|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Config
Professionalisme: Perry O'Neil met 2 l'en op de Ledwall en op het programmablaadje met 1 l en een kleine 'o'.. |
Zo stond er bij het begin van Armin zijn set "Armin Van Buren" op de LED-wall. Enkele minuten later hebben ze er dan toch 2 u's van gemaakt :) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Config
Professionalisme: Perry O'Neil met 2 l'en op de Ledwall en op het programmablaadje met 1 l en een kleine 'o'.. |
in het programmaboekje stond trouwens ook "Guiseppe Ottaviani" ipv Giuseppe...:rolleyes:
en die "Armin van Buren" is net dezelfde fout als op 19 years Illusion, niet?
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zaterdag heb ik een psy remix gehoord van een Depeche Mode plaat in de B2B. Iemand enig idee over welke plaat/remix het zou kunnen gaan? Weet zelf niet meer bij wie ik em gehoord heb, maar ik vond em wel goed |
volgens mij was het Yahel die die gespeeld heeft |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Antony
trug gratis dancetunes credits bij aankoop van bonnekes. asge der 1ne als volgt bezig ziet moete u ni afvragen wie het is :D
|
toch niks van gezien deze keer...
spijtig... :confused:
btw, weet er feitelijk iemand of Rank 1 merchandising heeft? Kzou me wel eens een T-shirtje ofzo daarvan willen aanschaffen... Of zo een "I Rank 1" spandoek waarmee Blake Jarell aan het zwaaien was :D |
|
|
| astateofitaly |
| quote: | Originally posted by massiveK
I think I have seen you guys from italy with your flag.. Really good atmosphere in the Armada Stage for sure ;)
By the way does anyone know how many people attented the festival (on saturday and on sunday). I had the feeling that they were more people than last year |
flag was of my friends... i take just some minutes ;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by De Geert
toch niks van gezien deze keer...
spijtig... :confused:
|
ik heb 1 keer een bonneke gekregen.. op de 6 keer dat ik achter bons geweest ben ofzo. Het leek me alsof ze die tickets random weggaven |
|
|
| ILoveIbiza |
[[ LINK REMOVED ]]
a great video( I DO IT!;) of oceanic playied by manuel le saux!!:eyes: |
|
|
|
|