|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Ziet er weer niet goed uit voor Alonso, maar wel voor de Massa & Hamilton.
Mijn wissels brengen niet veel op deze kwalificatie; hopelijk is dat morgen beter :whip: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ja geweldige prestatie van hem :toocool:
En samen aan de leiding in het klassement met Bourdais.
Als dit zo doorgaat dan gaan we 2 september in Assen een geweldige race zien. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by jp
167 punten :happy2: |
dat is niet zoveel volgens mij hoor. ik heb er maar 208. |
|
|
| MikeVee |
Frankrijk:
eieregooie Feraarei 244 (profiel)
siesta MI16 216 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 216 (profiel)
Oetker Oetker F1 208 (profiel)
magrec nemrah 208 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 208 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 203 (profiel)
Jappio Forza! 202 (profiel)
Robin__ powerrrrr 199 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 186 (profiel)
M_Peror M_Peror 180 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 167 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 161 (profiel)
Kolkie KW Racing 86 (profiel)
Stand:
eieregooie 2073
MikeVee 1797
Jappio 1787
Oetker 1750
T.O.R. 1711
Robin__ 1597
magrec 1528
SnuggLe 1497
M_Peror 1422
Menno-B 1417
OuweDwaas 1328
siesta 1324
pvdplanet 1131
Kolkie 734 |
|
|
| Siesta |
| 216 puntjes :crazy: |
|
|
| Dr Oetker |
Weer netjes 208 punten.
Net een dure rekenfout gemaakt van 1.2 miljoen dus dan moet ik het de volgende race maar met trulli doen :nervous: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
zo zeg Hamilton ff op het laatste moment de pole voor Raikkonen weggekaapt
FF de top 10:
1. Hamilton
2. Raikkonen
3. Alonso
4. Massa
5. Kubica
6. R Schumacher
7. Kovolainen
8. Fisichella
9. Heildfeld
10.Trulli
En raad eens wie er op de laatste plaats is geeindigd?
Hint: Het is een NL-er :D
Dat gaat niet lang meer duren voor Albers.
nu morgen de race, hopelijk neemt ie dit keer geen benzineslang meer :tongue2 |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
zo zeg Hamilton ff op het laatste moment de pole voor Raikkonen weggekaapt
FF de top 10:
1. Hamilton
2. Raikkonen
3. Alonso
4. Massa
5. Kubica
6. R Schumacher
7. Kovolainen
8. Fisichella
9. Heildfeld
10.Trulli
En raad eens wie er op de laatste plaats is geeindigd?
Hint: Het is een NL-er :D
Dat gaat niet lang meer duren voor Albers.
nu morgen de race, hopelijk neemt ie dit keer geen benzineslang meer :tongue2 |
Hij neemt heel de pitcrew mee! :haha: |
|
|
| MikeVee |
klote, mijn wissel (rijder en chassis) hebben slecht gepresteerd.
Dit kost me de 2de plaats in de subleague :( |
|
|
|
|