|
FOK F1 Manager 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Fok!
Ik ben vergeten Sutil te wisselen na de training gister :( |
|
|
| Dr Oetker |
nu niet meer ;)
Ik heb deze race 141 puntjes bij elkaar gesprokkeld :nervous:
Denk dat ik maar is een Mclaren moet regelen :toothless |
|
|
| eieregooie |
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 222 (profiel)
eieregooie Feraarei 220 (profiel)
M_Peror M_Peror 167 (profiel)
Jappio Forza! 155 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 146 (profiel)
siesta MI16 141 (profiel)
Oetker Oetker F1 141 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 130 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 110 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 106 (profiel)
magrec nemrah 100 (profiel)
Kolkie KW Racing 96 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 92 (profiel)
Robin__ powerrrrr 91 (profiel)
eieregooie 441
M_Peror 405
T.O.R. 314
Oetker 304
SnuggLe 297
MikeVee 277
Jappio 273
siesta 271
Menno-B 258
magrec 226
pvdplanet 213
Robin__ 179
OuweDwaas 168
Kolkie 96 |
|
|
| TOR |
| Mijn drastische teamwijziging heeft zn vruchten afgeworpen :D |
|
|
| M_Peror |
| Wederom niet slecht... inmiddels aardig aan het sparen voor wat leuks :) |
|
|
| Dr Oetker |
Ik ben een nette subtopper :)
Alleen heb ik wel mijn team helemaal overhoop gehaald. Beter gaat kubica dit weekend snelle tijden neerzetten :nervous: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
201 punten :D
beter dan de eerste 2 races
nu nog alleen het chassis en motor veranderen en dan zit ik eventjes goed en dan 1 rijder nog wisselen.
mijn veranderingen vd week qua rijders heeft iig heel goed gedaan.
Heidfeld 4e :D das toch wel lekker beginnen voor O.D. hehehe |
|
|
| TOR |
Beide Super Aguri's uit de wedstrijd :nervous:
Gelukkig is Hamilton opnieuw tweede geëindigd, zodat het geen complete catastrofe wordt voor mn team.
Hopelijk heb ik voldoende budget om wat aanpassingen door te voeren. |
|
|
|
|