return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 51)
View this Thread in Original format
BZRK
Wie draaide er ook weer "The Thrillseekers - Waiting Here For You (Terry Ferminal Remix)" ?

(Das die schijtremix waarbij die stem totaal nie bij het gedreun past :p)
Antony
aan de filmpjes te zien eeft de Manuel men goesting wel gedraaid precies, jammer dakker zaterdag ni bij was :(
firaga
een goedendag allemaal
ik ben firaga van B2B productions...wat is er fout gegaan

wel...om te beginnen was de juiste line up dat ik had doorgestuurd niet geprint ...en daardoor al de eerst misverstanden

en waarom joof tijdens airwave speelde kwam doordat john een zware plane delay had in london :(
dus hebbenik norion laten, draain totdat we joof er hadden

dan....yahel prob...zijn agency had zoblijkelijk niet het juiste info gestuurd dus yahel zat in het verkeerde hotel...zelf uiteindelijk gaan afhalen en alles...auw auw :)

nu de line up dus van zaterdag op de psytrance stage zou zijn geweest ... 1
14.00/15.30 norion
15.30/17.00 JooF
17.00/18.30 yahel
18.30/20.00 kairon
20.00/21.30 lani live
21.30/23.00 firaga
23.00/01.00 astrix

uiteindelijk is de line up op schem gekomen vanaf lani :(

maja...normaal sta ik er volgend jaar er weer ...en zal ik JooF teruglaten komen :)
en dan op gepaste uren :)
ik hoop dat de mensen die deze stoijl nog nooit gehoord hebben er plezier van hebben gehad zelfde als de mensen die het wel kende :)

greetz

:disbelief
astateofitaly
quote:
Originally posted by FenixStyle
Dat is Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)

pa
pa
pa
pa
pa
pa

poo poo popo popopo :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by firaga
een goedendag allemaal
ik ben firaga van B2B productions...wat is er fout gegaan

wel...om te beginnen was de juiste line up dat ik had doorgestuurd niet geprint ...en daardoor al de eerst misverstanden

en waarom joof tijdens airwave speelde kwam doordat john een zware plane delay had in london :(
dus hebbenik norion laten, draain totdat we joof er hadden

dan....yahel prob...zijn agency had zoblijkelijk niet het juiste info gestuurd dus yahel zat in het verkeerde hotel...zelf uiteindelijk gaan afhalen en alles...auw auw :)

nu de line up dus van zaterdag op de psytrance stage zou zijn geweest ... 1
14.00/15.30 norion
15.30/17.00 JooF
17.00/18.30 yahel
18.30/20.00 kairon
20.00/21.30 lani live
21.30/23.00 firaga
23.00/01.00 astrix

uiteindelijk is de line up op schem gekomen vanaf lani :(

maja...normaal sta ik er volgend jaar er weer ...en zal ik JooF teruglaten komen :)
en dan op gepaste uren :)
ik hoop dat de mensen die deze stoijl nog nooit gehoord hebben er plezier van hebben gehad zelfde als de mensen die het wel kende :)

greetz

:disbelief

Het feit dat je spreekt om er volgend jaar terug te staan, betekent dus als je wel tevreden bent over de opkomst? Zou ik in ieder geval heel goed nieuws vinden, want ik vond het er echt goed. En de locatie vond ik er ook ideaal voor :D

en het zou alvast leuk zijn om joof er dan weer bij te hebben, hopelijk dan niet terzelfdertijd met Airwave :p

hoe was de reactie vanuit ID&T eigenlijk?
firaga
kheb eigenlijk nog nieks echt gehoord maar ff kort met de baas gepraat en die ziei van .0..nu dat we ermee zijn begonnen....zullen we ermee doorgaan...dus zou leuk zijn :) ...geef zelf look in 31 aug een klein feesje en dan mijn parade paardje in dec...met talamasca..sun project..space buddha en veel meer...topnamen in de scene dus :)

(vorig jaar astral projection enzo :))
Devilex
Nice nice volgend jaar terug present dan ;)

Mss eens proberen om Astral Projection op Tomorrowland te krijgen, zou ook wel vet zijn :eyespop:
firaga
dat was mijn plan dan ook :p
astateofitaly
http://www.youtube.com/watch?v=eoPVFPp_oOI
Eagle`
quote:
Originally posted by firaga
dat was mijn plan dan ook :p

yo firaga klein requestje, hoewel er hier al een paar namen geweest zijn in belgie op de meer goa.be scene feestjes (spijtig volg ik de party kalender onvoldoende op @ psychedelic.be , door een overvloed aan fora :s ), maar zouden jullie volgend jaar is naast psychedelic artiesten (kairoo artiesten) , indien mogelijk natuurlijk, ook eens wat progressive (live-acts) kunnen boeken.

Namen als:

Jaļa
FreQ
Ticon
Vibrasphere
Antix
Tegma
Son Kite
Beckers
Perfect Stranger
Flowjob

Ja sorry tis misschien ni realistisch qua vraag ma tis enorm frustrerend als ge al die festivals int buitenland ziet Sonica, Eartcore, en weet ik wa allemaal in Australie en zuid-amerika. Hier in belgie komt progressive (ni alleen prog psy natuurlijk )echt amper aan de bak op grote events, de liefhebbers ervan blijven keer op keer in de kou staan, denk nogthans da er genoeg prog liefhebbers zijn.. :(

Normaal gingen ze in oostende eind vorig jaar is progressive getint event organiseren met eelke klejn, son kite, beckers en liquid soul en das ook uiteindelijk weer ni door gegaan :whip:

Ow en qua psy-naam als Avi trekt natuurlijk enorm aan, ma ne Human Blue of Wizzy Noise mag ook, of wa oldskool goa met Chakra, Etnica, Boris Blenn, Hallucinogen,.. :p

Glaniskanis
wat een schande dat Blake Jarell een liveset rip van Muranyi draait op een feest als Tomorrowland:whip: :mad: :nervous:
BZRK
quote:
Originally posted by Glaniskanis
wat een schande dat Blake Jarell een liveset rip van Muranyi draait op een feest als Tomorrowland:whip: :mad: :nervous:

Hoezo liveset rip :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 
Privacy Statement