|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Niet voor mij, als ze echt op de oval zouden rijden was het een andere zaak, maar op dat onnozel circuit :s
Niet dat het nu beter zal zijn, want in de plaats zal ongetwijfeld een aziatisch land komen met een slecht circuit. |
volgens mij zat Mol de vorige keer te vertellen dat Las Vegas een optie aan het worden was, een straten circuit.
We wachten wel af.
Maar wat je zegt: zal een Aziatisch land komen en kwam Rusland er niet bij volgend seizoen? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 301 (profiel)
eieregooie Feraarei 280 (profiel)
Jappio Forza! 246 (profiel)
magrec nemrah 237 (profiel)
M_Peror M_Peror 224 (profiel)
Oetker Oetker F1 222 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 215 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 213 (profiel)
Robin__ powerrrrr 199 (profiel)
siesta MI16 158 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 147 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 143 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 129 (profiel)
Kolkie KW Racing 67 (profiel)
eieregooie 2353
Jappio 2033
T.O.R. 2012
MikeVee 2010
Oetker 1972
Robin__ 1796
magrec 1765
SnuggLe 1712
M_Peror 1646
Menno-B 1564
siesta 1482
OuweDwaas 1471
pvdplanet 1260
Kolkie 801 |
Eindelijk weer een beetje fatsoenlijk gescoord, maar het gaat nog wel ff duren eer ik de opgelopen achterstand in de stand kan goedmaken vrees ik. |
|
|
| MennoB |
Al dat circuit nieuws komt natuurlijk in het niets met wat vorig jaar is besloten. Geen Suzuka meer, maar dat stomme circuit van Fuji! :(
Maar idd, Indianapolis mag dan wel geen geweldig circuit zijn, toch wel jammer dat er geen race meer is in Amerika o.i.d. (uitgezonderd Brazilië en Canada dan) Lekker BBQ-en tijdens het F1 kijken :D |
|
|
| magrec |
| kut ik dacht dat ik kubica voor rosberg had gekocht alleen is dat niet goed verwerkt, zit ik met rosbert, sato in met team :whip: + 18 miljoen die ik dus niet besteed heb :whip: |
|
|
| eieregooie |
Ik ben ook weer eens vergeten te wisselen, gelukkig pakte dat goed uit want ik had nog Heidfeld ipv Hamilton :D
Ik heb nu ook een kleine 18 miljoen te besteden... Daar ga ik eens goed over nadenken :) |
|
|
| MennoB |
| Hahaha lol.. Olav Mol die zich even liet gaan over Liuzzi, met zijn Italiaanse hoofd hahaha |
|
|
| M_Peror |
Geweldig wat een race! Ik zal wel niet al te best gescoord hebben maar het was een genot om naar te kijken. :D
En idd die Liuzzi... |
|
|
| MikeVee |
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 270 (profiel)
Oetker Oetker F1 246 (profiel)
eieregooie Feraarei 244 (profiel)
Robin__ powerrrrr 244 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 241 (profiel)
M_Peror M_Peror 218 (profiel)
Jappio Forza! 211 (profiel)
siesta MI16 198 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 198 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 184 (profiel)
magrec nemrah 171 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 169 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 140 (profiel)
Kolkie KW Racing 123 (profiel)
tussenstand:
eieregooie 2597
T.O.R. 2282
MikeVee 2251
Jappio 2244
Oetker 2218
Robin__ 2040
magrec 1936
M_Peror 1864
SnuggLe 1852
Menno-B 1748
siesta 1680
OuweDwaas 1669
pvdplanet 1429
Kolkie 924 |
|
|
| Ouwe Dwaas |
wie gaan er trouwens naar de Champ Car races in Assen op 2 september?
ik heb gisteren 2 kaarten voor de Stellentribune besteld (53,25 per stuk, incl fee) en 2 paddock kaarten (28,25 per stuk, incl fee) |
|
|
| eieregooie |
| Morgen op vakantie. Heb me manager centen uitgegeven en sta nu op een alles of niets strategie :toothless |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hahaha lol.. Olav Mol die zich even liet gaan over Liuzzi, met zijn Italiaanse hoofd hahaha |
wat dan :P
race gemist.. maarja t was ook te lekker weer |
|
|
| TOR |
eieregooie Feraarei 370 (profiel)
Jappio Forza! 353 (profiel)
magrec nemrah 338 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 338 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 334 (profiel)
M_Peror M_Peror 320 (profiel)
siesta MI16 306 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 306 (profiel)
Oetker Oetker F1 305 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 300 (profiel)
Robin__ powerrrrr 270 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 249 (profiel)
Kolkie KW Racing 99 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 73 (profiel)
-----
eieregooie 2967
T.O.R. 2620
Jappio 2597
MikeVee 2551
Oetker 2523
Robin__ 2310
magrec 2274
SnuggLe 2186
M_Peror 2184
siesta 1986
OuweDwaas 1975
Menno-B 1821
pvdplanet 1678
Kolkie 1023 |
|
|
|
|