|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Mystique
had indruk dat armada tent toch nog beter was dan bonzai dag ervoor.. |
idd maar de bonzai-tent werd op zondag ook gebruikt voor Hot Sunday Nights, die negers hebben geen lasers enzo nodig :p :D (toen ik er eens passeerde op weg naar mainstage stond er misschien 10 man op da podium :rolleyes: )
dus dat kon ik nog enigzins begrijpen, maar dat in de armada-tent 5 strobo's omhooghingen en niet gebruikt werden, kan ik niet bij... Ook de lichten aan de 4 witte zuilen stonden kweetni hoe zacht en de witte achtergrond achter de dj-booth kon opgelicht worden met gewone lampen (wat vroeg op de dag af en toe werd gedaan maar 's avonds veel te weinig...), wat een ferm effect gaf (eventueel met verschillende kleuren zouden ook verschillende sferen tot uiting kunnen komen - bv rood voor harde platen, zacht blauw voor zachter werk)
Moesten ze mij de techniek en de tijd en geld geven...;) :p |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by De Geert
idd maar de bonzai-tent werd op zondag ook gebruikt voor Hot Sunday Nights, die negers hebben geen lasers enzo nodig :p :D (toen ik er eens passeerde op weg naar mainstage stond er misschien 10 man op da podium :rolleyes: )
dus dat kon ik nog enigzins begrijpen, maar dat in de armada-tent 5 strobo's omhooghingen en niet gebruikt werden, kan ik niet bij... Ook de lichten aan de 4 witte zuilen stonden kweetni hoe zacht en de witte achtergrond achter de dj-booth kon opgelicht worden met gewone lampen (wat vroeg op de dag af en toe werd gedaan maar 's avonds veel te weinig...), wat een ferm effect gaf (eventueel met verschillende kleuren zouden ook verschillende sferen tot uiting kunnen komen - bv rood voor harde platen, zacht blauw voor zachter werk)
Moesten ze mij de techniek en de tijd en geld geven...;) :p |
ja tijdens menno z'n set was "diene van de belichting" al naar huis of zo :o
Dus miss volgend jaar 2de shift voor u :p
En bonzai tent, voor 2de dag kon het mij niks schelen, maar voor de zaterdag miste ik er soms toch wel wat effecten...(door die belichting achter de dj zijn 3/4 van m'n foto's niks waart :whip: :whip: ).
Tot zover het negatieve :p
Voor de rest geen commentaar :D |
|
|
| Antony |
mss is een lijsje proberen maken van armin zen platen?
Armin Van Buuren - Rush Hour & Love you more
Lost Witness vs. Sassot - Whatever
Filo and Pery - Anthem
The Killers - Read my mind (gabriel and dresdens unplugged remix)
Vincent de Moor - Fly Away (cosmic gate remix)
Bedrock - Heaven Scent
Sean Tyas - One more night out
Breakfast - The Sunlight
Armin Van Buuren feat. Ilse de Lange - The great escape
First State - Evergreen
Mojado - Kaktus
Yves Deruyter - Feel Free 2007
The Blizzard - Kalopsia
Way out west - The Fall (Richard Durand remix)
is't geen ik mij alvast herinner |
|
|
| Hydra |
Ik heb niet al te veel foto's want khad men fototoestel vergeten. Hieronder de 4 foto's die goed gelukt zijn :)
Die 2 overdag zijn bij David Guetta. De 2 s'nachts bij Paul Van Dyk.
 |
|
|
| Adion |
| quote: | Originally posted by Real
Wel godverdekke, de kerel achter DJDecks is een BeTa. :wtf:
[/offtopic] |
Inderdaad :P
Tof dat hier nog mensen djDecks kennen :) |
|
|
| FenixStyle |
Hier zijn mijn foto's:
http://home.euphonynet.be/fenixstyl...owland_2007.htm
Kwaliteit is nie tal te denderend, met mijn toestel kan ik gewoonweg geen goede foto's maken in donkere ruimtes. Al bij al staan er toch een deel leuke foto's bij.
(Degenen vanwie ik ne foto gemaakt had samen met ne dj, die moeten er maar op msn of via pm achter vragen ;)) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
mss is een lijsje proberen maken van armin zen platen?
Filo and Pery - Anthem
Bedrock - Heaven Scent
Breakfast - The Sunlight
First State - Evergreen
Mojado - Kaktus
The Blizzard - Kalopsia
is't geen ik mij alvast herinner |
ook nog invincible van josé amnesia & jennifer rene, die binary finary en oceanic dacht ik ook gehoord te hebben |
|
|
| electroman |
dj yves-v at mainstage tomorrowland; vond toch dat die een super set heeft neer gezet denk wel dat hij een beetje pech had dat hij misschien nog niet zo bekent is als de andere dj's van de mainstage, ben er bijna zeker van dat deze dj in de toekomst een bom ga zijn!
ben speciaal blijven staan tijdens zijn set en naar het einde toe was er een pak volk!
Sander kleinenberg daarna, snap ik niks van, das een dj die er ni voor het volk sta maar enkel voor zichzelf had de indruk dat deze het volk op geen moment mee had!
tip van de dag; laidback luke met be, zowel david guetta als yves-v hebben deze plaat gespeeld wat een hit!!!!
:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by christina
ook nog invincible van josé amnesia & jennifer rene, die binary finary en oceanic dacht ik ook gehoord te hebben |
Filo and Pery - Anthem
Bedrock - Heaven Scent
Breakfast - The Sunlight
First State - Evergreen
Mojado - Kaktus
The Blizzard - Kalopsia
José Amnesia & Jennifer Rene - Invincible
Tranquility Base - Oceanic (Sean Tyas Remix)
Binary Finary - 1998 (MaLk Gopher's Piano Burst Remix)
Klopt da nog zo'n beke? zijn der alvast 18 :) |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Solar1
Muzikale hoogtepunten beleefde ik voornamelijk op zaterdag:
- Manuel Le Saux! die wil ik nog aan het werk zien! héérlijk uplifting, zalig melodisch, en een supersfeer samen met de mannen van trancegate! |
Bedankt :D
It was amazing how the crowd celebrated with Manuel
I cried nearly OMG what a feeling :eyes: :eyes:
I have 4 Videos that comes the next days........... ;)
btw thanks for the Fanclub there *gg* |
|
|
| FenixStyle |
Nog een leuke anekdote van bij Menno: Hij zat na z'n set handtekeninge enz uit te delen. Vraagt er zo iemand of hij Menno z'n "Artist"-polsbandje mag hebben als souvenir waarop Menno dat weggeeft. Even later terwijl Menno nog in de frontstage staat, komt er zo'n medewerker van ID-T af op Menno: "Eylaba, volgens mij hoort gij dus wel aan de andere kant te staan he!!!" waarop Menno vervolgens heel droog antwoordt: "Ahja ok, ik ga wel eerst ff m'n platentas nog halen he"..
:p |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nog een leuke anekdote van bij Menno: Hij zat na z'n set handtekeninge enz uit te delen. Vraagt er zo iemand of hij Menno z'n "Artist"-polsbandje mag hebben als souvenir waarop Menno dat weggeeft. Even later terwijl Menno nog in de frontstage staat, komt er zo'n medewerker van ID-T af op Menno (die daar zonder geldig polsbandje stond): "Eylaba, volgens mij hoort gij dus wel aan de andere kant te staan he!!!" waarop Menno vervolgens heel droog antwoordt: "Ahja ok, ik ga wel eerst ff m'n platentas nog halen he"..
:p |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
hehehehe yeah saw that from the Top.......... thanks for the explaining |
|
|
|
|