|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
174 punten.
Ik heb Red Bull ook meteen mijn team uit gegooit..! Tevens ook zo'n ontzettend zotte actie van die Coulthard zeg! |
|
|
| robin |
Zaterdag nacht was ik om half 4 thuis zo'n beetje.. (niet gepland) dus kon ik alsnog f1 kijken... :)
.. alleen tyfde ik 10 min voor de start in slaap.
Nouja was nog wel optijd wakker voor de herhaling, maar coulthard's actie heb ik gemist.. wat is er nou precies gebeurt? |
|
|
| Dr Oetker |
Was zo gevonde op Youtube ;) http://www.youtube.com/watch?v=yd_6GoLFoZM
| quote: | Stats
Melding.
Er zijn nog geen punten vergeven of nog geen ronden gespeeld
Even wachten nog dus. |
Hoe lang duurde het vorige jaar ongeveer totdat de stats klaar waren?
Ik heb namelijk geen zin om te rekeken :toothless |
|
|
| Siesta |
| Volgens mij na 6 uur, dan wordt de officiele uitslag bekend gemaakt |
|
|
| robin |
onofficieel maandag avond
officieel uiterlijk dinsdag avond |
|
|
| MennoB |
| Maandag avond 8 uur toch? Teminste, zo was dat vorig jaar |
|
|
| eieregooie |
| Zie reacties in de subleague voor een link naar een puntencalculator |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by robin
onofficieel maandag avond
officieel uiterlijk dinsdag avond |
Nou da zal dan wel dinsdagavond worden ofzo :rolleyes:
Gelukkig ben ik nu wel op de hoogte van me punten aantal, 163. Beetje laag maar er is een Super Aguri uitgevallen en Coldhart moest zo nodig Wurz eraf rijden die ook in me team zit. En dan heb ik ook nog eens Williams als motor(Wurz):mad: |
|
|
| Timothy |
| quote: | Originally posted by robin
Zaterdag nacht was ik om half 4 thuis zo'n beetje.. (niet gepland) dus kon ik alsnog f1 kijken... :)
.. alleen tyfde ik 10 min voor de start in slaap.
Nouja was nog wel optijd wakker voor de herhaling, maar coulthard's actie heb ik gemist.. wat is er nou precies gebeurt? |
haha, ik ook. Was om 3 uur in de ochted thuis gekomen dus dacht dat ik dan f1 maar ga kijken. Heb alleen het begin gezien want viel voor de tv gewoon in slaap :D |
|
|
| MikeVee |
Resultaten en stand na de eerste grote prijs:
M_Peror 238
eieregooie 221
SnuggLe 191
MikeVee 167
Menno-B 166
Oetker 163
siesta 130
magrec 126
Jappio 118
T.O.R. 92
Robin__ 88
pvdplanet 67
OuweDwaas 38 |
|
|
| Siesta |
| Doe voor't eerst mee, en toch mooi in de middenmoot :D |
|
|
|
|