aziatisch land komen en kwam Rusland er niet bij volgend seizoen?
M_Peror
quote:
Originally posted by eieregooie
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 301 (profiel)
eieregooie Feraarei 280 (profiel)
Jappio Forza! 246 (profiel)
magrec nemrah 237 (profiel)
M_Peror M_Peror 224 (profiel)
Oetker Oetker F1 222 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 215 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 213 (profiel)
Robin__ powerrrrr 199 (profiel)
siesta MI16 158 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 147 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 143 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 129 (profiel)
Kolkie KW Racing 67 (profiel)


eieregooie 2353
Jappio 2033
T.O.R. 2012
MikeVee 2010
Oetker 1972
Robin__ 1796
magrec 1765
SnuggLe 1712
M_Peror 1646
Menno-B 1564
siesta 1482
OuweDwaas 1471
pvdplanet 1260
Kolkie 801

Eindelijk weer een beetje fatsoenlijk gescoord, maar het gaat nog wel ff duren eer ik de opgelopen achterstand in de stand kan goedmaken vrees ik.
MennoB
Al dat circuit nieuws komt natuurlijk in het niets met wat vorig jaar is besloten. Geen Suzuka meer, maar dat stomme circuit van Fuji! :(

Maar idd, Indianapolis mag dan wel geen geweldig circuit zijn, toch wel jammer dat er geen race meer is in Amerika o.i.d. (uitgezonderd Brazilië en Canada dan) Lekker BBQ-en tijdens het F1 kijken :D
magrec
kut ik dacht dat ik kubica voor rosberg had gekocht alleen is dat niet goed verwerkt, zit ik met rosbert, sato in met team :whip: + 18 miljoen die ik dus niet besteed heb :whip:
eieregooie
Ik ben ook weer eens vergeten te wisselen, gelukkig pakte dat goed uit want ik had nog Heidfeld ipv Hamilton :D

Ik heb nu ook een kleine 18 miljoen te besteden... Daar ga ik eens goed over nadenken :)
MennoB
Hahaha lol.. Olav Mol die zich even liet gaan over Liuzzi, met zijn Italiaanse hoofd hahaha
M_Peror
Geweldig wat een race! Ik zal wel niet al te best gescoord hebben maar het was een genot om naar te kijken. :D
En idd die Liuzzi...
MikeVee
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 270 (profiel)
Oetker Oetker F1 246 (profiel)
eieregooie Feraarei 244 (profiel)
Robin__ powerrrrr 244 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 241 (profiel)
M_Peror M_Peror 218 (profiel)
Jappio Forza! 211 (profiel)
siesta MI16 198 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 198 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 184 (profiel)
magrec nemrah 171 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 169 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 140 (profiel)
Kolkie KW Racing 123 (profiel)



tussenstand:

eieregooie 2597
T.O.R. 2282
MikeVee 2251
Jappio 2244
Oetker 2218
Robin__ 2040
magrec 1936
M_Peror 1864
SnuggLe 1852
Menno-B 1748
siesta 1680
OuweDwaas 1669
pvdplanet 1429
Kolkie 924
Ouwe Dwaas
wie gaan er trouwens naar de Champ Car races in Assen op 2 september?

ik heb gisteren 2 kaarten voor de Stellentribune besteld (53,25 per stuk, incl fee) en 2 paddock kaarten (28,25 per stuk, incl fee)
eieregooie
Morgen op vakantie. Heb me manager centen uitgegeven en sta nu op een alles of niets strategie :toothless

robin
quote:
Originally posted by MennoB
Hahaha lol.. Olav Mol die zich even liet gaan over Liuzzi, met zijn Italiaanse hoofd hahaha


wat dan :P

race gemist.. maarja t was ook te lekker weer
TOR
eieregooie Feraarei 370 (profiel)
Jappio Forza! 353 (profiel)
magrec nemrah 338 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 338 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 334 (profiel)
M_Peror M_Peror 320 (profiel)
siesta MI16 306 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 306 (profiel)
Oetker Oetker F1 305 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 300 (profiel)
Robin__ powerrrrr 270 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 249 (profiel)
Kolkie KW Racing 99 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 73 (profiel)

-----

eieregooie 2967
T.O.R. 2620
Jappio 2597
MikeVee 2551
Oetker 2523
Robin__ 2310
magrec 2274
SnuggLe 2186
M_Peror 2184
siesta 1986
OuweDwaas 1975
Menno-B 1821
pvdplanet 1678
Kolkie 1023
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement