return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
FOK F1 Manager 2007 (pg. 8)
View this Thread in Original format
magrec
ah nieuwe investering was een goede keuze.
Siesta
godver, die trulli rijdt nog geen deuk in een pakje boter. ik denk die gaat het wel weer even doen in Monaco, helaasss
MennoB
En toch denk ik dat Ferrari de betere auto heeft van het veld. McLaren heeft dan wel een strakke 1-2 gescoord in Monaco, maar de vorige races was het Ferrari (uitgezonderd Maleisië) die de toon zette. En aangezien Monaco het enige circuit is waar alleen mechanische grip en de qualiteit van de rijder het resultaat bepaald (en natuurlijk de betrouwbaarheid) denk ik toch dat Ferrari de komende races kei hard gaat toeslaan! Ik blijf dan ook bij mij keuze voor Ferrari en niet McLaren..
M_Peror
quote:
Originally posted by Siesta
godver, die trulli rijdt nog geen deuk in een pakje boter. ik denk die gaat het wel weer even doen in Monaco, helaasss

Same here, die gaat er uit voor de volgende race. PFff

Was goed begonnen maar ik ga elke race slechter scoren, daar moet snel verbetering in komen....! :)
eieregooie
pffffff... wat is wijsheid...

Wurz of Sato :conf:
magrec
ik waag nog 1x de gok met sato inzake beetje geld sparen voor volgende ronde l ;)
eieregooie
ja, dat is het he... Wegen de mogelijke extra verdiensten op tegen de extra transferkosten... Lastig lastig... Ik geef Sato ook nog maar een kans, van Wurz ben ik tot op heden nog niet echt onder de indruk.
Ouwe Dwaas
mooie prestatie van Hamilton: zijn eerste pole
wordt een mooie race morgen.
Alonso op 2, Heidfeld op 3, Raikkonen op 4 en Massa op 5.
eieregooie
Het lijkt er vooralsnog op dat ik de juiste keus heb gemaakt :D
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by eieregooie
Het lijkt er vooralsnog op dat ik de juiste keus heb gemaakt :D

ik hoop dat Hamilton morgen de race ook wint, dan heb ik weer genoeg geld om flinke aanpassingen te doen.

en dan hoop ik ook dat ik dat volgende week kan zeggen :D

eieregooie
De juiste keus was voor mij "never change a winning team" :D Bedankt nog trouwens voor het advies Maarten :toothless

edit: dit alles onder voorbehoud natuurlijk, de race moet nog gereden worden :nervous:
eieregooie
Vette race :D

Goeie race van Sato ook, jammer voor mij dat de tactiek van Williams voor Wurz goed heeft uitgepakt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement