|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Ruben, stop daar 's mee :p |
Woei! Ik ben 1 van de 42 week winnaars en sta nu 22e overall :D :D :D |
|
|
| M_Peror |
Gefeli ei!
Voor mij was het een minder weekje, heb ook Heidfeld dus dat heeft punten gekost deze keer....
Volgende keer beter, nog ff sparen voor een leuke wissel. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Woei! Ik ben 1 van de 42 week winnaars en sta nu 22e overall :D :D :D |
gefeliciteerd :)
mooi resultaat ;)
ik ben nu echt geen competitie meer op dit moment.
maar daar heb ik sinds vandaag verandering in gebracht en hoop dat het zn vruchten gaat afwerpen bij de volgende race in Monaco :D |
|
|
| magrec |
| Zo ff wat centjes gespaard door deze ronde geen aanpassingen te doen. Nu kan ik een mooi team samenstellen. |
|
|
| robin |
Naam Team Punten Extra
eieregooie Feraarei 354 (profiel)
Oetker Oetker F1 301 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 301 (profiel)
Jappio Forza! 301 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 297 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 264 (profiel)
Robin__ powerrrrr 229 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 199 (profiel)
siesta MI16 180 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 168 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 159 (profiel)
Kolkie KW Racing 153 (profiel)
magrec nemrah 153 (profiel)
M_Peror M_Peror 137 (profiel)
heeel langzaam gaat het de betere kant op met mijn teampje.. al gaat t vast wel weer hopeloos fout over een race of 3 :D |
|
|
| MikeVee |
| 260 punten normaal :) |
|
|
| MikeVee |
Punten Monaco
eieregooie Feraarei 260 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 260 (profiel)
Jappio Forza! 260 (profiel)
Robin__ powerrrrr 228 (profiel)
Oetker Oetker F1 210 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 194 (profiel)
magrec nemrah 187 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 186 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 178 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 170 (profiel)
siesta MI16 157 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 157 (profiel)
M_Peror M_Peror 138 (profiel)
Kolkie KW Racing 69 (profiel)
Tussenstand
eieregooie 1257
MikeVee 1017
Jappio 1013
T.O.R. 975
Oetker 970
Menno-B 877
M_Peror 868
SnuggLe 855
Robin__ 811
siesta 745
magrec 723
OuweDwaas 722
pvdplanet 638
Kolkie 372
:tongue2
Knappe 12de plaats algemeen van
eieregooie :eyes: |
|
|
| eieregooie |
:D
nice
edit: Ik ben benieuwd waar ik gestaan had als ik niet vergeten was Sutil te wisselen bij de 2e race.
edit2: Juist, gedeeld 2e :mad: |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:D
nice
edit: Ik ben benieuwd waar ik gestaan had als ik niet vergeten was Sutil te wisselen bij de 2e race.
edit2: Juist, gedeeld 2e :mad: |
Als-Dan heb je natuurlijk niets aan :p
Ik heb me 2e rijder maar eens gewisseld van davidson in Rosberg, da leek me wel een slimme move :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Als-Dan heb je natuurlijk niets aan :p |
Eigen schuld dikke bult idd :p |
|
|
|
|