|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FredNova
Carl Craig komt zeker!
En Jazzy jeff is vervangen door Cash Money, terwijl die eerder bevestigd was. Gaat om de enige tent die ID&T niet zelf gebookt heeft, en daar heb je dan natuurlijk weer miserie mee... |
dus... 't niet allemaal de ...
:p
goe da Carl Craig toch komt !!! |
|
|
| The_G0dfather |
yo real
/pets
/pshh
:stongue: |
|
|
| The_G0dfather |
| kwam uncle phil normaal ook om 'm opt einde van stage te smijten ? :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| het zal nog wel een tijdje duren zeker eer de timetabel wordt bekend gemaakt? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
het zal nog wel een tijdje duren zeker eer de timetabel wordt bekend gemaakt? |
Ik denk pas de week op voorhand... |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Hoe loopt de ticketverkoop ? ik zou men tickets pas binnen 2 weken kunnen halen.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik denk pas de week op voorhand... |
dat ze er dan maar voor zorgen dat op zaterdag Airwave en Joof niet tergelijkertijd staan geprogrammeerd |
|
|
| Push2005 |
Dzu, kweet nog altijd niet wat te doen :(
In juli doe'k ne vakantiejob dus moet ik congé zien aan te vragen; maar dat zal wel zo'n probleem niet zijn. Maar 2 dagen na mekaar misschien wel...
En dan zit ik nog met het probleem dat ik de zaterdag wel vet vind; maar de zondag zegt me bijna niets en er zijn geen tickets voor zaterdag alleen. En kheb ook al weinig zin om te kamperen, en 2x over en weer rijden is te duur.
Speelt Airwave nu 2u of 3u ? en J00F ? Die zou ik echt niet willen missen... De rest van de affiche laat me eigenlijk totaal onverschillig (buiten Rank 1 misschien); dus voor die 2 60 euro uittrekken kan ik enkel maar doen als ze lang genoeg spelen :p
Miserie miserie; ik zie nog wel... |
|
|
| Hydra |
| Kan je eigenlijk a.d.d. betalen? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Speelt Airwave nu 2u of 3u ? |
17.00u - 19.00u |
|
|
| Real |
| quote: | Beste dj’s,
Voor de Tomorrowland dj-contest kregen we een 140-tal inzendingen, waaruit na 2 selecties nog een groep van 30 overbleef.
In die laatste selectie zaten jullie mixen, die allen zeer leuk waren om te beluisteren.
Laat dit een steun zijn om als dj te blijven volharden en te geloven in jezelf.
Steek allen nog wat iets meer werk in volgende punten of voor sommigen enkele of slechts één van deze punten:
1) letten op een goeie flow, zonder saai en voorspelbaar te worden.
2) wissel hits af met onbekende platen en vergeet zeker niet één of meerdere classics op het juiste moment te spelen.
3) Zoek enkele onverwachte of leuke combinaties. Platen die qua sound, beats of feeling bij elkaar passen, niet 4 nummers met compleet dezelfde sound achter mekaar.
4) Maak een verhaal met een voorwoord, enkele spannende hoofdstukken en een mooi einde. Zoals de beste thrillers.
Hopelijk tot de volgende contest!
Mvg,
De Tomorrowland en Switch-crew
|
Oeink? Ik begrijp het niet goed. Is het nu voorbij of niet? Fred help. :toothless
Nieuwe mail:
| quote: | | Nog even duidelijk maken dat jullie niet bij de 2 winnaars zijn. Dat was voor sommigen nog niet meteen duidelijk. |
Bummer! Achja. :) |
|
|
|
|