|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgend jaar een progressive tent en ik ben er zeker bij... (a) |
Ik zaag er genoeg voor :nervous:
ps: net naar frituur geweest hier in Heverlee en daar lag 'the id&t times' ook ;-) (met dank aan hbvl en gva) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by FredNova
ps: net naar frituur geweest hier in Heverlee en daar lag 'the id&t times' ook ;-) (met dank aan hbvl en gva) |
ah die lage bij mij opt erk ook, zéér fijne lectuur (had toch gene zak te doen ;) ) |
|
|
| TOR |
|
Ik vermeld het ook al jaren bij de bevragingen van ID&T. Geloof me, een tent met John Digweed, Hernán Cattáneo, Mo-shic, Shiloh etc. zit stampend vol. |
|
|
| The_G0dfather |
Spijtig om te horen dat Dave Clarke afgezegd heeft. Samen met tiësto een van de twee die 'k toch wel gemist heb op de vorige en nu dus ook deze editie van Tomorrowland.
Nuja, de intentie was er om 'm te halen dus da's al goed. |
|
|
| Devilex |
| Sven Väth zou ook wel cool zijn ;) |
|
|
| christina |
ze lagen zelfs in de "metro"-rekjes in het station van leuven:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik vermeld het ook al jaren bij de bevragingen van ID&T. Geloof me, een tent met John Digweed, Hernán Cattáneo, Mo-shic, Shiloh etc. zit stampend vol. |
!
Mits de juiste grote namen trek je inderdaad een volle tent met progressive. En met het crossoverpotentieel dat progressive momenteel heeft zal er ook serieus wat sfeer zijn ook. :) |
|
|
| Devilex |
| Mogen dan toch wat Belgen ook bij zoals CP & Pole Folder |
|
|
| Xilver |
| True. Pole Folder heb 'k toen in La Rocca gezien, en die wil'k toch dringend nog eens aan 't werk horen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Vanzelfsprekend :)
En met een headliner als Sasha, Digweed, Cattaneo of Nick Warren trek je gegarandeerd volk. Vul dat aan met mensen als 16 Bit Lolita's, Steve Gerrard, Matthew Dekay, Eelke Kleijn of wat Turks geweld (Tarkan en/of V-Sag zijn echt gigantisch goeie dj's! :crazy: ) en wat Belgische namen, en je zit volgens mij even goed als eender welke tent. :)
Maar ja, dreams dreams dreams... |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tarkan |
Tarkan as in Tarkan - Simarik ? |
|
|
|
|