return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
FOK F1 Manager 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MennoB
174 punten.

Ik heb Red Bull ook meteen mijn team uit gegooit..! Tevens ook zo'n ontzettend zotte actie van die Coulthard zeg!
robin
Zaterdag nacht was ik om half 4 thuis zo'n beetje.. (niet gepland) dus kon ik alsnog f1 kijken... :)

.. alleen tyfde ik 10 min voor de start in slaap.

Nouja was nog wel optijd wakker voor de herhaling, maar coulthard's actie heb ik gemist.. wat is er nou precies gebeurt?
Dr Oetker
Was zo gevonde op Youtube ;) http://www.youtube.com/watch?v=yd_6GoLFoZM

quote:
Stats
Melding.

Er zijn nog geen punten vergeven of nog geen ronden gespeeld
Even wachten nog dus.


Hoe lang duurde het vorige jaar ongeveer totdat de stats klaar waren?
Ik heb namelijk geen zin om te rekeken :toothless
Siesta
Volgens mij na 6 uur, dan wordt de officiele uitslag bekend gemaakt
robin
onofficieel maandag avond

officieel uiterlijk dinsdag avond
MennoB
Maandag avond 8 uur toch? Teminste, zo was dat vorig jaar
eieregooie
Zie reacties in de subleague voor een link naar een puntencalculator
Dr Oetker
quote:
Originally posted by robin
onofficieel maandag avond

officieel uiterlijk dinsdag avond

Nou da zal dan wel dinsdagavond worden ofzo :rolleyes:

Gelukkig ben ik nu wel op de hoogte van me punten aantal, 163. Beetje laag maar er is een Super Aguri uitgevallen en Coldhart moest zo nodig Wurz eraf rijden die ook in me team zit. En dan heb ik ook nog eens Williams als motor(Wurz):mad:
eieregooie
quote:
Originally posted by Dr Oetker
Nou da zal dan wel dinsdagavond worden ofzo :rolleyes:

http://sport.fok.nl/f1/nieuws/35454

:p
Timothy
quote:
Originally posted by robin
Zaterdag nacht was ik om half 4 thuis zo'n beetje.. (niet gepland) dus kon ik alsnog f1 kijken... :)

.. alleen tyfde ik 10 min voor de start in slaap.

Nouja was nog wel optijd wakker voor de herhaling, maar coulthard's actie heb ik gemist.. wat is er nou precies gebeurt?


haha, ik ook. Was om 3 uur in de ochted thuis gekomen dus dacht dat ik dan f1 maar ga kijken. Heb alleen het begin gezien want viel voor de tv gewoon in slaap :D

MikeVee
Resultaten en stand na de eerste grote prijs:

M_Peror 238
eieregooie 221
SnuggLe 191
MikeVee 167
Menno-B 166
Oetker 163
siesta 130
magrec 126
Jappio 118
T.O.R. 92
Robin__ 88
pvdplanet 67
OuweDwaas 38
Siesta
Doe voor't eerst mee, en toch mooi in de middenmoot :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement