|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Nog even de uitslag van 2 weken geleden
Naam Team Punten Extra
eieregooie Feraarei 329 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 309 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 246 (profiel)
magrec nemrah 236 (profiel)
M_Peror M_Peror 227 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 214 (profiel)
Jappio Forza! 199 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 190 (profiel)
Oetker Oetker F1 190 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 182 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 149 (profiel)
Kolkie KW Racing 142 (profiel)
siesta MI16 134 (profiel)
Robin__ powerrrrr 97 (profiel)
User Punten
eieregooie 4917
MikeVee 4209
T.O.R. 4176
Jappio 4095
Oetker 3867
magrec 3820
M_Peror 3712
SnuggLe 3684
Robin__ 3549
OuweDwaas 3168
siesta 3052
Menno-B 2624
pvdplanet 2468
Kolkie 1648
Ik sta op dit moment 7e en ben doodnerveus voor dit weekend :nervous: Ik heb net voor t laatst gewisseld en heb van gekkigheid me kansen maar zoveel mogelijk gespreid.
Dit is het team waarmee ik dit seizoen eindig:
Rosberg, Kubica, McLaren, Ferrari
Nu maar hopen dat alles goed gaat :nervous: |
|
|
| MennoB |
| Nja in de trainingen gaat Williams best goed, tot nu toe! Dus met die rosberg zit je wel goed. En beide Ferari's hebben een nieuwe motor, dus die zal ook niet stuk gaan! :p |
|
|
| eieregooie |
Dat is ook de reden dat ik de motor naar ferrari gewisseld heb en niet het chassis :p
En ik kwam helaas net 0,16 miljoen tekort om Hami en die Williams jap te kopen :(
Ach, uiteindelijk blijft het een soort loterij he :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En ik kwam helaas net 0,16 miljoen tekort om Hami en die Williams jap te kopen :( |
Troost je, ik moet het met Liuzzi stellen ipv Kubica :p |
|
|
| MikeVee |
, dat was dit weekend al. :(
Ik was nog van plan om hetzelfde team als TOR te maken om mijn 2de plaats in de subleauge veilig te stellen, maar nu is het te laat :o
Ach zolang het dan maar een andere BeTA is :D die dan die plaats overneemt, of wie weet heb ik wat geluk en scoren jappio en TOR niet teveel punten . |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Troost je, ik moet het met Liuzzi stellen ipv Kubica :p |
Zal je zien dat Liuzzi Kubica van de baan rijdt en 3e wordt ofzo :p |
|
|
| MennoB |
Wat een race! :eyespop:
Wat een seizoen! :eyespop:
Geweldig.. Van al de 3 kanshebbers gunde ik het Raikonen het meest! Gelukkig heeft ie het dan ook weergemaakt:eyes:
En Ei, hoeveelste ben je uiteindelijk geworden? |
|
|
| eieregooie |
daarvoor moeten we nog even tot maandag wachten, maar ik heb 525 punten gescoord deze ronde :D
en wat een genadeloos spannende ontknoping :eek: |
|
|
| Dr Oetker |
| En ik was al blij met me 360 :rolleyes: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
daarvoor moeten we nog even tot maandag wachten, maar ik heb 525 punten gescoord deze ronde :D
en wat een genadeloos spannende ontknoping :eek: |
Wat een grandioze finale was dat! Was vooraf voor Hamilton, maar Raikkonen gun ik het ook gewoon enorm. Lewis krijgt nog wel een kans.
En Ei, ben reuze benieuwd! Zo te zien heb je een zo goed als maximum score gehaald dit weekend... Zit er wat leuks in het prijzenpakket waar je je oog op hebt laten vallen? |
|
|
| Dr Oetker |
Interlagos, Brazilië
Naam Team Punten Extra
eieregooie Feraarei 525 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 451 (profiel)
Jappio Forza! 410 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 409 (profiel)
magrec nemrah 407 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 394 (profiel)
Oetker Oetker F1 360 (profiel)
M_Peror M_Peror 355 (profiel)
Robin__ powerrrrr 296 (profiel)
siesta MI16 295 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 294 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 230 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 207 (profiel)
Kolkie KW Racing 121 (profiel)
Deelnemers
User Punten
eieregooie 5442
T.O.R. 4627
MikeVee 4618
Jappio 4505
magrec 4227
Oetker 4227
SnuggLe 4078
M_Peror 4067
Robin__ 3845
OuweDwaas 3462
siesta 3347
Menno-B 2854
pvdplanet 2675
Kolkie 1769
Mijn einduitslag
Puntentotaal: 4227
Plaats overall: 638
Hee ei, gefeliciteerd met je paraplu :p |
|
|
| TOR |
Wat een wereld van verschil tussen plaats 1 en 2. :p
Toch blij dat ik alsnog de tweede plaats heb behaald.
Fantastisch resultaat ook in het echte kampioenschap, met een terechte kampioen in de vorm van Kimi Raikkonen  |
|
|
|
|