|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Ik denk eerder een stomme fout van de webmaster, en te tam om te veranderen :p |
|
|
| Zehra |
| goeie marketingstunt. de hype creëeren dat hij gaat komen en meer ticketjes verkopen natuurlijk. slim gezien ID&T!! |
|
|
| Push2005 |
Id&t heeft ondertussen wel al geleerd dat ze tijs ruim overschat hebben... 3 concerten plannen in NL, en 1 raakt nog nie eens deftig uitverkocht. (lol)
Niet veel voeling met de scene precies.
Volgens zn agenda zit ie dan trouwens in USA dus tzal wel nie kloppen; gewoon luie webmaster die met slechte folders werkt :p |
|
|
| E-motion_error |
DJ Jazzy Jeff komt blijkbaar ook
Fresh Prince Of Bel Air |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Airwave (3h liveset) |
:eyespop: :crazy: :eyespop: :eek: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Remy D
:eyespop: :crazy: :eyespop: :eek: |
Tis bijgesteld naar 'maar' 2u ondertussen :p |
|
|
| Lolo |
euuuuuh, ik ben misschien verkeerd geweest... Ik weet nimeer of het 2 of 3 uren zijn.
Ik heb mijn show gisteravond aangepast, verwacht vanaf nu een hoop extra classiekers, ik moet nog veel toevoegen. Heb een hoop klanken gemaakt.
Na de zomer denk ik ook dak die videos van Ableton Live ga maken, het zijn wa tips&tricks, altijd leuk
Ah, en Triloops staat al een tijdje te koop op itunes en beatport. Een collectie drumloops dak heb gemaakt op 3 jaren tijd ;-)
Ah en nog iets, Lolo is ook onderweg!!
L. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Lolo
euuuuuh, ik ben misschien verkeerd geweest... Ik weet nimeer of het 2 of 3 uren zijn.
Ik heb mijn show gisteravond aangepast, verwacht vanaf nu een hoop extra classiekers, ik moet nog veel toevoegen. Heb een hoop klanken gemaakt.
Na de zomer denk ik ook dak die videos van Ableton Live ga maken, het zijn wa tips&tricks, altijd leuk
Ah, en Triloops staat al een tijdje te koop op itunes en beatport. Een collectie drumloops dak heb gemaakt op 3 jaren tijd ;-)
Ah en nog iets, Lolo is ook onderweg!!
L. |
Nice :D |
|
|
| electroman |
Kijk er echt naar uit, als het zon weer gaat worden als nu gaat da een bom zijn!!!
Heb dj yves-v gehoord in de vip van sensation white en die was echt wel super goe, ik denk dat die wel ga knallen... |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by electroman
Kijk er echt naar uit, als het zon weer gaat worden als nu gaat da een bom zijn!!!
Heb dj yves-v gehoord in de vip van sensation white en die was echt wel super goe, ik denk dat die wel ga knallen... |
zet maar al wa palmbomen in die wei voor de mainstage
heerlijke setting :cool: |
|
|
|
|